Nou, heuh!quote:Er ligt deze ochtend iets kleins onder de kerstboom voor onze dierbare Supporters hier - een "Teamfoto" voor hun teams, te vinden op de Spelerspagina.
quote:
Heul niet, gewoon naar je spelerspagina gaan en rechtsbovenin het menu. Dit is de mijne:quote:Op maandag 20 december 2010 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah lekker kerstkado. Je moet m nog kopen ook.
quote:
quote:Kosten
Aankopen: 0 ¤
Verkopen: -403 588 ¤
Inkomsten
Verkopen: 3 689 000 ¤
Overige: 5 500 ¤
Totaal: 3 290 912 ¤
Ik ging net naar de link die staat bij het verhaaltje op mijn hattrick en toen kon ik kiezen of ik m voor mezelf wilde kopen of voor iemand anders.quote:Op maandag 20 december 2010 19:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Heul niet, gewoon naar je spelerspagina gaan en rechtsbovenin het menu. Dit is de mijne:
[ afbeelding ]
Supporter?quote:Op maandag 20 december 2010 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ging net naar de link die staat bij het verhaaltje op mijn hattrick en toen kon ik kiezen of ik m voor mezelf wilde kopen of voor iemand anders.
Op mn spelers pagina zie ik ook niets......
[ afbeelding ]
jij bent geen supporterquote:Op maandag 20 december 2010 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ging net naar de link die staat bij het verhaaltje op mijn hattrick en toen kon ik kiezen of ik m voor mezelf wilde kopen of voor iemand anders.
Op mn spelers pagina zie ik ook niets......
[ afbeelding ]
Ik zie het inderdaad. Je hebt een teamlogo...quote:Op maandag 20 december 2010 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja duh. Tuurlijk ben ik supporter.
Opnieuw inloggen werkt ook niet.
Idd die heb ik net nieuw. Leuk he.quote:Op maandag 20 december 2010 20:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad. Je hebt een teamlogo...
Maar ik kan gewoon de teamfoto van jouw team bekijken.
dan zie je daarom dus ook je teamfoto nietquote:
Wat zij zegt inderdaad. Damn, gewoon een vrouw die weet wat er aan de hand is...quote:Op maandag 20 december 2010 20:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan zie je daarom dus ook je teamfoto niet
hij heeft de pics van de guys nodig om die te maken, like duh!
quote:Op maandag 20 december 2010 20:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan zie je daarom dus ook je teamfoto niet
hij heeft de pics van de guys nodig om die te maken, like duh!
quote:Op maandag 20 december 2010 20:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat zij zegt inderdaad. Damn, gewoon een vrouw die weet wat er aan de hand is...
pwnd!quote:
Niet zo maar een vrouw he! Een mod vrouw!!quote:Op maandag 20 december 2010 20:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat zij zegt inderdaad. Damn, gewoon een vrouw die weet wat er aan de hand is...
Een boksvrouw zelfs!quote:Op maandag 20 december 2010 20:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet zo maar een vrouw he! Een mod vrouw!!
Owja ook dat nog. Kijk maar uit koek ze slaat je zo K.O.quote:Op maandag 20 december 2010 20:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een boksvrouw zelfs! [ afbeelding ]
En fietsvrouw.quote:Op maandag 20 december 2010 20:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Een boksvrouw zelfs! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |