Morgen maakt die er 3quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:59 schreef Morendo het volgende:
Siem de Jong doet het altijd wel aardig tegen Feyenooit, hopelijk zet hij de traditie voort.
Volgende keer hebben we iig Greg er bij. El Hamdaoui zal dan nog wel steeds ziek zijn overigens.quote:Op zondag 19 december 2010 10:38 schreef ajacied4lf het volgende:
FOK! wat hebben die Feyenoorders weer geluk.
Greg zou er vandaag ook bij zijn. Ach zelfs 19 Jan. Zullen we ze kapot spelen. Geen 5-0 maar 4-0quote:Op zondag 19 december 2010 11:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgende keer hebben we iig Greg er bij. El Hamdaoui zal dan nog wel steeds ziek zijn overigens.
Geluk?quote:Op zondag 19 december 2010 10:38 schreef ajacied4lf het volgende:
FOK! wat hebben die Feyenoorders weer geluk.
Dat denk ik niet, 19 Jan zullen ze Cisse en misschien Tomasson erbijquote:Op zondag 19 december 2010 11:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geluk?
Als Feyenoord ooit al een kans maakt om in de Arena punten te pakken dan is het juist met dit koude weer.
Cissé, echt? Hebben ze zijn teen eindelijk geamputeerd?quote:Op zondag 19 december 2010 11:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, 19 Jan zullen ze Cisse en misschien Tomasson erbij hebben. Dat is toch echt beter dan Beukering en Luc.
quote:Op zondag 19 december 2010 11:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Cissé, echt? Hebben ze zijn teen eindelijk geamputeerd?
Vandaag kijken hoe PSV gaat verliezen. Komende week wedstrijdje tegen Az en dan winterstop.quote:Op zondag 19 december 2010 13:50 schreef Smoofie het volgende:
Wtf moet ik nu doen? Ik was er helemaal op voorbereid. En nu ook nog winterstop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |