Jeeeeeetje SQquote:Op zondag 19 december 2010 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik snap 2 elementen van je post niet helemaalquote:Op zondag 19 december 2010 20:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Sneeuw? Hier ligt een cm of 15, maar denk niet dat er nog wat bijkomt helaas....
What thequote:Op zondag 19 december 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
wat weinig idd princess-a!
En poez
Ik heb net de winnaar van de meest kansloze banner-award gevonden denk ik:
[ afbeelding ]
WTF??
Goed bezig ook daarquote:Op zondag 19 december 2010 20:52 schreef PriemGirl het volgende:
Sneeeeeeeuw !!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sneeuwsienquote:Op zondag 19 december 2010 20:53 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze auto vooraan, we zijn om half 6 nog boodschappen wezen doen en dus de auto helemaal schoongeveegd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sneeuw is leuk, sneeuw is leuk, sneeuw is leuk![]()
![]()
![]()
![]()
Ook om met je reet in te gaan zitten
Ik meld me morgen ziek en ga huilend bij de brievenbus zittenquote:Op zondag 19 december 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik mijn TD die 1 december geshipped is
Ja, al het witte is sneeuw aan d'r kop, we stonden nog geen 30 sec buitenquote:
Tofquote:Op zondag 19 december 2010 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
Show hier je sneeuw!
[ afbeelding ]
ik ga morgen gelukkig niet werken.
Zo, die doet er lekker lang overquote:Op zondag 19 december 2010 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik mijn TD die 1 december geshipped is
quote:Op zondag 19 december 2010 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Haha lindySien
Bij Samson zie je zijn pootjes niet meer in de sneeuw
naja, ik moet naar een crematie. Al ben ik bang dat het ons niet gaat lukken, aangezien we naar Roermond moetenquote:Op zondag 19 december 2010 20:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tof. En ik helaas wel
.
Andere sneeuwfoto's ook tof. Ik hoop alleen op een magische opwarming vannacht waardoor alles morgen verdwenen is.
Hoe briljant is dat!!!quote:Op zondag 19 december 2010 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een sneeuwballentang gekocht op internet en die werkt echt perfect, dus bleiblei en ik hebben ook al bergen sneeuwballen gegooid.
En een gat in onze buitenlamp.
[ afbeelding ]
Zo zien ze er dus echt uit, perfecte ronde witte sneeuwballen
EPICquote:Op zondag 19 december 2010 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een sneeuwballentang gekocht op internet en die werkt echt perfect, dus bleiblei en ik hebben ook al bergen sneeuwballen gegooid.
[ afbeelding ]
Waaaaaar?quote:Op zondag 19 december 2010 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, das niet zo fijnquote:Op zondag 19 december 2010 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, ik moet naar een crematie. Al ben ik bang dat het ons niet gaat lukken, aangezien we naar Roermond moeten
Neuh, ik heb geen sterkte nodig hoor, ik ga puur en alleen voor de nabestaanden, heb de overledene zelf niet gekendquote:Op zondag 19 december 2010 21:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, das niet zo fijn. Sterkte dan!
quote:Op zondag 19 december 2010 20:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gooi m eens buiten en maak eens een foto
Daar hebben jullie een lief woord voor! Wij noemden dat thuis altijd een reetsleequote:Op zondag 19 december 2010 21:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Waaaaaar?Must have now! Ik heb mn billenglijder gepakt voor als er hier meer valt. Bij ons op het strand zijn hele mooie heuvels om vanaf te sjeezen
Pehehehehehequote:Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol SQ.. Die tangGeweldig!
quote:Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol SQ.. Die tangGeweldig!
Teckels zijn tof!!quote:Op zondag 19 december 2010 21:12 schreef tliciouz het volgende:
SQ die tang hoe leuk!Waar haal je die? En hondjes in de sneeuw.
Daar heb ik er ook een van. Wel van vorig jaar, nu steekt hij denk ik alleen met zijn kop de sneeuw uit zoveel is er gevallen!
[ afbeelding ]
Lol!quote:Op zondag 19 december 2010 21:12 schreef tliciouz het volgende:
SQ die tang hoe leuk!Waar haal je die? En hondjes in de sneeuw.
Daar heb ik er ook een van. Wel van vorig jaar, nu steekt hij denk ik alleen met zijn kop de sneeuw uit zoveel is er gevallen!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |