Uff. Eviews. Zo'n duf programma. Dat gebruiken ze dus ook nog bij de QF master? Hmmquote:Op zondag 9 januari 2011 17:07 schreef ratatat het volgende:
Ook al een beetje met eviews mogen rommelen en het tot nu toe is het allemaal redelijk simpel en straight forward. Het is met allemaal van die user interfaces waar via menu's kan aanklikken wat je wilt gaan doen en je krijgt dan meteen je output in handig formaat etc. Verder kan je het ook allemaal als code invoeren. Het enige nadeel van eviews vind ik dat je geen routines kan schrijven, wat redelijk irritant is als je bepaalde handelingen vaak moet uitvoeren. In zulke gevallen is het denk ik handiger om matlab te gebruiken.
Sterk!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:56 schreef Fingon het volgende:
wtf, een 9 voor Analyse 1..
Ik had zelf meer richting de 6 geschat, maar het gemiddelde lag volgens mij ook erg hoog, zo rond de 7 als ik alle cijfers bekeek..
baal jij even.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:56 schreef Fingon het volgende:
wtf, een 9 voor Analyse 1..
Ik had zelf meer richting de 6 geschat, maar het gemiddelde lag volgens mij ook erg hoog, zo rond de 7 als ik alle cijfers bekeek..
Ik denk nog steeds dat ze me in de maling nemen en ik straks toch een onvoldoende hebquote:
Ja, en aangezien die cijfers toch hetzelfde zijn kan dat toch ook allemaal op SIN-online? Of wil je alleen die informatie over de eind-eind-eindcijfers van iedereen? Dan kan dat niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:53 schreef ratatat het volgende:
Ik bedoel zo'n verdeling met de cijfers van alle studenten. Met gemiddelde, grade distribution en tot welke top % je hoort met je cijfer.
Ok, maar op SIN staat niets over de resultaten van dat vak. Naja, boeit ook verder niet zoveel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, en aangezien die cijfers toch hetzelfde zijn kan dat toch ook allemaal op SIN-online? Of wil je alleen die informatie over de eind-eind-eindcijfers van iedereen? Dan kan dat niet.
ik las ergens dat het wel kon maar dat moet via de administratie en kost je 10 euroquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, en aangezien die cijfers toch hetzelfde zijn kan dat toch ook allemaal op SIN-online? Of wil je alleen die informatie over de eind-eind-eindcijfers van iedereen? Dan kan dat niet.
Ook niet als je gaat naar my grades -> je drukt op een willekeurige naam van een van je toetsen -> grades overview (onder de grafiek) -> en dan het vak opzoekt? Bij RSM staan ze er in elk geval voor alle vakken tussen, ook van voorgaande jaren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:25 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ok, maar op SIN staat niets over de resultaten van dat vak. Naja, boeit ook verder niet zoveel.
Niet alle docenten zetten ze eerst op SIN, Brinkhuis van Analyse heeft bij het eerste college Analyse II voorin lijsten met de cijfers gelegd en ze daarna direct op OSIRIS gezet, ik vind het ook wel een beetje jammer want ik was best benieuwd naar de verdeling.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ook niet als je gaat naar my grades -> je drukt op een willekeurige naam van een van je toetsen -> grades overview (onder de grafiek) -> en dan het vak opzoekt? Bij RSM staan ze er in elk geval voor alle vakken tussen, ook van voorgaande jaren.
klopt ja, neem eerst de roltrap en daarna de lift of trapquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:33 schreef Dalliance het volgende:
Straks moet ik op de Erasmus zijn, want ik heb me ingeschreven voor wiskunde bijlessen ivm collocuium doctum, maar ik moet daarvoor in lokaal T6-67 zijn. Is dat het gebouw tussen gebouw M en de Hogeschool in?
H11quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
T6, zo hoog ben ik nog nooit geweest.
Dat weet ik, ik probeerde de hoogste verdieping te overtreffen met 't dakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |