quote:Op zondag 19 december 2010 05:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zoh. Intussen ook even een kerstkaart in elkaar gehaxt, maar nu toch echt tijd om te slapen!
[ afbeelding ]
die sfeer hangt er leuk bijquote:Op zondag 19 december 2010 05:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zoh. Intussen ook even een kerstkaart in elkaar gehaxt, maar nu toch echt tijd om te slapen!
[ afbeelding ]
probeer eens op spotifyquote:Op zondag 19 december 2010 05:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
Weet iemand waar ik deze instrumentaal kan vinden? Stop the Cavalry?
Gaat het veel toevoegen aan de Fok!-experience?quote:Op zondag 19 december 2010 05:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon toegang vragen in het aanvraag topic
je moet er niet zwaar aan tillen, maar sowieso een shift graveyard shift noemen.quote:Op zondag 19 december 2010 05:36 schreef VacaLoca het volgende:
Met die overleden man... Ekdom: Ik voel zijn aanwezigheid, hij zit op mijn schouder en sleept mij door deze graveyard shift heen...
ai
ik til er alles behalve zwaar aan... maar die woordkeuze, totaal onbedoeld natuurlijk, was beetje fout zoquote:Op zondag 19 december 2010 05:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je moet er niet zwaar aan tillen, maar sowieso een shift graveyard shift noemen.
krijg je als je zuiptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |