Hoi EllaN.quote:
Terwijl jullie mariniers gewoon jullie 25cm lange schwanz uit de broek hoeven te halen als jullie moeten pissen.quote:
Wil je zo graag genomen worden door een Marinier?quote:Op zondag 19 december 2010 18:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Terwijl jullie mariniers gewoon jullie 25cm lange schwanz uit de broek hoeven te halen als jullie moeten pissen.
Je doet dan toch wat verkeerd, Rave!
LMB ftw.... die hebben tenminste geen klamme ballen en een natte piemel!quote:Op zondag 19 december 2010 18:59 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Wil je zo graag genomen worden door een Marinier?
Alleen bloedblaren er opquote:Op zondag 19 december 2010 19:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
LMB ftw.... die hebben tenminste geen klamme ballen en een natte piemel!
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 19:04 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Is dat ook zo bij jou vriendje van de LMB of hoe weet je dat zo goed?
Nee, de mijnes is een marinierquote:Op zondag 19 december 2010 19:04 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Well played, well played.quote:Op zondag 19 december 2010 19:04 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verzorg zijn schwanz goed. Veelgebruikte onderdelen moeten goed onderhouden worden hèquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
Lijkt me eerder dat Vortix die nodig heeft.
Ja ook hier krijgt men het gratis. Maar op het moment happert het (gelukkig) wat met de verzorging.quote:Op zondag 19 december 2010 19:11 schreef Vronsky het volgende:
Nou, hier in het OH ZO GEWELDIG NEDERLAND. Is het al 19:11.
Krijgen jullie daar eigenlijk nog een beetje sneeuw?
Waarom kan je niet opkomen als er een beetje sneeuw ligt?quote:Op zondag 19 december 2010 19:22 schreef Maitje het volgende:
Het sneeuwt alweer hier...![]()
Anders had ik morgen moeten opkomen in Weert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |