Achjee weer zo'n gefrustreerd houthakkertje dat in de jeugd teveel vernederd is door technische spelers.quote:Op zondag 19 december 2010 16:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nutteloze dribbelactie van hem waarbij je normaal gesproken een doodschop voor krijgt
En wat zou het dan tof zijn als heel Nou Camp in de handjes klaptquote:Op zondag 19 december 2010 16:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Ibi moet dat ook eens doen bij Barça, kunnen we lachen.
Of ze roepen met z'n allen: Ouch, está muerto.quote:Op zondag 19 december 2010 16:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wat zou het dan tof zijn als heel Nou Camp in de handjes klapt
Nah, acties moeten naar mijn mening functioneel zijn. Het is prachtig, maar niet iedereen kan dat waarderen in het veld en dan kan je soms een doodschop krijgenquote:Op zondag 19 december 2010 16:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Achjee weer zo'n gefrustreerd houthakkertje dat in de jeugd teveel vernedert is door technische spelers.
Ook weinig spelers die onderuit gaanquote:Op zondag 19 december 2010 16:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zonder dak, sneeuwval. En een prachtige grasmat en leuk voetbal.
PSV (Eindhoven de gekste)
Tribune is goed gevuld.... Wat nou weersomstandigheden...???
En die doodschoppen komen bijna altijd van niet technische spelers die niet weten wat te doen, dus toch uit een soort van frustratie.quote:Op zondag 19 december 2010 16:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nah, acties moeten naar mijn mening functioneel zijn. Het is prachtig, maar niet iedereen kan dat waarderen in het veld en dan kan je soms een doodschop krijgenAls je zoiets in Engeland flikt ben je gewoon de sjaak hehe.
Terug naar de pot uiteraard
Natuurlijk ik zeg ook niet dat het correct isquote:Op zondag 19 december 2010 16:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En die doodschoppen komen bijna altijd van niet technische spelers die niet weten wat te doen, dus toch uit een soort van frustratie.
quote:Op zondag 19 december 2010 16:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
AUW, die ging ff door zijn rechter knie.
Ik wilde het al tegen je zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |