quote:
ik zou niet gaan...quote:Op zondag 19 december 2010 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
Wel of niet spinnen..
er ligt hier écht een enorm pak sneeuwde auto is verdwenen onder de sneeuw en we moeten over ongeveer een uur op de spinfiets zitten..
de wegen zijn helemaal wit en de auto sneeuwvrij maken lijkt me een hel
Maargoed.. verder zijn er door vakantierooster geen spinuren meer deze week (iig niet die vrij zijn) en zal het tot kerst iig de laatste keer zijn.. maar 't is wel mega glad buiten aan de auto's te zien.. *twijfel*
Ik ben vannacht ook door Utrecht gereden, op nieuwe winterbanden, niets aan 't handje op verse sneeuw!quote:Op zondag 19 december 2010 10:53 schreef progje het volgende:
[..]
ik zou niet gaan...
wij zijn vannacht en vanmorgen door Utrecht heen gereden een en al sneeuw... denk dat het daar niet veel beter is. Je kan wel rijden hoor, maar het is wel glad en we kwamen soms haast niet weg bij een stoplichtAl hebben ze op dit tijdstip misschien al weer iets meer aan de weg gedaan...
Nu echt slapen
Neh meer dat het gewoon een kwestie van wel/niet gaan is. Maar ik vind het prima dat je je gedachten met ons deelt.quote:
Gewoon doen! Er is zoveel verse sneeuw gevallen dat het niet zo heel glad is op de stoep.quote:
Nee. Geen gelijk. Loopt op fietspad.quote:Op zondag 19 december 2010 11:19 schreef Viking84 het volgende:
Tja, een béétje gelijk heeft ze wel, Co, want daar is een bel tenslotte voor: medeverkeersdeelnemers attenderen op jouw komst. In zo'n geval roep ik gewoon: Hallo!!! Mag ik er even langs???
. Werkt als een tierelier.
Ja maar ze heeft ķķk wielenquote:Op zondag 19 december 2010 11:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee. Geen gelijk. Loopt op fietspad.
Oh daar had ik even overheen gelezenquote:Op zondag 19 december 2010 11:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee. Geen gelijk. Loopt op fietspad.
Nee. Ze had varkenspoten. En daar zaten moonboots onder, geen skeelers.quote:Op zondag 19 december 2010 11:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft ķķk wielen
Maar ze loopt, dus dan is ze een voetgangerquote:Op zondag 19 december 2010 11:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft ķķk wielen
quote:Op zondag 19 december 2010 11:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee. Ze had varkenspoten. En daar zaten moonboots onder, geen skeelers.
quote:Op zondag 19 december 2010 11:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee. Ze had varkenspoten. En daar zaten moonboots onder, geen skeelers.
Ik loop ook vaak genoeg op het fietspad met deze sneeuw hoor. En als ik ergens loop waar fietsers me niet gemakkelijk in kunnen halen, ben ik ķf heel alert ķf ik loop aan de andere kant vd weg, zodat ik ze kan zien aankomen.quote:Op zondag 19 december 2010 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan me zo voorstellen dat als er op het fietspad een enigszins begaanbaar pad is, dat ze dat verkiest boven de stoep die vol sneeuw ligt. Die wieltjes van die kinderwagen zitten zo vol.
Ah, het stereotype: ik-loop-met-een-kinderwagen-dus-alles-moet-maar-voor-mij wijken. Getver.quote:Op zondag 19 december 2010 11:23 schreef conleche het volgende:
Daar gaat het niet om. Ze had me allang gehoord want ik kuchte enorm. Ze wilde gewoon niet opzij. en haar man, die er ook bij was had me zelfs al gezien. Die liep overigens wel op de stoep.
Zeg, willen jullie me driftig hebben of zo? Het lukt.![]()
Oplossing: geef de man de schuld. De vrouw werd teveel in beslag genomen door de bébéquote:Op zondag 19 december 2010 11:23 schreef conleche het volgende:
Daar gaat het niet om. Ze had me allang gehoord want ik kuchte enorm. Ze wilde gewoon niet opzij. en haar man, die er ook bij was had me zelfs al gezien. Die liep overigens wel op de stoep.
Die zie ik ook regelmatig in de Kruidvat idd. Ze denken dat het hele gangpad van hun is. Daar word ik ook een stuk minder subtiel vanquote:Op zondag 19 december 2010 11:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ah, het stereotype: ik-loop-met-een-kinderwagen-dus-alles-moet-maar-voor-mij wijken. Getver.
I feel your pain! Warme choco?quote:Op zondag 19 december 2010 11:23 schreef conleche het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2010 11:25 schreef conleche het volgende:
Kijk, dat zijn de reacties die ik wil lezen. Ik lach alweer!!
IKEAquote:Op zondag 19 december 2010 11:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die zie ik ook regelmatig in de Kruidvat idd. Ze denken dat het hele gangpad van hun is. Daar word ik ook een stuk minder subtiel van.
Online eten aanbieden in topics *ril*quote:
Ik kom zelden in de IKEAquote:
Je hebt 'm gewoon nog niet gevonden!quote:Op zondag 19 december 2010 11:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kom zelden in de IKEA. Den Haag heeft er niet eens één volgens mij
.
Sowieso: mensen die met elkaar gaan praten in de winkel. Ik was gisteren 15 mins in de AH en ik zag dezelfde vrouw drie keer met een ander persoon praten. Je komt toch in de AH om boodschappen te doen of niet dan?quote:Op zondag 19 december 2010 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh, of mensen met kinderwagen die middenin een smalle doorgang een ander stel met kinderwagen tegenkomen en dan gaan staan praten. Of voor de uitgang van een winkel ofzo.
Oh, dan ben ik echt bot als ik dat zie. Die duw ik gewoon weg als ze na vragen niet opzij gaan.quote:Op zondag 19 december 2010 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oeh, of mensen met kinderwagen die middenin een smalle doorgang een ander stel met kinderwagen tegenkomen en dan gaan staan praten. Of voor de uitgang van een winkel ofzo.
Dames, er is ineens een datum vrijgekomen voor een etentje met mij! Wie wil?quote:Op zondag 19 december 2010 11:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt 'm gewoon nog niet gevonden!
Ik stop het wel in een thermosfles.quote:Op zondag 19 december 2010 11:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Online eten aanbieden in topics *ril*
Oh, daar erger ik me niet aan, het kan zijn dat je toevallig iemand tegenkomt die je lang niet gesproken hebt. Zolang je maar niet in de weg staat vind ik het best.quote:Op zondag 19 december 2010 11:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sowieso: mensen die met elkaar gaan praten in de winkel. Ik was gisteren 15 mins in de AH en ik zag dezelfde vrouw drie keer met een ander persoon praten. Je komt toch in de AH om boodschappen te doen of niet dan?.
Ik vraag het niet eens altijdquote:Op zondag 19 december 2010 11:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik echt bot als ik dat zie. Die duw ik gewoon weg als ze na vragen niet opzij gaan.
Ik wil best met je uit eten, maar niet in de IKEA.quote:Op zondag 19 december 2010 11:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dames, er is ineens een datum vrijgekomen voor een etentje met mij! Wie wil?
Dat doe ik alleen met mensen die een trein uitstappen en dan om zich heen gaan kijken welke kant ze eens op zullen lopen. Ga. Aan. De. Kant. Ochtendspits. Chagrijnig. Tief op. Van die gansjes uit de provincie.quote:Op zondag 19 december 2010 11:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik echt bot als ik dat zie. Die duw ik gewoon weg als ze na vragen niet opzij gaan.
OK, ik ga wel met de tram zolang er sneeuw ligt.quote:Op zondag 19 december 2010 11:30 schreef conleche het volgende:
Ik zag trouwens ook een scooter heel lelijk onderuitgaan! Die gleed zo door, bijna onder een auto die net de hoek omreed. Hij stond wel weer op gelukkig.
De scooter of de bestuurder?quote:Op zondag 19 december 2010 11:30 schreef conleche het volgende:
Ik zag trouwens ook een scooter heel lelijk onderuitgaan! Die gleed zo door, bijna onder een auto die net de hoek omreed. Hij stond wel weer op gelukkig.
Of mensen die dat boven aan een roltrap doen (Utrecht Centraal)quote:Op zondag 19 december 2010 11:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen met mensen die een trein uitstappen en dan om zich heen gaan kijken welke kant ze eens op zullen lopen. Ga. Aan. De. Kant. Ochtendspits. Chagrijnig. Tief op. Van die gansjes uit de provincie.
Met dat soort mensen communiceer ik sowieso alleen non-verbaal...quote:Op zondag 19 december 2010 11:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Toen ik donderdag uit de trein stapte waren er trouwens ook twee oude mannen die al wilden gaan instappen terwijl er nog allemaal mensen uit moesten. En toen iemand daar wat van zei begonnen ze te mopperen!
Jakkes!quote:Op zondag 19 december 2010 11:30 schreef conleche het volgende:
"Die jeugd van tegenwoordig!quote:Op zondag 19 december 2010 11:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Of mensen die dat boven aan een roltrap doen (Utrecht Centraal)![]()
![]()
Toen ik donderdag uit de trein stapte waren er trouwens ook twee oude mannen die al wilden gaan instappen terwijl er nog allemaal mensen uit moesten. En toen iemand daar wat van zei begonnen ze te mopperen!
Ja dat effect heb ik. De grote losmaker. Ik ga zelf nu even an die Arbeit.quote:Op zondag 19 december 2010 11:34 schreef Ewelina het volgende:
Zo hee Co, je hebt wel wat losgemaakt hier
Ja, lekker makkelijk, de boel een beetje opstoken hier en dan gauw ervandoor gaan!quote:Op zondag 19 december 2010 11:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja dat effect heb ik. De grote losmaker. Ik ga zelf nu even an die Arbeit.
yes! Ik had besloten dat ik het gewoon ga proberen, maar dit geeft me wel extra moedquote:Op zondag 19 december 2010 11:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Gewoon doen! Er is zoveel verse sneeuw gevallen dat het niet zo heel glad is op de stoep.
Als je in de ochtendspits rijdt, moet je wel 10 minuten van tevoren dan opstaan, want anders sta je echt wel in het gangpadquote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef Viking84 het volgende:
En ik ben idd één van degenen die vrij vroeg opstaat, want ik wil gewoon snel de trein uit, zodra 'ie stopt. Maar dan sta ik wel altijd bij de deur en niet in het gangpad.
Ik reis nooit in de ochtendspitsquote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je in de ochtendspits rijdt, moet je wel 10 minuten van tevoren dan opstaan, want anders sta je echt wel in het gangpad.
Och, je weet maar nooit waar je volgende baan isquote:Op zondag 19 december 2010 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik reis nooit in de ochtendspits.
Ik zal geen rare dingen doen met je koffie als ik op jouw traject beland.quote:Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Och, je weet maar nooit waar je volgende baan is.
Ik drink nooit koffie in de trein.quote:Op zondag 19 december 2010 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zal geen rare dingen doen met je koffie als ik op jouw traject beland.
Schoonmaken? Kom maar langs, ik woon in de buurt van de IKEA.quote:Op zondag 19 december 2010 11:40 schreef Viking84 het volgende:
Ok ik word flauw. Ik moet gaan schoonmaken.
Ze had haar stormram/sneeuwschuiver bij zich, dus snap niet dat ze niet even sociaal was en het voetpad voor iedereen schoonmaakt..quote:Op zondag 19 december 2010 11:23 schreef conleche het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
Lekker verdraagzaam allemaal. Ik gun jullie een tweelingkinderwagen en 2 veel jankende maar verder lieve kinderen die continue hun luiers volschijten zodat je wel naar het Kruitvat moet. En veel sneeuwEn geen auto, zodat je moet lopen of de tram moet nemen
www.DerAlbert.dequote:Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
Lekker verdraagzaam allemaal. Ik gun jullie een tweelingkinderwagen en 2 veel jankende maar verder lieve kinderen die continue hun luiers volschijten zodat je wel naar het Kruitvat moet. En veel sneeuwEn geen auto, zodat je moet lopen of de tram moet nemen
quote:Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
Omdat je dan met maatje 40 nog denkt dat je superslank bent. Verkooptechnieken, jeweetz.quote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jungennn waarom valt maat 36 zo groot tegenwoordig
Dan zouden ze de borstmaat ook wel wat groter mogen maken.quote:Op zondag 19 december 2010 12:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat je dan met maatje 40 nog denkt dat je superslank bent. Verkooptechnieken, jeweetz.
Nu moet ik meestal xs of 34 want ik heb geen tetten en zelfs die is soms nog wijdquote:Op zondag 19 december 2010 12:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat je dan met maatje 40 nog denkt dat je superslank bent. Verkooptechnieken, jeweetz.
Nee het is een soort satijnen ding, meer een luxe nachtjapon dan een mooie jurkquote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef Ewelina het volgende:
Volgens mij zit er rek in die stof of niet? Dat is een model wat juist geschikt is voor grote borsten. Ik zou als ik jou was gaan voor een jurk met stof die juist niet meerekt. Ga anders eens bij Laura Dols kijken, mijn jurk komt daar vandaan (als je tenminste een galajurk zoekt).
Dan nog is er toch zoiets als fatsoen? Ik heb echt geen instant hekel aan mensen met een buggy in de trein. Als ze dat ding dan vakkundig gaan gebruiken om tegen jouw schenen aan te duwen zodat ze als eerst de trein uit kunnen, tja, daar heb ik minder respect voor.quote:Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef Tinkepink het volgende:
Sorry, maar ik vind hem bij het model heel lelijk staanquote:Op zondag 19 december 2010 12:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee het is een soort satijnen ding, meer een luxe nachtjapon dan een mooie jurk
[ afbeelding ]
Ik wil een lange jurk en het satijn stond niet lelijk (alleen zag je wel precies hoe mijn bil liep hahaha) maar hij gaat terug. Had zin om jurken te passenquote:Op zondag 19 december 2010 12:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind hem bij het model heel lelijk staanIk zou als ik jou was dan gaan voor een kort satijnen jurkje, staat je vast beter en je gorgeous legs komen dan goed uit.
Ja bah, dan ben je helemaal zo aan huis gekluisterd hč! Hopelijk dooit die troep allemaal weer gauw! Ik vind sneeuw heel leuk hoor, maar dan wel als ik lekker thuis kan blijven en genoeg eten in huis hebquote:Op zondag 19 december 2010 12:28 schreef Swietje het volgende:
Vind ik ook Puff, beetje creepy![]()
De sneeuw is mooi hoor, maar dat kluizenaars gevoel nietIk wil verdorie kerstcadeautjes kopen in de stad maar ik heb er weinig behoefte aan dat men mijn rolstoel uit de sneeuw moet gaan trekken..
Ik heb gister avond/nacht voor het eerst in de sneeuw gelopenquote:Op zondag 19 december 2010 12:28 schreef Swietje het volgende:
Vind ik ook Puff, beetje creepy![]()
De sneeuw is mooi hoor, maar dat kluizenaars gevoel nietIk wil verdorie kerstcadeautjes kopen in de stad maar ik heb er weinig behoefte aan dat men mijn rolstoel uit de sneeuw moet gaan trekken..
Gisteravond vanuit de ekko in de verse sneeuw naar huisquote:Op zondag 19 december 2010 12:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb gister avond/nacht voor het eerst in de sneeuw gelopen
Ik voor het eerst een sneeuwballen gevecht (om half 2 snachts!)quote:Op zondag 19 december 2010 12:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb gister avond/nacht voor het eerst in de sneeuw gelopen
Laatst, twee van de randstedelijk dellen, helemaal verdwaald in het Noorden, nog nooit met de trein geweest. Gingen op hun dooie gemakje keuvelend uitstappen en mat tasjes dingussen. De een stond op het perron, de ander nog in de trein toen "opeens" de deuren dichtgingenquote:Op zondag 19 december 2010 11:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan écht ook nog wel op tijd uitstappen als je opstaat als de trein het station binnenrijdt. Echt! Heus!!!!
Hahahaha! Arme delletjes!quote:Op zondag 19 december 2010 12:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Laatst, twee van de randstedelijk dellen, helemaal verdwaald in het Noorden, nog nooit met de trein geweest. Gingen op hun dooie gemakje keuvelend uitstappen en mat tasjes dingussen. De een stond op het perron, de ander nog in de trein toen "opeens" de deuren dichtgingen.
A wel, vier haantjes geslacht. Zometeen nog even schoonspoelen en dan maar eens de ketel opstoken voor kippesoep..
Ik denk dat Marz hem heeft! Die had ook het AD-artikel waar ik in stond en dat heeft ze heel lief opgestuurd.quote:Op zondag 19 december 2010 12:46 schreef loveli het volgende:
Heeft iemand toevallig het AD/de Haagsche Courant van (ik denk) woensdag 8 december?
Ik kan 'm nog wel gedeeltelijk digitaal achterhalen. PM me ff welk stuk je zoekt, dan kijk ik straks thuis wel ff. Als je tekst zoekt tenminste, foto's heb ik niet.quote:Op zondag 19 december 2010 12:46 schreef loveli het volgende:
Heeft iemand toevallig het AD/de Haagsche Courant van (ik denk) woensdag 8 december?
quote:Op zondag 19 december 2010 12:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Laatst, twee van de randstedelijk dellen, helemaal verdwaald in het Noorden, nog nooit met de trein geweest. Gingen op hun dooie gemakje keuvelend uitstappen en mat tasjes dingussen. De een stond op het perron, de ander nog in de trein toen "opeens" de deuren dichtgingen.
Ik ben voorspelbaarquote:Op zondag 19 december 2010 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
sigme ik wist gewoon dat jij erop ging reageren![]()
Goed hoor!quote:Op zondag 19 december 2010 12:48 schreef Blurred86 het volgende:
Vik als je graag wilt hardlopen zou ik gewoon gaan hoor, het gaat best! wel super vermoeiend, maar fantastisch mooi
aah ik zag net ook een heleboel mensen sleeën met hun kindjesquote:Op zondag 19 december 2010 12:49 schreef Tinkepink het volgende:
Wij gaan zo sleeen. Op een heeeeeeeeele hoge helling, zodat de kinderen na 2x teruglopen bekaf zijn
PM gestuurd, tx.quote:Op zondag 19 december 2010 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan 'm nog wel gedeeltelijk digitaal achterhalen. PM me ff welk stuk je zoekt, dan kijk ik straks thuis wel ff. Als je tekst zoekt tenminste, foto's heb ik niet.
Ja daar misschien, hier niet hoor. Nachtwacht is net naar de super geweest en die had het erg zwaar, dus toen ik zei: "Dus ik hoef niet te gaan hardlopen?" zei hij: "Wat denk je zelf?!".quote:Op zondag 19 december 2010 12:48 schreef Blurred86 het volgende:
Vik als je graag wilt hardlopen zou ik gewoon gaan hoor, het gaat best! wel super vermoeiend, maar fantastisch mooi
Oeh, tofquote:Op zondag 19 december 2010 12:49 schreef Tinkepink het volgende:
Wij gaan zo sleeen. Op een heeeeeeeeele hoge helling, zodat de kinderen na 2x teruglopen bekaf zijn
Nee, juist niet! Ik wil wel denken dat ik tenminste nog iets van tiet heb. Anders moet ik straks een AAA aan ofzoquote:Op zondag 19 december 2010 12:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan zouden ze de borstmaat ook wel wat groter mogen maken.
Yay! Het is toch nog gelukt!quote:Op zondag 19 december 2010 13:24 schreef Jagärtrut het volgende:
thuis!![]()
![]()
![]()
ik voel me wat gejatlagged, ik heb het idee dat het 8 uur 'sa vonds is...
Even helpen de kersboom opzetten en dan een dutje!
Ik voel me altijd een onwijs dikke koe als ik zoiets aan moet trekken. Ik heb echt een heel grote maat nodig als het niet meerekt. Ik doelde niet op bh-maten, maar op kleding maten.quote:Op zondag 19 december 2010 13:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, juist niet! Ik wil wel denken dat ik tenminste nog iets van tiet heb. Anders moet ik straks een AAA aan ofzo
Owwww, wacht, jij bedoelt dat bij shirtjes het borstgedeelte niet evenredig mee'groeit', zeg maar. Ik dacht idd dat je het over bh-maten had. Ik schrok al :pquote:Op zondag 19 december 2010 13:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik voel me altijd een onwijs dikke koe als ik zoiets aan moet trekken. Ik heb echt een heel grote maat nodig als het niet meerekt.
Daar zijn iets meer dagen voor nodig, maar het gaat de goede kant opquote:Op zondag 19 december 2010 12:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben voorspelbaar.
Hoe is 't? Al weer wat bijgerust?
Naar Schiphol wel. Lopend. Trein wordt al wat lastiger heb ik gehoord. En vliegen is helemaal teveel gevraagdquote:Op zondag 19 december 2010 15:44 schreef _Calimero_ het volgende:
Ooo zonde Uniek van de boom!
Fijn dat je inderdaad weer thuis bent na alle omleidingen, jagar!
Ik moet zo de deur uit, naar schiphol zien te komen, zou het lukken??
helemaal niet. Ik heb het beiden gedaan vandaag, trein en vliegend! Jippie...quote:Op zondag 19 december 2010 15:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Naar Schiphol wel. Lopend. Trein wordt al wat lastiger heb ik gehoord. En vliegen is helemaal teveel gevraagd
quote:Op zondag 19 december 2010 15:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
helemaal niet. Ik heb het beiden gedaan vandaag, trein en vliegend! Jippie...
En ook duizenden lichtjes in de kerstboom gedaan..nu ben ik moe..
Ik ga voor je duimen!quote:Op zondag 19 december 2010 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn application is zojuist verzonden én mocht niet lukken dan gaan we alsnog naar Edinburgh...
Ik sta te trillen op m'n benen
Daar ben ik idd ook wel benieuwd naar. Mini?quote:Op zondag 19 december 2010 17:14 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe gaat het met je mini? Is alles uitgepraat thuis? En heb je uiteindelijk nog iets kunnen doen met je gevoelens?
Lief dat je het vraagt.quote:Op zondag 19 december 2010 17:14 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe gaat het met je mini? Is alles uitgepraat thuis? En heb je uiteindelijk nog iets kunnen doen met je gevoelens?
Het is op zich niet ongezellig hoor. Maar goed ook, want we wonen natuurlijk nog steeds samen. Het is ook niet dat ik hem niet meer aardig vind ofzo, ik ben ook heus wel blij om hem weer te zien, de vraag is alleen of er genoeg is voor een relatie. Maar goed, hij weet hoe het ervoor staat en we laten het nu gewoon even rusten.quote:Op zondag 19 december 2010 17:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijkt me hele lastige feestdagen mini!
Of lukt het wel om gezellig te zijn samen (al dan niet 'voor de rest')?
Dat is idd lekker, maar 2,99 voor een brood vind ik een beetje duur.quote:Op zondag 19 december 2010 18:19 schreef Merel het volgende:
Oh en ik kan iedereen het breekbrood met zongedroogde tomaten en olijven van de AH aanraden!*smul*
Nou ben nu een kg zwaarder, weeg nu bijna 56 kg.quote:Op zondag 19 december 2010 18:46 schreef Tinkepink het volgende:
ZoHoe reageert je lijf eigenlijk uniek? Je hebt de laatste tijd toch wel vaker honger?
Dus eigenlijk gaat het heel goedquote:Op zondag 19 december 2010 18:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou ben nu een kg zwaarder, weeg nu bijna 56 kg.
Door lange dagen, sta om 4.30 uur op, werk en warm eet om 18.00 pas, heb ik altijd enorm veel tussendoortjes...
Meestal komt mijn dagtotaal heel vaak op 1980 kcal uit maar heb lichaamlijk zwaar werk.
Als ik vrij ben dan beweeg ik mij eigenlijk ook altijd wel ruim een uur.
Dus deze uitspattingen van soms 4000 kcal compenseert het lichaam geloof ik??
quote:Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, ik ben Uniekhoorn en ik heb nog steeds honger
Crisisquote:Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef uniekhoorn het volgende:
LIJST:
250 gr kwark
4 x boterham achterham
2 x cup a soup kerrie
2 x sinaasappel
1 x appel
1 x peer
2 x grote borden snert met veeeel vlees
1 x 200 gr chocola
1 x slagroomgebak
1 x beker melk
2 x krakeling
1 x krentenbol met roomboter en kaas
Hoi, ik ben Uniekhoorn en ik heb nog steeds honger
Fruit!quote:Op zondag 19 december 2010 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Crisis![]()
Mijn lijzt so far:
O: bak magere kwark met muesli
B: door de sneeuw ploegen naar de stad
L: 2 bruine boterhammen met een boerenomelet
B: door de sneeuw ploegen naar huis
T: 1 oliebol
D: ķf wraps met spinazie ķf rode kool, vegaburger en aardappels.
in Zweden lopen ze ook gewoon hard...ik ga morgen ook denk ik, heb de schoenen bij me!quote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
yes! Ik had besloten dat ik het gewoon ga proberen, maar dit geeft me wel extra moedben alleen bang dat andere mensen het vreemd vinden dat ik nu hard ga lopen
maar daar trek ik me gewoon niks van aan!
oh en ik heb ook een hekel aan voetgangers op het fietspad en op de weg nu met de sneeuw en ik heb wel een bel maar dan gaan ze vaak toch niet aan de kant?
en mensen die instappen in de trein voordat iedereen uitgestapt is, of mensen die dan via de eerste klas instappen en dan snel naar de tweede klas rennen
Pssst.... Show je kerstboom en andere kerstmeuk! #2quote:Op zondag 19 december 2010 19:53 schreef Merel het volgende:
Jaaaa schoenenpics Ewelina!
Nu ik toch bezig ben:
[ afbeelding ]
Nee, die zijn gewoon voor onder een rok, jurk of spijkerbroek. En nee, ze gaan niet onder mijn galajurk, dan doe ik zwarte pumps aan, of zwarte peeptoes.quote:Op zondag 19 december 2010 20:07 schreef Merel het volgende:
Die schoenen gaan toch niet onder je galajurk Ewelina?Wat een hak!
De boom is ook het enige 'kersterige' in mijn huis... voor de rest past er niets en mijn katten versier ik niet.quote:Op zondag 19 december 2010 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat ziet er wel heel kersterig uit Ewelina... lieve foto
Mooi Merel! Zo'n rok zoek ik ook al 'n tijdje, maar jou staat 'ie echt perfect, zeg!quote:Op zondag 19 december 2010 19:31 schreef Merel het volgende:
Weer ff showen hoor, er zijn allemaal dingen in de uitverkoop die voor mijn soort lijf gemaakt zijn
[ afbeelding ]
Maar onder die kleren is het duidelijk december zeg maar
Gewoon H&M!quote:Op zondag 19 december 2010 20:16 schreef ihatefastcars het volgende:
Zo'n rok zoek ik ook al 'n tijdje
quote:Samenvatting
In ieder geval maandag en mogelijk ook de dagen daarna rijdt NS met een aangepaste dienstregeling vanwege het aanhoudende winterweer.
Op maandag 20 december rijdt op de volgende trajecten ieder half uur een Intercity in plaats van ieder kwartier:
<knip> waslijst
- Utrecht - Den Haag
dat..quote:Op maandag 20 december 2010 08:31 schreef Jagärtrut het volgende:
inderdaad, je kunt wel blijven klagen, maar daar schiet je niets mee op. Er ligt zoveel sneeuw dat het niet gek is dat de NS problemen heeft. Je kunt niet de hele wereld onder controle hebben. Gelukkig maar...
oh: en enige nuance: ik snap natuurlijk dat het heel vervelend is als je er dagelijks mee om moet gaan. Ik vond het ook uitermate kut dat al m'n plannen overhoop geschopt zijn door die kutsneeuw. maar, ik vind ook dat we moeten accepteren dat we (de samenleving) niet alles onder controle kunnen hebben..quote:Op maandag 20 december 2010 08:31 schreef Jagärtrut het volgende:
inderdaad, je kunt wel blijven klagen, maar daar schiet je niets mee op. Er ligt zoveel sneeuw dat het niet gek is dat de NS problemen heeft. Je kunt niet de hele wereld onder controle hebben. Gelukkig maar...
Is dat echt?quote:Op maandag 20 december 2010 08:48 schreef Merel het volgende:
"Beste mensen, door de uitval van veel treinen en al die vertraging is het natuurlijk hartstikke druk in de trein. Reizigers met een tweedeklaskaartje die moeten staan mogen daarom natúúrlijk in de eerste klas gaan zitten. Eersteklasreizigers excuses, ik weet dat u veel betaald heeft voor uw kaartje, maar we kunnen de andere reizigers toch niet in de kou laten staan!"
^^quote:
hoeveel energie kost het je en wat levert het je op ?quote:Op maandag 20 december 2010 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben voornamelijk bokkig doordat NS zo hard heeft lopen gillen dat ze 'winterklaar' waren en 'kom maar op met de sneeuw' en bij de eerste sneeuwvlokken twee weken geleden, liep de hele boel in het honderd. Grote bek, maar niets waarmaken. Dat irriteert me mateloos. Dat het niet zo rijdt als zou moeten, snap ik ook wel, maar dan hadden ze niet zo hoog van de toren moeten blazen.
Eens. Dan hadden ze het geld dat ze in de tv-reclames hebben gestoken kunnen besteden aan het winterklaar maken van het spoorquote:Op maandag 20 december 2010 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben voornamelijk bokkig doordat NS zo hard heeft lopen gillen dat ze 'winterklaar' waren en 'kom maar op met de sneeuw' en bij de eerste sneeuwvlokken twee weken geleden, liep de hele boel in het honderd. Grote bek, maar niets waarmaken. Dat irriteert me mateloos. Dat het niet zo rijdt als zou moeten, snap ik ook wel, maar dan hadden ze niet zo hoog van de toren moeten blazen.
maar het is nu ook een heleboel sneeuw. Het was vast anders geweest als er, zoals normaal, een laagje van 20 cm. zou liggen!quote:Op maandag 20 december 2010 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Want je mag alleen mopperen als het wat oplevert?quote:Op maandag 20 december 2010 09:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoeveel energie kost het je en wat levert het je op ?
Er ligt net zoveel als vorig jaar. En toen het helemaal in de soep liep paar weken geleden, lag er mínder. Zie krantenberichtje met de quote van Eurlings. Dát stoort me.quote:Op maandag 20 december 2010 09:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar het is nu ook een heleboel sneeuw. Het was vast anders geweest als er, zoals normaal, een laagje van 20 cm. zou liggen!
Het is meer dat het zo zonde is van de energie om hierover te blijven mopperen.quote:Op maandag 20 december 2010 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Want je mag alleen mopperen als het wat oplevert?
Die hou ik erin hier. Want XM is zeker niet de enige mopperkont in Slankquote:Op maandag 20 december 2010 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Was jij niet degene die liep te mopperen dat ze niet hard kon lopen omdat ze gisteren al gelopen had?quote:Op maandag 20 december 2010 09:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is meer dat het zo zonde is van de energie om hierover te blijven mopperen.
Beter leg je je erbij neer dat het zo is, want je verandert er toch niks aan.
Met een keertje mopperen is niks mis, tot je altijd wat te mopperen hebtquote:Op maandag 20 december 2010 09:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die hou ik erin hier. Want XM is zeker niet de enige mopperkont in SlankEcht, jullie kunnen er wat van, positievelingen van me
Zie mijn post hierbovenquote:Op maandag 20 december 2010 09:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Was jij niet degene die liep te mopperen dat ze niet hard kon lopen omdat ze gisteren al gelopen had?
Dat zeg ik niet, maar ik vind je de laatste tijd niet al te happy over komen...quote:Op maandag 20 december 2010 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
oh, die heb ik ook gehad...quote:Op maandag 20 december 2010 09:28 schreef _aurum_ het volgende:
mijn dag is weer perfect![]()
zojuist een PM gehad van iemand die ik totaal niet ken met de fabuleuze vraag of ik weleens een sex-swing gebruik
En bedankt.quote:Op maandag 20 december 2010 09:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met een keertje mopperen is niks mis, tot je altijd wat te mopperen hebt.
Die PM kreeg ik ookquote:Op maandag 20 december 2010 09:28 schreef _aurum_ het volgende:
zojuist een PM gehad van iemand die ik totaal niet ken met de fabuleuze vraag of ik weleens een sex-swing gebruik
Vat dat zo persoonlijk op als je zelf wilt, hoor!quote:
Fijn dat je dat er even bij zegtquote:Op maandag 20 december 2010 09:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die PM kreeg ik ook.
Niet op gereageerd natuurlijk.
Origineelquote:Op maandag 20 december 2010 09:32 schreef Tinkepink het volgende:
XM, echt het valt wel mee.
aan de potten die de ketel verwijten
Jij ook al?quote:Op maandag 20 december 2010 09:28 schreef _aurum_ het volgende:
Wil hem wel even doorsturen hoor?quote:Op maandag 20 december 2010 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik hoor er niet bijik kreeg 'm niet
GMTAquote:Op maandag 20 december 2010 09:44 schreef _aurum_ het volgende:
ik wil 'm wel naar je doorsturen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 09:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Want nu weet ie dat ik me verveel!quote:Op maandag 20 december 2010 09:55 schreef _aurum_ het volgende:
risico is dat hij terug komt met de opmerking dat hij er een heeft liggen die je wel even mag testen
Dat je er niks aan kunt veranderen, betekent natuurlijk niet dat je er net van mag balen.quote:Op maandag 20 december 2010 09:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is meer dat het zo zonde is van de energie om hierover te blijven mopperen.
Beter leg je je erbij neer dat het zo is, want je verandert er toch niks aan.
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 20 december 2010 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik hoor er niet bijik kreeg 'm niet
je espressoapparaat maakt koekjes? ben ik de enige die dat gek vind?quote:Op maandag 20 december 2010 10:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
OMG!
Wat ben ik blij met mn espressoapparaat! Hij maakt van die mooie koekjes
![]()
En ik luister alweer fonz, sentimenteel mens dat ik ben
Nee.quote:Op maandag 20 december 2010 10:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je espressoapparaat maakt koekjes? ben ik de enige die dat gek vind?
ik ben gister perfect van schiphol naar enschede gekomen. Maar, volgens mij moet je vooral utrecht mijden..of gister was dat iig zo...quote:Op maandag 20 december 2010 11:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wilde morgen met de trein van Zwolle naar Den Haag, maar ik begrijp dat dat eigenlijk afgeraden wordt door jullie?
Won't stop trying though,,,quote:Op maandag 20 december 2010 08:31 schreef Jagärtrut het volgende:
Take Home Examsquote:Op maandag 20 december 2010 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
M'n Take Home Exam schiet iig op! En de deadline is pas 14 januari. Puik!
gelynchtquote:Op maandag 20 december 2010 11:10 schreef loveli het volgende:
En als XM nog frustraties kwijt wil, ik ken iemand die gelynched mag worden
Jij weet hetquote:Op maandag 20 december 2010 11:09 schreef loveli het volgende:
Geen PM gehad![]()
En espresso die koekjes maakt => mooi stevig rondje koffie wat in het apparaat overblijft?
euhm, is een essayquote:Op maandag 20 december 2010 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Take Home Exams. En dan als je klaar bent, nog even samen met een ander bolleboosje de antwoorden doornemen
.
tis kwart over 11! ga je aankleden!quote:Op maandag 20 december 2010 11:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel de hele tijd de urge om uit bed te springen en de krant te halen, maar aangezien ik naakt ben en door de gang heen moet, lijkt me dat niet zo'n goed idee.
Jahaaah, ik ga douchen.quote:Op maandag 20 december 2010 11:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tis kwart over 11! ga je aankleden!
ikea!quote:Op maandag 20 december 2010 11:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen!
Iemand een idee waar je een goedkope klaptafel kunt kopen? Het is een beetje kort dag maar er komen vanavond 6 mensen hier eten.
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 20 december 2010 11:27 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en een tip voor diegene die met de trein willen de komende dagen: hema heeft dagkaarten voor 14 euro in de aanbieding..
Volgens de website hebben die geen tafels die je helemaal kunt inklappen, of toch?quote:
Of Blokker, Marskramer, Hema?quote:Op maandag 20 december 2010 11:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Volgens de website hebben die geen tafels die je helemaal kunt inklappen, of toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |