Jaah die heb ik ook nog liggen. Nu nog een partner vinden hahaha!quote:Op zondag 19 december 2010 02:25 schreef AnnaTralala het volgende:
Je hebt van die 'love dice', dobbelstenen met lichaamsdelen en opdrachten (zoals likken).
Je snapt dat deze opmerking, andere opmerkingen uitlokt hequote:Op zondag 19 december 2010 14:15 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Jaah die heb ik ook nog liggen. Nu nog een partner vinden hahaha!
Haha bij mij liggen ze ook nog in de verpakking!quote:Op zondag 19 december 2010 14:15 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Jaah die heb ik ook nog liggen. Nu nog een partner vinden hahaha!
Als sex nog nieuw voor je is, waarom zou je dan spellen willen spelen? Stel je voor je bent vijftig ofzo, wat valt er dan nog te ontdekken?quote:Op maandag 20 december 2010 01:57 schreef noksala het volgende:
Ik mag nog niet in zo'n seksshop komen.
Maar je mag wel online bestelling in een online erotiekshop.quote:Op maandag 20 december 2010 01:57 schreef noksala het volgende:
Truth or darequote:Op maandag 20 december 2010 14:56 schreef daank het volgende:
Zijn er eigenlijk ook spellen voor een gezelschap? (meer dan 3 mensen ofzo)
dat ultiem verlangen spel kan je ook via wehkamp bestellen en heb dat en andere spellen ook bij de expo gezienquote:Op maandag 20 december 2010 01:57 schreef noksala het volgende:
Soms heeft zelfs de readshop dat soort spellenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:43 schreef Angst het volgende:
[..]
dat ultiem verlangen spel kan je ook via wehkamp bestellen en heb dat en andere spellen ook bij de expo gezien
stalkerquote:Op woensdag 22 december 2010 16:20 schreef Weissman het volgende:
Als ik het me goed herinner is TS pas 14, niet veel ouder iig. Dus gepaste reacties graag, straks krijgen we hele rare taferelen
Awwwquote:Op woensdag 22 december 2010 16:20 schreef Weissman het volgende:
Als ik het me goed herinner is TS pas 14, niet veel ouder iig. Dus gepaste reacties graag, straks krijgen we hele rare taferelen
Alleen als der een filmpje van wordt gemaakt..quote:Op donderdag 23 december 2010 07:26 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Awww
Geen "spin the dildo" ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |