SeSaquote:
Hoeveelste blikje ben je mee bezig inmiddels?quote:Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef Ynske het volgende:
"Je ziet er warmbloedig uit, hehehehehehhehahaha"
wat zou ie denken, buitensex?
Wie weet wel twee!quote:Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
SeSa
@cat maar eendje? [ afbeelding ]
Ik snap er ook geen kont vanquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef Ynske het volgende:
Tis ieg NIET SRquote:
Oh wat een schatje toch, die Whooperd!quote:Op zondag 19 december 2010 21:08 schreef Strega het volgende:
/1187424827_5_0ppg.jpeg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ] [/spoiler]
t eerste, en t glas is nog niet leeg ook nogquote:Op zondag 19 december 2010 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoeveelste blikje ben je mee bezig inmiddels?
quote:
quote:
Boer Zoekt Vrouw, geen boer voor mijquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan had ze het verdiend ook, dat rotgevoel. Nare Ing! Zulke opmerkingen!
Over rotopmerkingen gesproken... deze wilde ik jullie niet onthouden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voelde me op de een of andere manier genoodzaakt () om mezelf hoog en laag te gaan staan verdedigen aan die hotelbalie dat we niet bij elkaar hoorden en toen die man zei 'U zou de eerste niet zijn hoor!
' me nog verder ging staan verdedigen (
).
Op de hotelkamer kroop ik later in shirtje en afschuwelijk veel te kleurig kinderachtig onderbroekie in bed (ik had tenslotte geen plannen toen ik van huis ging) en toen riep Ll 'Als je nou zó even terug gaat naar de receptie geloven ze meteen dat je niets van plan was hoor!'.
Allemachtig![]()
Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Yns, je moet vaker drinken! Je bent zo heerlijk vrolijk!quote:Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef Ynske het volgende:
Ja he?quote:Op zondag 19 december 2010 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben Carfield aan het kijken. Best wel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |