das waar ik zou er morgen heen gaan maar dat gaat niet doorquote:Op zondag 19 december 2010 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook zo vaak mogelijk, maar met kinderen gaat dat niet altijd
Wat is er dan?quote:Op zondag 19 december 2010 11:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
deze tijd van et jaar luister ik altijd
jammerquote:Op zondag 19 december 2010 11:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
das waar ik zou er morgen heen gaan maar dat gaat niet door
serious reqeustquote:
dan is het in leiden toch?quote:Op zondag 19 december 2010 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jammer
misschien ga ik volgend jaar wel
Oh, plaatjes aanvragen.quote:
ook dat maar de sfeer en geouwehoer vind ik ook wel lachenquote:
Ik heb altijd ene hekel aan Dj's die meer praten dan dat ze muziek draaien, dus nee, dank jequote:Op zondag 19 december 2010 11:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ook dat maar de sfeer en geouwehoer vind ik ook wel lachen
oh maar ik vind dat er aardig goede muziek gedraaid wordquote:Op zondag 19 december 2010 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb altijd ene hekel aan Dj's die meer praten dan dat ze muziek draaien, dus nee, dank jeLeuk dat ze voor een goed doel bezig zijn hoor, maar ik wil muziek op de radio
dan ga ik er ook wel heenquote:
Hoiquote:
Ik pik een hapjequote:
Je hapt naar m'n pikje?quote:
Totdat het gaat vriezen, want dan wordt juist het stuk dat is schoongemaakt spekglad, heb ik van de week ervaren.quote:Op zondag 19 december 2010 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Netjes van hem. Doe ik ook. Voor de stoep zodat mensen iig 6 meter normaal kunnen lopen.
Ja dat ook, maar die fetisj van jou zouden we hier stilhouden he?quote:
Ja, wel even strooienquote:Op zondag 19 december 2010 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Totdat het gaat vriezen, want dan wordt juist het stuk dat is schoongemaakt spekglad, heb ik van de week ervaren.
Maar goed, ik heb strooizout gehaald bij de supermarkt, dus ik ga de gallerij maar even strooien.
Ik heb een hele lieve buurman (ik verdenk mijn buurmannen op de hoek) die hadden zomaar mijn stukje galerij ook sneeuw vrij gemaakt en gestrooidquote:Op zondag 19 december 2010 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Totdat het gaat vriezen, want dan wordt juist het stuk dat is schoongemaakt spekglad, heb ik van de week ervaren.
Maar goed, ik heb strooizout gehaald bij de supermarkt, dus ik ga de gallerij maar even strooien.
goeiemorgenquote:
kirbyquote:Op zondag 19 december 2010 11:33 schreef Pheno het volgende:
Oh jee, ik moet Kirby op de foto zetten voor de prijsvraag!
Nooooooooo, not Kirby!!!!
Ik moet er afstand van doen. Nou ja, ik heb er twee gekocht, een 'normale' en een als link van zelda. Die laatste houd ik welquote:
Madame Mquote:
Zuip ze !quote:Op zondag 19 december 2010 11:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Aber ich gehe nach meine Freunde,
bis spätah!
jaloersquote:
Of eBayquote:Op zondag 19 december 2010 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet er afstand van doen. Nou ja, ik heb er twee gekocht, een 'normale' en een als link van zelda. Die laatste houd ik wel
Volgend jaar maar weer een nieuwe kopen, mocht ik weer naar Japan gaan. Al een tijd niet meer geweest, dus eigenlijk moet ik wel weer een keer gaan
Oeh, veel plezierquote:Op zondag 19 december 2010 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis schandaaaaaaalig
Ik ga aankleden en naar het zwembad
Wat is liefquote:
Maar zwemmen doe je in een badpak of bikini!quote:Op zondag 19 december 2010 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis schandaaaaaaalig
Ik ga aankleden en naar het zwembad
Dat je een kirby afstaatquote:
Ja, maar nu met een bikini is een beetje koudquote:Op zondag 19 december 2010 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar zwemmen doe je in een badpak of bikini!
Wat denk je zelfquote:Op zondag 19 december 2010 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar zwemmen doe je in een badpak of bikini!
Oh, met die gedachte ha dik het al gekocht hoor. Zo ook twee Japanse gamebladen en nog wat zooiquote:
Skinny dippingquote:
Ohquote:Op zondag 19 december 2010 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, met die gedachte ha dik het al gekocht hoor. Zo ook twee Japanse gamebladen en nog wat zooi"Omdat het kan".
serieus? wat stomquote:Op zondag 19 december 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Belachelijk, je kunt bij Wehkamp alleen nog maar bestellen als je van te voren alles betaaldTerwijl ik doorgaans 90% terugstuur en dan moet ik vet veel voorschieten wat niet kan
Eikels, niet meer daar kleren kopen dus
Dat zullen ze dan wel gaan merken als meer mensen daar niet eens mee zijn. Wordt vast weer terug gedraaidquote:Op zondag 19 december 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Belachelijk, je kunt bij Wehkamp alleen nog maar bestellen als je van te voren alles betaaldTerwijl ik doorgaans 90% terugstuur en dan moet ik vet veel voorschieten wat niet kan
Eikels, niet meer daar kleren kopen dus
Ik ben soms te liefquote:
Ja, je kunt alleen nog kiezen uit ideal, of betaling na ontvangst bestelling (dus zoals altijd, wat ik ook nu pas zagquote:
quote:Op zondag 19 december 2010 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, je kunt alleen nog kiezen uit ideal, of betaling na ontvangst bestelling (dus zoals altijd), maar nu voor 2,50 extra, flikkers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |