Ja, en ik ga er al helemaal niet extra voor betalen, stelletje mongolenquote:Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zullen ze dan wel gaan merken als meer mensen daar niet eens mee zijn. Wordt vast weer terug gedraaid
Toch weer een prijsverhoging die niet hoeft.quote:Op zondag 19 december 2010 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar als je betaald na ontvangst hoef je die 2.50 toch niet te betalen als je het weer terug stuurt? Alleen als je iets houdt
quote:Op zondag 19 december 2010 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar als je betaald na ontvangst hoef je die 2.50 toch niet te betalen als je het weer terug stuurt? Alleen als je iets houdt
Nope, standaardquote:Betalen na ontvangst van je bestelling
Totaalbedrag in 1 keer (Voor deze betaalwijze brengen wij 2.50 in rekening)
Gespreid per maand (Raadpleeg de kredietprospectus)
Hai pgr!quote:
Wie noem jij luiquote:
Morge Marijkequote:Op zondag 19 december 2010 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie noem jij luiOkee, ik beken
Op FOK! zitten als het buiten sneeuwt?quote:
Ja, buuuhquote:
Vandaag hoorde ikquote:
Ik wel, ik vind buiten engquote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op FOK! zitten als het buiten sneeuwt?
Hier l;igt nu ook een leuke laagquote:Op zondag 19 december 2010 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, buuuhKleren kopen was al kut, maar nu nog kutter
[..]
Vandaag hoorde ik![]()
Ik heb net de zooi van de stoep geveegd en de auto is weer rij-klaar. Al dat geglibberquote:Op zondag 19 december 2010 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind buiten engDaarom bestelde ik ook bij Wehkamp en laat ik mijn boodschappen thuis bezorgen
Ik heb alles ervoor in huis, kom je?quote:
ik was vannacht al buiten en netquote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op FOK! zitten als het buiten sneeuwt?
Ja bij jullie mogen ze zeker niet strooien op zondagquote:Op zondag 19 december 2010 11:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier l;igt nu ook een leuke laag![]()
Alleen het strooi beleid flopt hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |