Blij dat ik net wel 3 uur heb geslapen, kan nu wel weer even doorquote:Op zondag 19 december 2010 04:40 schreef BBQSausage het volgende:
Kan echt nog maar 25% zien joh, niet normaal, even die krengen uitdoen.
Goedemiddag, ik kan ook niet eens even één hele minuut op Tweakers kijken hoor...quote:
selectief zichtquote:Op zondag 19 december 2010 04:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gek dat ik dit dan weer wel scherp zie.
Ik ook. Vooral "Tieten" schijnt goed te werken.quote:Op zondag 19 december 2010 04:45 schreef purplerose het volgende:
[..]
selectief zicht
mijn pa heeft dat met zn gehoor
die verdient gewoon 2quote:Op zondag 19 december 2010 04:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en hij vraagt gewoon aretha franklin aan
Zn pa wilde zelf niet op de radio wsquote:Op zondag 19 december 2010 04:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wacht even, een kind dat Aretha Franklin aanvraagt?!
Mede mogelijk gemaakt door een pak slaag van vader.
bier toch ook?quote:Op zondag 19 december 2010 04:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ook. Vooral "Tieten" schijnt goed te werken.
wie?quote:Op zondag 19 december 2010 04:47 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
purplerose, yellowrose... toeval?
yellowrose... zij opent allemaal topics met vragen aan ons over wat wel en niet mooi is aan een vrouwelijk lichaam... ik weet ook niet waaromquote:
Hoeveel posts heeft ze in KPD?quote:Op zondag 19 december 2010 04:49 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
yellowrose... zij opent allemaal topics met vragen aan ons over wat wel en niet mooi is aan een vrouwelijk lichaam... ik weet ook niet waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |