abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90602215
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:26 schreef Soempie het volgende:

[..]

:')!!!

Je hebt in elk geval wel de domheid van een holbewoner.

Nee, je mag me niet neerknuppelen, al zit dat in je natuur. Dat wordt je inderdaad kwalijk genomen door de maatschappij. Net als dat je niet bovenop elke vrouw kunt hoppen om je ding te doen. Het is niet allemaal nature, maar voor een deel ook nurture. En ja, dat maakt ons mensen. Als alles nature zou zijn, dan kunnen we de rechtsstaat ook wel opheffen.

En ik heb nooit gezegd dat ik iemand die verslaafd is ineens van een verslaving af wil helpen, maar begrijpend lezen is niet je sterkste punt begrijp ik. Zit niet in je natuur.
Hoe kun je oordelen, van een genenpoel, waar je de helft van mist?

Chromosomen verhaal enzo.. Probeer nou niet tegen me in te gaan, ik heb m'n bachelor HLO al jaren in de pocket lieverd..:') Dat houdt in dat ik da-ge-lijks bezig ben met biologie.

Dusse, calling me stupid, is like calling Einstein a retard..xD

Kusje
"Yest' chelovék, yest' probléma. Net chelovéka, net problémy." - Anatoly Rybakov
"If there is a person, there is a problem. If there is no person, then there is no problem." - Anatoly Rybakov
pi_90619716
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:54 schreef Mushina het volgende:

[..]

Iemand probeert een smartass te zijn, maar 1, je bent een vrouw, dus je deelt niet dezelfde genen..

2.. Aan instinct kun je weinig doen, alcoholverslaving trouwens ook niet, want als je abrupt stopt, ben je gewoon knetterhard deaud..

Dus hou je eigen wijsheid voor je, met je poging me te overtreffen..:')

Monogamie is opgedrongen door de maatschappij, zijn aapjes monogaam? Kijk terug naar de roots woman! Back to our roots!

Mag ik je nu neerknuppelen, en je naar m'n grotje slepen?
Lul niet zo dom en stop met te pretenderen dat je slim bent. Soempie heeft 200% gelijk. En ook een alcoholist of seksverslaafde of enig ander persoon met een situatie die niet wenselijk is, heeft de keuze om daar hulp voor te vragen als ie er alleen niet uitkomt.

Het hele biologische verhaal is een grote dikke excuus-Truus voor mannen. Gelul hoort in je broek en niet in je mond.
Mensen, en dan met name door het patriarchale gedrag van de maatschappij, vinden toch dat ze boven de diren staat. Dat men vrije keus heeft, dat men het meest intelligente dier is en men heeft de mond vol van beschaving. Nou, beschaving is het controleren van je impulsen. Het monogaam zijn is daar onderdeel van. Dat is wat de mens zichzelf op heeft gelegd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 30 december 2010 @ 12:12:50 #53
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_90622359
Ik snap dat ook niet.

Ik vermoed dat de mensen die het wel doen gewoon kankerlijers zijn. :r
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_90625022
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:45 schreef Mushina het volgende:

[..]

Valt me tegen van iemand die dagelijks met biologie bezig is. Voor zover ik weet gaan vrouwen ook vreemd. En jij haalt de apen er zelf bij, daar is het ook zo dat de vrouwtjes vreemd gaan zodra ze die kans krijgen.

Ik zie alleen maar drogredenen voorbij komen in jouw posts. Niet zinvol om verder in discussie te gaan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 30 december 2010 @ 13:36:06 #55
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_90625529
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 20:12 schreef Joris85 het volgende:Ja joh. Mannen zijn toch zóóóó gericht op nageslacht. :+
Ik denk dat het eerder te maken heeft met lust en iets nieuws willen. En ja, dat kan voor het verspreiden van sperma zorgen...
Condooms zijn er nog niet zo lang, terwijl onze driften uit de prehistorie komen.

Waarom zijn mensen geprogrammeerd om graag te willen neuken? Waarom voelt seks lekker? Omdat het voor nageslacht zorgt en daardoor onze soort langer blijft bestaan. Hetzelfde met vreemdgaan. Mannen kunnen makkelijk meerdere vrouwen bevruchten zonder veel verplichtingen (vroeger was er nog geen alimentatie). Ook is het bij apen bijvoorbeeld zo dat degene met de hoogste status veruit de meeste vrouwtjes neukt. Dus seks met veel vrouwtjes en hoge status zitten dichtbij elkaar. Ik zeg niet dat vreemdgaan iets goeds is, maar je kan wel verklaren waarom mannen het willen en doen.

Terwijl vrouwen kritischer moeten zijn omdat zwangerschap lang duurt en ze liever hebben dat ze een man hebben die voor de kinderen zorgt en haar beschermt. Biologisch gezien is het voor een vrouw het beste om een relatie te hebben met een zorgzame en rijke man, en vreemd te gaan met een wilde macho. Dan heeft ze zowel de zorgzaamheid als de goede genen. Een man die bezet is heeft bewezen dat hij interessant is voor een vrouw, dus wordt hij weer meer begeert door andere vrouwen, waardoor het voor de man weer makkelijker is om vreemd te gaan.

Je kan natuurlijk niet alles zo verklaren ;). Maar je kan best een eind komen. Mensen zijn soms ouderwetse machines.

[ Bericht 2% gewijzigd door Premium_Quality op 30-12-2010 13:44:06 ]
pi_90629511
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:21 schreef Frag_adder het volgende:
De sleur in de relatie en dan toch spanning en lust willen ervaren gok ik zo?
Dat ze getrouwd zijn met iemand die ze achteraf toch niet zo leuk vonden maar vanwege de kinderen in een huwelijk blijven?
Of natuurlijk dat de partner geen seks meer wilt en hij het elders gaat zoeken.
Ik denk dat de tweede en derde optie die je geeft minder vaak voorkomen dan de eerste.
Gewoon, eens wat anders.
compact en kleverig.
pi_90629579
En ik blijf het grappig vinden dat er mensen zijn die zeker weten dat zij of hun partner het nooit zullen doen :')
compact en kleverig.
  donderdag 30 december 2010 @ 15:02:30 #58
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90629726
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik denk dat de tweede en derde optie die je geeft minder vaak voorkomen dan de eerste.
Gewoon, eens wat anders.
Mwa ik denk dat het eerste vooral voor komt bij mannen / vrouwen die weinig relaties hebben gehad. Tweede bij mensen die bij verliefdheid meteen het huwelijksbootje in doken zonder elkaar genoeg te leren kennen. Beide komen veel voor zover ik weet.

En het ingestort zijn van een seksleven is zeker voor mannen vaak een reden om het elders te gaan zoeken hoor :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 30 december 2010 @ 15:03:22 #59
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90629762
Waarschijnlijk omdat zijn vrouw voorlopig niet wil neuken.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_90629806
De derde optie kan ik me iets beter voorstellen. Sterker nog... als ik het niet kan bieden, dan vind ik het niet erg als hij het ergens anders zoekt. Het zou wel bespreekbaar zijn. Maar als het dan stiekem moet zit het wmb alweer verkeerd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 30 december 2010 @ 15:09:07 #61
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90630065
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:04 schreef nokwanda het volgende:
De derde optie kan ik me iets beter voorstellen. Sterker nog... als ik het niet kan bieden, dan vind ik het niet erg als hij het ergens anders zoekt. Het zou wel bespreekbaar zijn. Maar als het dan stiekem moet zit het wmb alweer verkeerd.
Je vriend zou met een andere vrouw naar bed mogen om zijn sexuele verlangens te stillen, zo lang je er maar van weet?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90630368
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:09 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Je vriend zou met een andere vrouw naar bed mogen om zijn sexuele verlangens te stillen, zo lang je er maar van weet?
Als ik niet in staat ben om dat te doen, ja. In dat geval gaat wel eerlijkheid boven monogamie, aangezien dat en de vriendschap dan het enige is dat ons rest. En dan hoef ik geen details.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_90636951
Ik denk dat de meeste vrouwen wel gewoon seks hebben met hun man en dat dat niet zo'n groot deel zal zijn.
Ik denk ook dat de meeste mensen wel tevreden zijn met het huwelijk waar ze voor gekozen hebben, maar niet perse gelukkig.
Meestal zal het volgens mij zijn voor iets anders, spanning, passie, geilheid. Iets dat je misschien wel mist in je relatie zonder spijt te hebben van je huwelijk.
pi_90636984
quote:
Op donderdag 30 december 2010 15:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als ik niet in staat ben om dat te doen, ja. In dat geval gaat wel eerlijkheid boven monogamie, aangezien dat en de vriendschap dan het enige is dat ons rest. En dan hoef ik geen details.
ik vind dat heel nobel van je.
pi_90677858
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:19 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik denk dat de meeste vrouwen wel gewoon seks hebben met hun man en dat dat niet zo'n groot deel zal zijn.
Ik denk ook dat de meeste mensen wel tevreden zijn met het huwelijk waar ze voor gekozen hebben, maar niet perse gelukkig.
Meestal zal het volgens mij zijn voor iets anders, spanning, passie, geilheid. Iets dat je misschien wel mist in je relatie zonder spijt te hebben van je huwelijk.
Ik kende het nooit en snapte het nooit. Maar nu ben ik zelf getrouwd met iemand die ik als mijn allerbeste vriend zie. Echt mijn maatje. Alles is zo vertrouwd en er is innerlijke rust. Ik kan me voorstellen dat dat na verloop van jaren minder spannend is en dat een van beide meer behoefte aan pure geile spanning krijgt.
Alleen past stiekemheid en geheimen dan niet, omdat dat juist het vertrouwen van de vriendschap zou aantasten. Dus zomaar vreemdgaan... nee dank je. Maar wat nou als een van ons beiden ziek of totaal asexueel zou worden?
Als ik degeen zou zijn die dat had, zou ik hem er niet van willen onthouden. Ik acht de kans wel veel kleiner dat ik dat zou willen.
Afgelopen zomer was mijn man erg ziek en daardoor ben ik daar eens over gaan nadenken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_90678423
Een keer een ander kutje om je piemel heen, daar heeft elke man wel es zin in. Ernaar handelen is een tweede.
pi_90680557
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:17 schreef VonHinten het volgende:
Een keer een ander kutje om je piemel heen, daar heeft elke man wel es zin in. Ernaar handelen is een tweede.
Of een andere piemel in je kutje. :P
Of eens een piemel ipv een kutje of omgekeerd :P
Dat is trouwens nogeens vreemdgaan. En dat zijn er ook nog meer dan je denkt ook.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_90680749
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 21:45 schreef Mushina het volgende:

[..]

Vrouwen gaan net zo vaak vreemd als mannen hoor. Misschien nog wel vaker ;)
Hoe heette dat Engelse dorpje ook alweer waar bij iedere vrouw met 4 kinderen of meer er tenminste 1 niet van haar echtgenoot bleek te zijn ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')