Jeeeeeetje SQquote:Op zondag 19 december 2010 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik snap 2 elementen van je post niet helemaalquote:Op zondag 19 december 2010 20:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Sneeuw? Hier ligt een cm of 15, maar denk niet dat er nog wat bijkomt helaas....
What thequote:Op zondag 19 december 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
wat weinig idd princess-a!
En poez
Ik heb net de winnaar van de meest kansloze banner-award gevonden denk ik:
[ afbeelding ]
WTF??
Goed bezig ook daarquote:Op zondag 19 december 2010 20:52 schreef PriemGirl het volgende:
Sneeeeeeeuw !!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sneeuwsienquote:Op zondag 19 december 2010 20:53 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze auto vooraan, we zijn om half 6 nog boodschappen wezen doen en dus de auto helemaal schoongeveegd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sneeuw is leuk, sneeuw is leuk, sneeuw is leuk![]()
![]()
![]()
![]()
Ook om met je reet in te gaan zitten
Ik meld me morgen ziek en ga huilend bij de brievenbus zittenquote:Op zondag 19 december 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik mijn TD die 1 december geshipped is
Ja, al het witte is sneeuw aan d'r kop, we stonden nog geen 30 sec buitenquote:
Tofquote:Op zondag 19 december 2010 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
Show hier je sneeuw!
[ afbeelding ]
ik ga morgen gelukkig niet werken.
Zo, die doet er lekker lang overquote:Op zondag 19 december 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik mijn TD die 1 december geshipped is
quote:Op zondag 19 december 2010 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Haha lindySien
Bij Samson zie je zijn pootjes niet meer in de sneeuw
naja, ik moet naar een crematie. Al ben ik bang dat het ons niet gaat lukken, aangezien we naar Roermond moetenquote:Op zondag 19 december 2010 20:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tof. En ik helaas wel
.
Andere sneeuwfoto's ook tof. Ik hoop alleen op een magische opwarming vannacht waardoor alles morgen verdwenen is.
Hoe briljant is dat!!!quote:Op zondag 19 december 2010 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een sneeuwballentang gekocht op internet en die werkt echt perfect, dus bleiblei en ik hebben ook al bergen sneeuwballen gegooid.
En een gat in onze buitenlamp.
[ afbeelding ]
Zo zien ze er dus echt uit, perfecte ronde witte sneeuwballen
EPICquote:Op zondag 19 december 2010 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een sneeuwballentang gekocht op internet en die werkt echt perfect, dus bleiblei en ik hebben ook al bergen sneeuwballen gegooid.
[ afbeelding ]
Waaaaaar?quote:Op zondag 19 december 2010 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, das niet zo fijnquote:Op zondag 19 december 2010 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, ik moet naar een crematie. Al ben ik bang dat het ons niet gaat lukken, aangezien we naar Roermond moeten
Neuh, ik heb geen sterkte nodig hoor, ik ga puur en alleen voor de nabestaanden, heb de overledene zelf niet gekendquote:Op zondag 19 december 2010 21:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, das niet zo fijn. Sterkte dan!
quote:Op zondag 19 december 2010 20:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gooi m eens buiten en maak eens een foto
Daar hebben jullie een lief woord voor! Wij noemden dat thuis altijd een reetsleequote:Op zondag 19 december 2010 21:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Waaaaaar?Must have now! Ik heb mn billenglijder gepakt voor als er hier meer valt. Bij ons op het strand zijn hele mooie heuvels om vanaf te sjeezen
Pehehehehehequote:Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol SQ.. Die tangGeweldig!
quote:Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol SQ.. Die tangGeweldig!
Teckels zijn tof!!quote:Op zondag 19 december 2010 21:12 schreef tliciouz het volgende:
SQ die tang hoe leuk!Waar haal je die? En hondjes in de sneeuw.
Daar heb ik er ook een van. Wel van vorig jaar, nu steekt hij denk ik alleen met zijn kop de sneeuw uit zoveel is er gevallen!
[ afbeelding ]
Lol!quote:Op zondag 19 december 2010 21:12 schreef tliciouz het volgende:
SQ die tang hoe leuk!Waar haal je die? En hondjes in de sneeuw.
Daar heb ik er ook een van. Wel van vorig jaar, nu steekt hij denk ik alleen met zijn kop de sneeuw uit zoveel is er gevallen!
[ afbeelding ]
Maar dat is juist weer zo leuk aan poezelsquote:Op zondag 19 december 2010 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
die liggen liever met hun vette reet op de verwarming
quote:Op zondag 19 december 2010 21:22 schreef Lindytje het volgende:
Sien wil juist alleen maar naar buiten en rondjes rennen door de sneeuw tot ze moe is, sneeuw eten en dan er lekker in gaan liggen
Ze was net na het lopen echt helemaal wit, met van die ijsklompen-poten
Dico!quote:Op zondag 19 december 2010 21:26 schreef Diconnected het volgende:
Omg al die sneeuw bij jullie! Hier regent het al 2 dagen non-stop
maar gelukkig geen sneeuw
I hate snow.
Ja hoor, allemaal prima hier. Heb iets van 7 sollicitaties de deur uit gedaan dus hopelijk word ik asap gebeld. Gister kerstfeestje gehad bij m'n tante, was erg gezellig. M'n neef is nu ook 2 weken thuis, dus das wel chill, zit ik niet met die ouwe dakkies hier opgescheeptquote:Op zondag 19 december 2010 21:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dico!
Is het nog leuk daar wijffie?
Dat is fijn om te horen!!quote:Op zondag 19 december 2010 21:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja hoor, allemaal prima hier. Heb iets van 7 sollicitaties de deur uit gedaan dus hopelijk word ik asap gebeld. Gister kerstfeestje gehad bij m'n tante, was erg gezellig. M'n neef is nu ook 2 weken thuis, dus das wel chill, zit ik niet met die ouwe dakkies hier opgescheeptze zijn lief enzo hoor, maar tjah. Gewoon oud.
Ik heb vd week nog gekeken voor je voor de pixies, maar ze zijn uitverkochtquote:Op zondag 19 december 2010 21:32 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en mocht je nog een x langs de sephora komen, wil je dan voor de pixie's van too faced kijken?
En wat heb je eigenlijk allemaal geshopt daar? Lijkt me echt ontzettend gaaf!
Lief dat je nog gekeken hebtquote:Op zondag 19 december 2010 21:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb vd week nog gekeken voor je voor de pixies, maar ze zijn uitverkochtdus ik ga straks wel ff kijken of ik ze via internet kan bestellen voor je
Kheb nog niet zo heel veel geshopt, 4 lakjes, eyeshadows van NYX, eyeshadow van Sephora, bodymist van Victoria's secret, sjaal, pjama (hele koele
), jurkje, trui/shirtje... valt wel mee toch
maar ik ga er wel straks ff foto's van maken
moet er nu vandoor, lunchtime en daarna even een matras-ding halen iets voor m'n bed.
toedels!
Ik moet ook werken... moet nog een middag verzinnen datquote:Op zondag 19 december 2010 23:20 schreef Joysa het volgende:
Ik wil naar Ehv morgen, maar iedereen moet werken
Alkmaarquote:
show dannnquote:Op maandag 20 december 2010 01:09 schreef Diconnected het volgende:
Serieus, ik zit hier noms te eten my goddddd.Heb er een foto van gemaakt, en serieus dat spul is echt goddelijk
Jamaar, dan moet ik mn camera aansluiten enzo en daar heb ik nu geen zin inquote:
hahhaha, geef je sd kaartje maar even, prop ik hem in mn laptopquote:Op maandag 20 december 2010 01:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jamaar, dan moet ik mn camera aansluiten enzo en daar heb ik nu geen zin in
Almonds, suiker en boter gesmolten met elkaarquote:
OHHH dat klinkt lekker !quote:Op maandag 20 december 2010 01:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Almonds, suiker en boter gesmolten met elkaarOntzettend zoet maar ontzettend lekker. Heb een hele zak voor mezelf, en boven liggen nog 2 zakken
vķķr het gebakken isquote:Op maandag 20 december 2010 01:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor shoarma jij eet?
Ze zijn van Skechers, FYIquote:Op maandag 20 december 2010 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
Oehhh je snowboots !!Wants!
Vanmorgen anderhalf uur er over gedaan om naar mijn werk te komen (ipv 20 min).
Sowieso skyradio met kerstquote:Op maandag 20 december 2010 15:19 schreef Joysa het volgende:
Skyradio luisteren als de Serious Request bezig is
quote:Op maandag 20 december 2010 16:31 schreef Mss het volgende:
Morgen gaat het echt gigantisch sneeuwen in het hele land.
Ook lekker in de spits:
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
het valt volgens mij nog wel mee als ik het zo bekijk... bij serieus drama is de oranje wolk meestal veel groterquote:Op maandag 20 december 2010 16:31 schreef Mss het volgende:
Morgen gaat het echt gigantisch sneeuwen in het hele land.
Ook lekker in de spits:
http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur
Da's helemaal zaad zeg!quote:Op maandag 20 december 2010 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op een pakketje wat 23 november geshipt zou zijn... Binnen de EU
quote:Op maandag 20 december 2010 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Twee weken geleden was mijn pakketje uit amerika op zaterdag geshipped en op woensdag binnen
Shipping stond er wel iets van 19 dollar op dus weet niet of dat de duurdere is of dat het gewoon zwaar was.quote:
Ik zie oranje, ik zie sneeuw in de legenda dus ja, ik heb mijn snowboots al tevoorschijn gehaald. Het is nu tentamenweek, en de tentamenzalen zijn bij het AMC. Van mijn studie zijn er genoeg mensen die niet in Amsterdam wonen, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen de komende dagen.quote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het valt volgens mij nog wel mee als ik het zo bekijk... bij serieus drama is de oranje wolk meestal veel groter
ik bedoelde het niet vervelendquote:Op maandag 20 december 2010 17:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zie oranje, ik zie sneeuw in de legenda dus ja, ik heb mijn snowboots al tevoorschijn gehaald. Het is nu tentamenweek, en de tentamenzalen zijn bij het AMC. Van mijn studie zijn er genoeg mensen die niet in Amsterdam wonen, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen de komende dagen.
Oh, ik heb het ook helemaal niet vervelend opgevat hoor, sorry als ik zo overkwamquote:Op maandag 20 december 2010 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet vervelendMaar ik ben wel van het eerst zien, dan geloven
Oehhhquote:
Wut?quote:Op maandag 20 december 2010 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Tronica -> Tron? Of zie ik verbanden die er niet zijn nu?
Film, de poster deed me eraan denkenquote:
Haha, okay. Nog nooit van gehoord, die film.quote:Op maandag 20 december 2010 19:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Film, de poster deed me eraan denken
Met soundtrack van Daft Punk
En heul benieuwd naar de lakjes
wat is bsg?quote:Op maandag 20 december 2010 19:27 schreef Dwyn het volgende:
ChG Tronica will be available for a limited time at BSG (Jan/Feb 2011) and Sally's Beauty (March/April 2011).
Aldus Twitter.
Ik vind de lakjes wel bij een virtuele wereld passen.quote:Op maandag 20 december 2010 19:30 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Haha, okay. Nog nooit van gehoord, die film.
Staat er niet bij, maar als ik google, kom ik hierop uit: http://www.sallybeautyholdings.com/holdings/bsg.aspquote:
Een aantal blogs zeiden het ook alquote:Op maandag 20 december 2010 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Tronica -> Tron? Of zie ik verbanden die er niet zijn nu?
kom maar op dan, want ik wil zequote:Op maandag 20 december 2010 19:51 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil best op jacht gaan naar die lakjes hooren dan bijv in een grote doos sturen naar 1 persoon.
Zit nu foto's up te loaden van m'n haul so far
quote:Op maandag 20 december 2010 19:51 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil best op jacht gaan naar die lakjes hooren dan bijv in een grote doos sturen naar 1 persoon.
Zit nu foto's up te loaden van m'n haul so far
kan ik ze dan eventueel meebestellen?quote:Op maandag 20 december 2010 19:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik kan gelukkig zelf bij Sally's bestellen, want ik wil zelf zelf erg graag
Ja hoorquote:Op maandag 20 december 2010 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan ik ze dan eventueel meebestellen?
quote:Op maandag 20 december 2010 20:05 schreef Debsterr het volgende:
Hihi, Bubs is gelukkig wel gewend aan grote orders.
quote:Gwen zegt:
I haz sent Dico a wishlist
cant be helped
Nikie zegt:
je mag niet meer met sharaan omgaan
wel hier neer zetten, maar niet meer reageren hequote:Op maandag 20 december 2010 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
[..]
![]()
JIJ WAS OPEENS OFFLINEquote:Op maandag 20 december 2010 20:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
wel hier neer zetten, maar niet meer reageren he
Amerika patserquote:Op maandag 20 december 2010 20:33 schreef Diconnected het volgende:
Stelletje pubers hiero
[ afbeelding ]
NYX eyeshadow cream palette
[ afbeelding ]
Mn nieuwe roze pj-broek!
[ afbeelding ]
Sephora's Almost Nude palette
[ afbeelding ]
Lunar Eclipse van Orly
[ afbeelding ]
Seche Vite topcoat
Naja verder 2 flesjes remover, 2 zakken met watjes, nog een grijs jurkje en heb een flesje Sally hansen nagellak gehad van een vriendin van m'n oma
Deze week ga ik nog Uggs kopen
Kom vrijdag maar langsquote:Op maandag 20 december 2010 20:29 schreef Debsterr het volgende:
HIJ KIJKT OOK ZO LIEV ONDEUGEND. IK WIL EEN PUPPY.
Beterrrrrrrrrr!!quote:Op maandag 20 december 2010 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Blijheid!
Van dit beestje:
[ afbeelding ]
Naar dit beestje:
[ afbeelding ]
Doorschuifteevee's zijn best ok.
You really haz new ridez nowquote:Op maandag 20 december 2010 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net de Golf betaaldNu is het echt
Ja tochquote:
Heb jij meerdere kamers?quote:Op maandag 20 december 2010 20:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja tochEn aangezien ik nog een dvdspelert over heb gaat 'ie nu verder leven in m'n slaapkamer.
Ik had al een car maar dat was echt een brugertruttehkuttehbakquote:
quote:
http://twitpic.com/3htqiuquote:Op maandag 20 december 2010 20:58 schreef zoeperzazke het volgende:
de tronica foto doet ut niet meerBen wel benieuwd, volgens mij zijn dat weer keitoffe lakjes, beter dan die anchor collectie die eraan komt...
Die groene!quote:Op maandag 20 december 2010 21:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
http://twitpic.com/3htqiu
Doet deze het wel?
Ik kom op de terugweg wel langs jouw woonplaatsquote:
Zwart.. En groen... En blauw... En......quote:Op maandag 20 december 2010 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie trouwens dat ChG ook met een zwarte crackle lak komt
Thnx, die wel! Groen, roze, rood en lila, kom maar deze kant opquote:Op maandag 20 december 2010 21:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Doet deze het wel?
Wauw, knap hoor!quote:Op maandag 20 december 2010 21:17 schreef Mss het volgende:
Crackle lak is echt niet mijn ding
Overigens heb ik al 3 maanden niet gefaald! *trots*
......???quote:Dear. Your order send out today.We declare package as GIFT with a value $4.95 (Invoice not included withpackage)Attached is correct invoice, tracking number on 1st line on the invoice. Any question please contact. Mr. Sumo
het is gewoon een transdesign order dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu ben ik heel nieuwsgierig naar de inhoud van het pakje
Ik zie daar een bepaald type persoon bijquote:
Me tooquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zie daar een bepaald type persoon bij
quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:15 schreef princess-a het volgende:
Een sumoworstelaar met jaloersmakende nagellak van de nieuwste collecties op zn dikke vette worstenvingertjes
ik wil ze allemaal!quote:Op maandag 20 december 2010 21:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Doet deze het wel?
quote:Op maandag 20 december 2010 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
[..]
![]()
Ah das nog kutter :/quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:06 schreef PriemGirl het volgende:
3 jan? Hehe net na de feesten![]()
Ik dus er net voor: 24ste...
Sjaan, doe me even jouw adres PMmen, dan komt er iets jouw kant opquote:
LAWLquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:41 schreef princess-a het volgende:
Ik moet iemand bellen voor een sollicitatiegesprek, dus heb ik mezelf aangekleed en opgemaakt enzo, anders neem ik mezelf niet serieus
Wheheh schattigquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:41 schreef princess-a het volgende:
Ik moet iemand bellen voor een sollicitatiegesprek, dus heb ik mezelf aangekleed en opgemaakt enzo, anders neem ik mezelf niet serieus
Dat vind ik best slim eigenlijk! Dat brengt je wel veel meer in de goede mindset, ga ik onthouden!quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:41 schreef princess-a het volgende:
Lijkt er wel op iddquote:Op dinsdag 21 december 2010 08:48 schreef Lindytje het volgende:
Morning!!
En ligt het aan mij, of lijkt een deel van die tronica collectie erg op de OMG-collectie die ik hier al heb staan??
Nou, dat is eigenlijk best verstandig!quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:41 schreef princess-a het volgende:
Ja, ik ben ook benieuwd!quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Lijkt er wel op iddben benieuwd naar de swatches.
Ik ben over een maand jarig
Haha echt he, werkt wel! Hoef pas over een uur te werken en ben al helemaal klaar, da's jammer, maar ik ben door! En daar ging het omquote:Op dinsdag 21 december 2010 09:50 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dat vind ik best slim eigenlijk! Dat brengt je wel veel meer in de goede mindset, ga ik onthouden!
ik zeg doen, rap aan het werkquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, dat is eigenlijk best verstandig!
Misschien helpt dat ook wel om voor school aan de slag te gaan... *gaat zich zo ook eens uit haar pyjama hijsen*
Stiekem bij 3 bedrijven waarbij ik hoge voorkeur heb voor 1 ervanquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:07 schreef Lindytje het volgende:
Waar ben je aan het solliciteren Princess??
Hihi H&M?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Stiekem bij 3 bedrijven waarbij ik hoge voorkeur heb voor 1 ervan
Een marketingbureau, heel tof, een groot warenhuis, ook heel leuk en een winkel waar we allemaal dķl op zijn en daarbij gaat het om dienstverband en heb ik dus baangarantie, als filiaalmanager, en dan zou ik terug kunnen verhuizen naar dichterbij mn mama
En dát wil ik echt heeeeeeeel graag
Dat klinkt goed!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:12 schreef princess-a het volgende:
[..]
Stiekem bij 3 bedrijven waarbij ik hoge voorkeur heb voor 1 ervan
Een marketingbureau, heel tof, een groot warenhuis, ook heel leuk en een winkel waar we allemaal dķl op zijn en daarbij gaat het om dienstverband en heb ik dus baangarantie, als filiaalmanager, en dan zou ik terug kunnen verhuizen naar dichterbij mn mama
En dát wil ik echt heeeeeeeel graag
Ik durf ze niet te noemen omdat ik heel erg geloof in de goden verzoeken enzoquote:
Lief, doen! Ik kan het heel goed gebruikenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat klinkt goed!!
Ik ga voor je duimen!
Lush?quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik durf ze niet te noemen omdat ik heel erg geloof in de goden verzoeken enzostom he! Maar het is met lekker douchemiddel, lippenbalsems, handcremes en heeeel veel geuren
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sjaan, doe me even jouw adres PMmen, dan komt er iets jouw kant op
Rituelen! En bedanktquote:
nee, ben op kantoor, maar imagine me met gele randen en een bruine streep onder de ogenquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Rituelen! En bedankt
Sjaan en SQ ook bedankt
SQ; foto from zhe yellow eyes?
Nais! Succesquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Rituelen! En bedankt
Sjaan en SQ ook bedankt
SQ; foto from zhe yellow eyes?
Charming!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ben op kantoor, maar imagine me met gele randen en een bruine streep onder de ogen
Half 5??? De tering....quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en hup je pyama uit jijik moest al om half 5 op
![]()
en prinsesje succes met sollicitatieeeees!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:49 schreef DeltaCephei het volgende:
Puckzzz auto![]()
![]()
![]()
![]()
Gwen die Sharaan nadoet![]()
![]()
Princess-a, succes!
Misa bodybuilderquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:53 schreef Mirjam het volgende:
zeg, heeft transdesign nog een nagelhardener die ik moet hebben?
oeh, die ken 'k nie, ff kijken!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misa bodybuilder
Mijn nagels zijn vet sterk geworden
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://icanhascheezburger(...)nternet/#more-325662
omg
Nicequote:Op dinsdag 21 december 2010 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja he, ik zag de bewaker ook al zo geil naar me kijken net
Prettyquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Crosspost SHJN:
Boobies!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die rechter had ik heul niet besteld (had er maar 4 besteld ipv 5), maar altijd leuk
NAISSSquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Crosspost SHJN:
Boobies!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die rechter had ik heul niet besteld (had er maar 4 besteld ipv 5), maar altijd leuk
Ik heb geen idee, ik doe niet aan lipstick...quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NAISSS
is lipliner echt nodig voor bij lipstick?
mooiquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:08 schreef Lindytje het volgende:
Look at my hair
(en de kapper had goed geluisterd!! Alleen de puntjes en vooraan meer 1 geheel maken en niet teveel van de lengte af)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I has a happy!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:08 schreef Lindytje het volgende:
Look at my hair
(en de kapper had goed geluisterd!! Alleen de puntjes en vooraan meer 1 geheel maken en niet teveel van de lengte af)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I has a happy!
en pak je dan precies dezelfde kleur of heb je ook een wonderlipliner die bij alles kan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ziet er goed uit Lin!
Haat aan glitter, er schoof net een glittertje onder m'n lens. Auw.![]()
En ik gebruik meestal wel lipliner, dan blijft het toch wat langer mooi zitten naar mijn idee. Helemaal als je je lippen er helemaal mee kleurt, valt het ook niet zo op wanneer je eigenlijk even moet bijwerken want zelfde kleur eronder.(Ja wat, ik ben lui aangelegd.
)
Ik zoek er wel een kleur bij die er vlak bijzit, maar ik heb niet voor iedere tint rood een apart potlood ofzo. Meer het effect dat het verschil tussen m'n eigen lipkleur en die van de lipstick niet enorm groot is. Maar er zijn wel "wonderlipliners" (kleurloos) die ervoor zorgen dat ze niet of minder uitlopen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
en pak je dan precies dezelfde kleur of heb je ook een wonderlipliner die bij alles kan?
JA die wil ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zoek er wel een kleur bij die er vlak bijzit, maar ik heb niet voor iedere tint rood een apart potlood ofzo. Meer het effect dat het verschil tussen m'n eigen lipkleur en die van de lipstick niet enorm groot is. Maar er zijn wel "wonderlipliners" (kleurloos) die ervoor zorgen dat ze niet of minder uitlopen.De clownlook voorkomen zeg maar.
Jamaar dan moet ik naar de stadquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Too Faced heeft er een, die lijkt z'n werk goed te doen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jamaar dan moet ik naar de stad![]()
Ik kan hier hema/etos/kruidvatmerken en wat high end merken bij O'chelle halen maar geen too faced
Mooiquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:08 schreef Lindytje het volgende:
Look at my hair
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I has a happy!
KLBquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Postalgold stuurde mij 450 lipliners, dat was echt fantastisch!
Oh wacht, dit is geen KLB.
Bwhehehehehe, KLB is zo leuk om door te lezen als je niks te doen hebtquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Postalgold stuurde mij 450 lipliners, dat was echt fantastisch!
Oh wacht, dit is geen KLB.
Wat is het?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
we kregen vanaf gister ons kerstkado. Er staan er al 32 op MP
Ja is elk jaar, VLC rulesquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef IJsdraakje het volgende:
VLC heeft een kerstmuts. Loller.
[ afbeelding ]
Ik gebruik het al jaren, maar dit is de eerste keer dat ik het zie. Fail for me.quote:
Een wat? *Google aanslingert*quote:
Al mis ik KLB 1.0 af en toe wel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehehe, KLB is zo leuk om door te lezen als je niks te doen hebt
Volledig chroom... mooie omschrijving voor zilvergrijs plastic.quote:NIEUW IN DOOS!!
Philips Saeco Espresso koffie apparaat.
Specificaties: *Speciale versie met volledig chroom.
Natuurlijk niet. Koffiequote:Op dinsdag 21 december 2010 20:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Staat die van jou er ook al tussen?
Ja, ik ook.... maar helaas!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al mis ik KLB 1.0 af en toe wel.![]()
Maar je hebt toch ook al zulks een nespresso-ding? Of is dat weer iets heel anders...??quote:
Klopt, maar met feestjes is dit een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook al zulks een nespresso-ding? Of is dat weer iets heel anders...??
*ik drink geen koffie, dus ik heb er geen hol verstand van*
Ah, zo, ik snap t!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, maar met feestjes is dit een stuk goedkoper.
Ik hou van mijn George Clooney masjienquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
Nespresso-mahienIs wel duur idd (vandaar dat ik er zelf helaas geen heb
)
quote:
Whut????? Heb jij geen frietpan??quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
oliebollers
De enige dag in het jaar dat ik baal dat ik geen frietpan heb
Ik ben vast weer de ultieme pot, maar ik vind George Clooney nou echt helemaal niks aan. Overdreven 'ik ben leuk/mooi'-vent, blegh.quote:
Dan ben ik ook potquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben vast weer de ultieme pot, maar ik vind George Clooney nou echt helemaal niks aan. Overdreven 'ik ben leuk/mooi'-vent, blegh.
Die hebben wij ook niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Whut????? Heb jij geen frietpan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |