Hoe kun je oordelen, van een genenpoel, waar je de helft van mist?quote:Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef Soempie het volgende:
[..]!!!
Je hebt in elk geval wel de domheid van een holbewoner.
Nee, je mag me niet neerknuppelen, al zit dat in je natuur. Dat wordt je inderdaad kwalijk genomen door de maatschappij. Net als dat je niet bovenop elke vrouw kunt hoppen om je ding te doen. Het is niet allemaal nature, maar voor een deel ook nurture. En ja, dat maakt ons mensen. Als alles nature zou zijn, dan kunnen we de rechtsstaat ook wel opheffen.
En ik heb nooit gezegd dat ik iemand die verslaafd is ineens van een verslaving af wil helpen, maar begrijpend lezen is niet je sterkste punt begrijp ik. Zit niet in je natuur.
Lul niet zo dom en stop met te pretenderen dat je slim bent. Soempie heeft 200% gelijk. En ook een alcoholist of seksverslaafde of enig ander persoon met een situatie die niet wenselijk is, heeft de keuze om daar hulp voor te vragen als ie er alleen niet uitkomt.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:54 schreef Mushina het volgende:
[..]
Iemand probeert een smartass te zijn, maar 1, je bent een vrouw, dus je deelt niet dezelfde genen..
2.. Aan instinct kun je weinig doen, alcoholverslaving trouwens ook niet, want als je abrupt stopt, ben je gewoon knetterhard deaud..
Dus hou je eigen wijsheid voor je, met je poging me te overtreffen..:')
Monogamie is opgedrongen door de maatschappij, zijn aapjes monogaam? Kijk terug naar de roots woman! Back to our roots!
Mag ik je nu neerknuppelen, en je naar m'n grotje slepen?
Valt me tegen van iemand die dagelijks met biologie bezig is. Voor zover ik weet gaan vrouwen ook vreemd. En jij haalt de apen er zelf bij, daar is het ook zo dat de vrouwtjes vreemd gaan zodra ze die kans krijgen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:45 schreef Mushina het volgende:
[..]
Hoe kun je oordelen, van een genenpoel, waar je de helft van mist?
Condooms zijn er nog niet zo lang, terwijl onze driften uit de prehistorie komen.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:12 schreef Joris85 het volgende:Ja joh. Mannen zijn toch zóóóó gericht op nageslacht.
![]()
Ik denk dat het eerder te maken heeft met lust en iets nieuws willen. En ja, dat kan voor het verspreiden van sperma zorgen...
Ik denk dat de tweede en derde optie die je geeft minder vaak voorkomen dan de eerste.quote:Op zondag 19 december 2010 20:21 schreef Frag_adder het volgende:
De sleur in de relatie en dan toch spanning en lust willen ervaren gok ik zo?
Dat ze getrouwd zijn met iemand die ze achteraf toch niet zo leuk vonden maar vanwege de kinderen in een huwelijk blijven?
Of natuurlijk dat de partner geen seks meer wilt en hij het elders gaat zoeken.
Mwa ik denk dat het eerste vooral voor komt bij mannen / vrouwen die weinig relaties hebben gehad. Tweede bij mensen die bij verliefdheid meteen het huwelijksbootje in doken zonder elkaar genoeg te leren kennen. Beide komen veel voor zover ik weet.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat de tweede en derde optie die je geeft minder vaak voorkomen dan de eerste.
Gewoon, eens wat anders.
Je vriend zou met een andere vrouw naar bed mogen om zijn sexuele verlangens te stillen, zo lang je er maar van weet?quote:Op donderdag 30 december 2010 15:04 schreef nokwanda het volgende:
De derde optie kan ik me iets beter voorstellen. Sterker nog... als ik het niet kan bieden, dan vind ik het niet erg als hij het ergens anders zoekt. Het zou wel bespreekbaar zijn. Maar als het dan stiekem moet zit het wmb alweer verkeerd.
Als ik niet in staat ben om dat te doen, ja. In dat geval gaat wel eerlijkheid boven monogamie, aangezien dat en de vriendschap dan het enige is dat ons rest. En dan hoef ik geen details.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je vriend zou met een andere vrouw naar bed mogen om zijn sexuele verlangens te stillen, zo lang je er maar van weet?
ik vind dat heel nobel van je.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik niet in staat ben om dat te doen, ja. In dat geval gaat wel eerlijkheid boven monogamie, aangezien dat en de vriendschap dan het enige is dat ons rest. En dan hoef ik geen details.
Ik kende het nooit en snapte het nooit. Maar nu ben ik zelf getrouwd met iemand die ik als mijn allerbeste vriend zie. Echt mijn maatje. Alles is zo vertrouwd en er is innerlijke rust. Ik kan me voorstellen dat dat na verloop van jaren minder spannend is en dat een van beide meer behoefte aan pure geile spanning krijgt.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:19 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik denk dat de meeste vrouwen wel gewoon seks hebben met hun man en dat dat niet zo'n groot deel zal zijn.
Ik denk ook dat de meeste mensen wel tevreden zijn met het huwelijk waar ze voor gekozen hebben, maar niet perse gelukkig.
Meestal zal het volgens mij zijn voor iets anders, spanning, passie, geilheid. Iets dat je misschien wel mist in je relatie zonder spijt te hebben van je huwelijk.
Of een andere piemel in je kutje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:17 schreef VonHinten het volgende:
Een keer een ander kutje om je piemel heen, daar heeft elke man wel es zin in. Ernaar handelen is een tweede.
Vrouwen gaan net zo vaak vreemd als mannen hoor. Misschien nog wel vakerquote:Op woensdag 29 december 2010 21:45 schreef Mushina het volgende:
[..]
Hoe kun je oordelen, van een genenpoel, waar je de helft van mist?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |