Have a nice partyquote:Op zondag 19 december 2010 01:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou weer terug naar me feestje
Dan ga ik ookquote:Op zondag 19 december 2010 01:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
Misschien wel de best mogelijke reactie iddquote:
Veel plezier nogquote:Op zondag 19 december 2010 01:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ja, die jeugd van tegenwoordigquote:
Ik ook, ben te moe voor Fok!quote:
Ik hield me net zo in om daar dan niet op te gaan reageren..quote:Op zondag 19 december 2010 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien wel de best mogelijke reactie idd
Opgelost. Slotjequote:Op zondag 19 december 2010 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien wel de best mogelijke reactie idd
dat bedoelde ik nietquote:
feestquote:
Ja, dat is zeker zo, vooral als je in een relatie zit dan zijn dat soort dingen erg lastigquote:Op zondag 19 december 2010 01:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hield me net zo in om daar dan niet op te gaan reageren..
Zo makkelijk is 'niet doen' namelijk niet.
Kwam ik na het posten achter ja...quote:
Nu nog? Dude je bent 14. Als ik jouw vader was...quote:
die weet van niksquote:Op zondag 19 december 2010 01:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu nog? Dude je bent 14. Als ik jouw vader was...
...dan had je het met zijn moeder gedaanquote:Op zondag 19 december 2010 01:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu nog? Dude je bent 14. Als ik jouw vader was...
ik herken er een hoop in.....quote:Op zondag 19 december 2010 01:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hield me net zo in om daar dan niet op te gaan reageren..
Zo makkelijk is 'niet doen' namelijk niet.
Kunnen we trouwens wel heel goed he, doen alsof er niets aan de hand isquote:
UITNODIGINGquote:
Vergeet je zwemspullen nietquote:Op zondag 19 december 2010 01:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
UITNODIGING
19 december houd ik mijn feestje, het begint om 02.00, er is ranja aanwezig. Laat het even weten als je niet kunt komen.
Zoiets stel ik me er nu bij voor
Yep, soort van overlevingsdrang.....quote:Op zondag 19 december 2010 01:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kunnen we trouwens wel heel goed he, doen alsof er niets aan de hand is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |