Nee, gelukkig niet.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 00:15 schreef golfer het volgende:
Je kent CF nog niet IRL he?
Anders had je deze vraag niet gesteld.
Lang zal Golfer leven, lang zal Golfer leven in de Gloria!quote:
11-0 ?quote:Op zondag 19 december 2010 00:19 schreef borisz het volgende:
Een volgend cadeautje vandaag volgt iets na 14:15.
Maar dat heb ik ook al mijn hele levenquote:Op zondag 19 december 2010 00:18 schreef ColdFeet het volgende:
![]()
Ik had het er laatst met mijn broer over en hij blijkt dus ook vagelijk het gevoel te hebben dat wij niet sporen
Het zal wel aan mij liggen. Maar ik vind niet dat je niet spoort.quote:Op zondag 19 december 2010 00:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Ik had het er laatst met mijn broer over en hij blijkt dus ook vagelijk het gevoel te hebben dat wij niet sporen
Maar jij kent me nietquote:Op zondag 19 december 2010 00:21 schreef krakkemieke het volgende:
Het zal wel aan mij liggen. Maar ik vind niet dat je niet spoort.
O sorry.quote:
En dan zou ze met mij getrouwd zijnquote:Op zondag 19 december 2010 00:25 schreef ColdFeet het volgende:
Bloes, vertelIk vind jou juist zo'n wel-sporend exemplaar!
Als ik mezelf vergelijk met de rest van veel vrouwen om me heen/collega's/zussen dan ben ik en denk ik echt zo wezenlijk anders over bijna alles in het levenquote:Op zondag 19 december 2010 00:25 schreef ColdFeet het volgende:
Bloes, vertelIk vind jou juist zo'n wel-sporend exemplaar!
Geefnixjohmeissiequote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef Duderella het volgende:
O sorry.Ik ga zo slapen en op reis.
Shipsquote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef kaasplankje het volgende:
Babe is nog niet thuis en ik kan haar niet bellen want ze is haar telefoon vergeten
]quote:Op zondag 19 december 2010 00:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
O sorry.Ik ga zo slapen en op reis.
Jewel, hier wel, maar ik vond het niet zo lekker eigenlijk.quote:Op zondag 19 december 2010 00:24 schreef krakkemieke het volgende:
De Albert Heijn spoort niet! Ze hebben geen Stilton met port!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |