Dude, ik heb hier helemaal niks teruggezet...quote:Op zondag 19 december 2010 18:58 schreef leolinedance het volgende:
-edit: ik had niet voor niets je reactie verwijderd, plaats hem dan niet nogmaals. Geen prijszeiken hier
Voor dat geld heb je zo'n beetje een nieuwe. Als je nog een paar weken kunt wachten zelfs voor minderquote:
Het is 'leolinedance'. Maar het zou natuurlijk te gek zijn als je iets wat defect is voor meer dan de nieuwprijs verkoopt, vind je dat zelf ook niet?quote:Op woensdag 22 december 2010 12:15 schreef Thongkamma het volgende:
@leonlinedance: Heb je niks beters te doen? triest figuur....
So true...quote:Op woensdag 22 december 2010 13:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het is 'leolinedance'. Maar het zou natuurlijk te gek zijn als je iets wat defect is voor meer dan de nieuwprijs verkoopt, vind je dat zelf ook niet?
Bedankt, ik trek me bod terug.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Voor dat geld heb je zo'n beetje een nieuwe. Als je nog een paar weken kunt wachten zelfs voor minderhttp://www.axelmusic.com/productDetails/099905113625
Je hebt een originele voor minder...quote:Op woensdag 22 december 2010 14:08 schreef Thongkamma het volgende:
de controller is inmiddels verkocht!!
ja je kan ook zo'n namaak controller bestellen natuurlijk is die goedkoper
check bijvoorbeeld dealextrememaar dit is gewoon een originele!!
Battlefield + RE 5 + MOH zijn nog steeds niet verkocht & bieden mag![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |