Ja, en ik ga er al helemaal niet extra voor betalen, stelletje mongolenquote:Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zullen ze dan wel gaan merken als meer mensen daar niet eens mee zijn. Wordt vast weer terug gedraaid
Toch weer een prijsverhoging die niet hoeft.quote:Op zondag 19 december 2010 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar als je betaald na ontvangst hoef je die 2.50 toch niet te betalen als je het weer terug stuurt? Alleen als je iets houdt
quote:Op zondag 19 december 2010 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar als je betaald na ontvangst hoef je die 2.50 toch niet te betalen als je het weer terug stuurt? Alleen als je iets houdt
Nope, standaardquote:Betalen na ontvangst van je bestelling
Totaalbedrag in 1 keer (Voor deze betaalwijze brengen wij 2.50 in rekening)
Gespreid per maand (Raadpleeg de kredietprospectus)
Hai pgr!quote:
Wie noem jij luiquote:
Morge Marijkequote:Op zondag 19 december 2010 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie noem jij luiOkee, ik beken
Op FOK! zitten als het buiten sneeuwt?quote:
Ja, buuuhquote:
Vandaag hoorde ikquote:
Ik wel, ik vind buiten engquote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op FOK! zitten als het buiten sneeuwt?
Hier l;igt nu ook een leuke laagquote:Op zondag 19 december 2010 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, buuuhKleren kopen was al kut, maar nu nog kutter
[..]
Vandaag hoorde ik![]()
Ik heb net de zooi van de stoep geveegd en de auto is weer rij-klaar. Al dat geglibberquote:Op zondag 19 december 2010 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind buiten engDaarom bestelde ik ook bij Wehkamp en laat ik mijn boodschappen thuis bezorgen
Ik heb alles ervoor in huis, kom je?quote:
ik was vannacht al buiten en netquote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op FOK! zitten als het buiten sneeuwt?
Ja bij jullie mogen ze zeker niet strooien op zondagquote:Op zondag 19 december 2010 11:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier l;igt nu ook een leuke laag![]()
Alleen het strooi beleid flopt hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Smakelijk en veel plezier!quote:
Hihiquote:Op zondag 19 december 2010 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb alles ervoor in huis, kom je?![]()
Zwem zequote:
Eet en zwem zequote:
quote:Op zondag 19 december 2010 11:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja bij jullie mogen ze zeker niet strooien op zondagWas dat maar zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze hebben hier niet genoeg of verkeert zout in gekocht en nu bij kopen is te duur dus maar zeer beperkt wordt het gestrooid, dus gewoon niet![]()
Hier gebruiken ze ook vaak de sneeuwschuiver hoor, dus misschien moet je dat idee in de ideeënbus van de gemeente stoppenquote:Op zondag 19 december 2010 11:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eet en zwem ze![]()
[..]
Was dat maar zo
ze hebben hier niet genoeg of verkeert zout in gekocht en nu bij kopen is te duur dus maar zeer beperkt wordt het gestrooid, dus gewoon niet
Weten ze al, die gasten rijden als gekken hierquote:Op zondag 19 december 2010 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier gebruiken ze ook vaak de sneeuwschuiver hoor, dus misschien moet je dat idee in de ideeënbus van de gemeente stoppen
Nostalgie.net, maar dan de muziek van vroegahquote:
Ik kijk nu naar Ray Mearsquote:Op zondag 19 december 2010 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nostalgie.net, maar dan de muziek van vroegah
Die sneeuwschuivers of de gemiddelde bewoner?quote:Op zondag 19 december 2010 12:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weten ze al, die gasten rijden als gekken hier
Verwarmingquote:
Mooiquote:
Veul plezierquote:
Die sneeuwschuivers/strooiersquote:Op zondag 19 december 2010 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die sneeuwschuivers of de gemiddelde bewoner?
Oh, die man is zo zo zo zoquote:Op zondag 19 december 2010 12:14 schreef PeZu het volgende:
if bear grylls could grill bears how many bears would bear grylls grill?
Nee die is er nu niet opquote:Op zondag 19 december 2010 12:14 schreef PeZu het volgende:
if bear grylls could grill bears how many bears would bear grylls grill?
ik vind hem echt een nepperd, een uber pitjequote:Op zondag 19 december 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, die man is zo zo zo zo![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ehm, ik denk veul![]()
joh echt dat meen je niet hee, hier wel hoor dusquote:
Ik ga toch liever met Ray Mears mee dan Bear Gryllsquote:Op zondag 19 december 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, die man is zo zo zo zo![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ehm, ik denk veul![]()
Vinnik nietquote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind hem echt een nepperd, een uber pitje![]()
zijn hoofd is ook heel eng, en en hij eet zo viesssss
quote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh echt dat meen je niet hee, hier wel hoor dus
Wil jij seks met Ray Mears?quote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga toch liever met Ray Mears mee dan Bear Grylls
sexy beastquote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vinnik nietIk vind em echt een lekker ding
![]()
En ik kijk graag naar em
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen maar mee niet eens waar naar toequote:Op zondag 19 december 2010 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zouden jullie andere kanalen hebben?
[..]
Wil jij seks met Ray Mears?![]()
ik kan het oopk mijn pc hebben staan en idd andere kanalen maar in de wereld van trev is dat moeilijk voor te stellenquote:Op zondag 19 december 2010 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zouden jullie andere kanalen hebben?
[..]
Wil jij seks met Ray Mears?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |