Pepernoten maken de manquote:Op zondag 19 december 2010 12:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ben niet zo artistiek als TS![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch vind ik hem leuk hoor SWJ! Ik heb helemaal niks gemaakt, ik ben pas onartistiek!quote:Op zondag 19 december 2010 12:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De bovenkant mist!quote:Op zondag 19 december 2010 12:33 schreef Phantomesse het volgende:
TS begint!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat mutsje draag je ook op zoeen foto.quote:Op zondag 19 december 2010 12:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het heeft geen mondquote:Op zondag 19 december 2010 12:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de winter ga ik die natuurlijk niet opzetten, dan zet ik m'n wollen muts op.quote:Op zondag 19 december 2010 12:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat mutsje draag je ook op zoeen foto.
Jaquote:
Draagt Sven een jurk of heeft Sven geen benen?quote:
Sven is een sneeuwmanquote:Op zondag 19 december 2010 13:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Draagt Sven een jurk of heeft Sven geen benen?
Ghehequote:Op zondag 19 december 2010 13:57 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dit vond ik toch wel de grappigste en scherpste backfire post van 2010...
Hij is moooiquote:Op zondag 19 december 2010 14:46 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet mijn meest charmante facial
[ afbeelding ]
Sneeuwpop van mijn zus en zusje
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op zondag 19 december 2010 14:46 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer jammer! Maak een nieuwequote:Op zondag 19 december 2010 14:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik had vorig jaar ook een best grote sneeuwpop, maar de foto's kan ik niet meer vinden
Nu geen zin inquote:Op zondag 19 december 2010 14:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jammer jammer! Maak een nieuwe
Heldinquote:Op zondag 19 december 2010 14:46 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha echt he, ik vind 'm ook te goed!quote:Op zondag 19 december 2010 14:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heldin
wat een bazenhoofd heeft die sneeuwpop
Wel een beetje jammer van de Heinekenquote:Op zondag 19 december 2010 14:57 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Hahaha echt he, ik vind 'm ook te goed!
Ja I know maarja jammer dan, winter duurt nog wel ffquote:Op zondag 19 december 2010 15:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer van de Heineken
Ik bedoel dat Heineken niet te drinken is en het beter Bavaria had kunnen zijnquote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja I know maarja jammer dan, winter duurt nog wel ff
Amstelquote:Op zondag 19 december 2010 15:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Heineken niet te drinken is en het beter Bavaria had kunnen zijn
Geweldigquote:Op zondag 19 december 2010 14:46 schreef Phantomesse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolang je zulke sneeuwcreaties blijft maken mag je drinken wat je wiltquote:Op zondag 19 december 2010 15:24 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Amstel(áls ik bier drink dan, ik ben van de whiskey cola)
Dat idee had ik dus net al die te gaan maken, maar mijn handen zijn dood :|quote:Op zondag 19 december 2010 15:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
niet de je van internet gevonden heb!? Lekker Nederlands weer.
Wie maakt de? lijkt me wel een mooie sneeuwpop
Ik krijg geen eens een degelijk ronde sneeuwbal, dus ik ga het niet proberen ookquote:Op zondag 19 december 2010 15:31 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus net al die te gaan maken, maar mijn handen zijn dood :|
Ik geef de eer aan iemand anders en als ie er straks nog niet is doe ik het wel![]()
Ik ben overigens Maori. Daar geboren, hier opgegroeid.
Nenischer! (Ik weet niet wat het betekent maar het klinkt interessant)quote:Op zondag 19 december 2010 15:32 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik krijg geen eens een degelijk ronde sneeuwbal, dus ik ga het niet proberen ook
quote:Op zondag 19 december 2010 15:41 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geeft niet, same background ^^ Different place.
hé, wat?quote:Op zondag 19 december 2010 15:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nenischer! (Ik weet niet wat het betekent maar het klinkt interessant)
Gelukkig breekt je klomp, anders was het naar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |