trusten!quote:
Of voor mensen met smaakquote:Op zondag 19 december 2010 06:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is voor de alcoholisten onder ons
hmm.. liever een kopje thee dan whiskey..quote:Op zondag 19 december 2010 06:50 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Of voor mensen met smaak
Je hebt mensen die whiskey drinken om het drinken maar je hebt er ook bij die er rustig van genieten zo op zn tijd. Vooral Chiva's <3, van jack kan ik echt niet genieten ofzo, vieze bocht is alleen te zuipen met cola.
Iemand met smaak. Al ben ik meer van de malts.quote:Op zondag 19 december 2010 06:35 schreef Phantomesse het volgende:
Koffie & Thee is voor oma's![]()
Slowchat met chivas Regal
Londen. Alle vluchten vanaf Heathrow naar Amsterdam zijn ook vandaag geannuleerd. Je kunt niet online omboeken en telefonisch wordt de verbinding verbroken omdat de lijnen 'extremely busy' zijn naar BA's eigen zeggen.quote:
BA heeft 2 telefoonnummers en het maakt niet uit welke keuzes je maakt in de menus, zodra je een persoon wenst te spreken wordt de verbinding verbroken. Ik heb sinds vrijdag niemand kunnen sprekenquote:
Geen zin om mijn PI aan te passenquote:Op zondag 19 december 2010 08:52 schreef Pheno het volgende:
Jouw standaard-PI rijmt niet met wat je zegt
* Pheno is confused.
In ieder geval lijkt mij het weer een fijne bende op de luchthavens. KLM zat ook al raar te doen met ga naar huis, want dan worden de rijen op Schiphol korter. Ja, die mensen willen naar hun bestemming, naar huis is glibberen en balen.
Ja, maar wel koud en best ver om naar de zee te komen vanaf Londonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |