Ahw, kusje om het allemaal goed te maken?quote:Op zondag 19 december 2010 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik baal man, ik had in een kroeg kunnen zitten maar mn tyfus baas zei dat ik morgen mocht werken![]()
en dan is de winkel open en moet ik representatief uit zien
![]()
![]()
Weer niet uitgaan![]()
![]()
ze is dood, ik zweer het jequote:
quote:
doe maar voor troon xdquote:Op zondag 19 december 2010 00:09 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Ah kut. Voor iets anders dan? Loveseat ofzo?
Negeer mij eens niet.quote:
Troon is keiveel waard man! Daar wil ik minstens 20 HC banken voor!quote:
wel als ze op zonne-energie werkenquote:Op zondag 19 december 2010 00:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Etalagepoppen hoeven heul niet te zonnen!
Geen idee, wie is ijsmeis?quote:Op zondag 19 december 2010 00:09 schreef I_Need_Money het volgende:
[..]
Ijsmeis posten is ook crewbash?
troon is gedaald xdquote:Op zondag 19 december 2010 00:10 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
Troon is keiveel waard man! Daar wil ik minstens 20 HC banken voor!
En olifantjes?quote:
quote:
Kan wel, ik heb alleen nog maar bezwaar gehad op pics van yvonne.quote:
hebben we het weer over habbo?quote:Op zondag 19 december 2010 00:11 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
En olifantjes?
En draken?
En bus?
En.. en.. en..
Ik heb dat te veel gespeeld.
Ik zie hem nooit een eigen naam tt maken in Nachtbagger..en aangezien ik bijna alleen maar in nachtbagger kom..quote:Op zondag 19 december 2010 00:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
doet monopoly ook weleens en dan zeggen jullie niks
quote:Op zondag 19 december 2010 00:11 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Kan wel, ik heb alleen nog maar bezwaar gehad op pics van yvonne.
nou 3 hc banken op mijn rode draak en accepteer vv nou :pquote:Op zondag 19 december 2010 00:11 schreef Pop-eye het volgende:
[..]
En olifantjes?
En draken?
En bus?
En.. en.. en..
Ik heb dat te veel gespeeld.
Het enthousiasme, het enthousiasme.quote:
Ik ben bang dat ik chagerijnig blijf, ben ook heel gauw weg hierquote:Op zondag 19 december 2010 00:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ahw, kusje om het allemaal goed te maken?
WAT WAT WAT DIE ONTBRAK NIETquote:Op zondag 19 december 2010 00:12 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Het enthousiasme, het enthousiasme.
Jij bent hier ook bijna nooit meerquote:
Maakt niet uitquote:Op zondag 19 december 2010 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik chagerijnig blijf, ben ook heel gauw weg hier
Nee ik ben een kloon.quote:Op zondag 19 december 2010 00:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij bent hier ook bijna nooit meerIs je leven een puinhoop?
NACHTBAGGER INCL MONOPOLYquote:Op zondag 19 december 2010 00:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zie hem nooit een eigen naam tt maken in Nachtbagger..en aangezien ik bijna alleen maar in nachtbagger kom..
Nog maar even eenvoor jou.
____!
Dan is het goed.quote:
Als jij een nachtbagger maakt op 0:00:00 zeg ik niks..maar nu is het gewoon waardeloos. Wederom eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 19 december 2010 00:44 schreef Oceanview het volgende:[/b]
FLIPPIEEE IS VERLIEHIIEEFDDDD
quote:Op zondag 19 december 2010 00:14 schreef Pop-eye het volgende:
Zo.. eindelijk een goede serial gevonden voor CS4,SureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op zondag 19 december 2010 00:14 schreef Pop-eye het volgende:
Zo.. eindelijk een goede serial gevonden voor CS4,Tijd voor CS5 dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Compenseer me uiterlijk met me inkomen
niet haten man, ga liefhebbenquote:Op zondag 19 december 2010 00:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als jij een nachtbagger maakt op 0:00:00 zeg ik niks..maar nu is het gewoon waardeloos. Wederom eenvoor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |