''zucht van verlichting slaakt''quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht dat ik hem dichtmaakte, maar jij bent eerder.
Moet we wel eerst flink oefenen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zullen we toch maar doen dan?![]()
Het ken nog net![]()
zet 'm hier ook nog effe hijs zó leuk.quote:
jah... echt liefffffffquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
zet 'm hier ook nog effe hijs zó leuk.
gaat ik effe zuinig doen met de rum in mijn chocomelquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuke film fann, maar wel goed opletten.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gaat ik effe zuinig doen met de rum in mijn chocomel![]()
nah doei...
Amsterdam nog geen sneeuw terwijl ze gezegt hadden het komt eraan, zie nog niksquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:42 schreef Coos het volgende:
Ja hoor het sneeuwt alweer en het vriest 4 graden.
Ik ga een sneeuwpop maken denken.
Mmmmm allebei zalig wat wil een mens nog meer?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijk sushi gegeten en daarna terug naar huis gelopen door de sneeuw.
Je zou er bijna een vredig gevoel van krijgen![]()
Hey, Coos, heb je je wachtwoord weer gevonden?
My precious!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mmmmm allebei zalig wat wil een mens nog meer?
vind je het echt koud, vind het zo lekker, heb vandaag weer genoten, al dat wit het staat zo mooi, de wereld mag elke dag van het jaar wel wit van me wezen, denk dat ik maar ga verhuizen en een Iglo op de kop ga tikkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:43 schreef Laysa het volgende:
Net ff iemand weggebracht....het is echt koud
Ja, doei! Me me dikke pens in het zwembadje zitten tot mid december gaarne!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind je het echt koud, vind het zo lekker, heb vandaag weer genoten, al dat wit het staat zo mooi, de wereld mag elke dag van het jaar wel wit van me wezen, denk dat ik maar ga verhuizen en een Iglo op de kop ga tikken
Dat stond nog altijd in mijn mail.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Hey, Coos, heb je je wachtwoord weer gevonden?
Ik zou het even niet weten, ik vind het ook zalig dat Coos zijn wachtwoord weer gevonden heeftquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mmmmm allebei zalig wat wil een mens nog meer?
En dan vanaf de eerste week van januari weer.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, doei! Me me dikke pens in het zwembadje zitten tot mid december gaarne!
je komt gewoon een keertje over voor een vakantie in mijn Igloquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, doei! Me me dikke pens in het zwembadje zitten tot mid december gaarne!
Ja, dat kan zomaar gebeuren en als je het even zat bent heb je de keuzen om hier te gaan gallen of gewoon even een tijdje weg blijven en later kijken of het nog leuk is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat stond nog altijd in mijn mail.![]()
Was het gewoon effe zat.![]()
Deissy
Ja, ik heet geen Teunquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat kan zomaar gebeuren en als je het even zat bent heb je de keuzen om hier te gaan gallen of gewoon even een tijdje weg blijven en later kijken of het nog leuk is.
Duh...je heet Coos!quote:
Jaja...en jij alweer in wat rustiger vaarwater mentaal dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Duh...je heet Coos!![]()
Maar verder gaat het wel zijn gangetje met jou?
ja of weg hollen kunnen ze ook al niet, glij je met je buit op je muilquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:06 schreef Coos het volgende:
Ik woon toch aan een drukke straat maar heb het zelden zo stil gezien.
Heel af en toe rijdt er eens een auto voorbij.
Iedereen zit binnen. En voor het dievengilde zijn het ook al slechte tijden want ze zijn zo te pakken vanwege de sporen in de sneeuw.
Ik leef van dag tot dag en hou mezelf op op de been met sushi enzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Jaja...en jij alweer in wat rustiger vaarwater mentaal dan?
Ik zal er hier niet verder over vragen Deiss. Hou je taai.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik leef van dag tot dag en hou mezelf op op de been met sushi enzo
je bent sterkquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik leef van dag tot dag en hou mezelf op op de been met sushi enzo
Fijn, het zegt genoeg he.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zal er hier niet verder over vragen Deiss. Hou je taai.
Ik heb zo mijn helden waar ik mijn kracht uit haalquote:
Hebbie wel je stoepie geveegd?quote:Op zondag 19 december 2010 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
Het blijft ook gewoon maar sneeuwen he? Houdt gewoon niet op.
En ik zit te pielen om de Mede8er_MED400D mini streamer aan de gang te krijgen in combinatie met de Iomega StorCenter ix2-200 Network Storage Server. Voorlopig wil mijn NAD stereo nog niet meewerken en krijg ik geen beeldquote:Op zondag 19 december 2010 08:41 schreef Dementor het volgende:
Ik zit weer te scripten, ik kreeg om 7 uur een ingeving en ik dacht goh laat ik dat eens proberen.
Ik ga maar eens opstaan.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 09:07 schreef Noek het volgende:
Morning!
Ik was zo blij dat ik gistermiddag had gelezen dat hij zou sterven aan vergiftiging, al hield ik de hele film hoop dat het toch happy zou eindigen.![]()
Ja, hij was mooi, duurde wel lang maar ik begreep hem wel. Ook al vond ik hem bij tijd en wijle niet zo sympathiek en egoïstisch dat hij niks van zich liet horen. Dat maakte wel dat ik the unhappy ending aan kon.
2 weken geleden: "Wij zijn klaar voor de winter, en willen iedereen erover vertellen".quote:De NS adviseert reizigers die vanuit Utrecht met de trein willen gaan hun reis voorlopig uit te stellen.
Dat zag ik gisteren ook opeens. En Ado ook weg en Tally en Ondeugend terug.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 10:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], ik heb ook nog grote delen gekeken en vond 'm tof.
De klassieker gaat niet door![]()
![]()
![]()
!
Nee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe alleen FHF nu, was wel een beetje klaar met SEX en het contrast met FHF is wel heel groot.
Sneeuw:
Bumba Spinvis (niet scherp):
Hij kijkt wat bozig, dat is hij ook, op de sneeuw. Maar hij is toch maar op pad gegaan.![]()
Gister ging alles door, ik had 't eerlijk gezegd niet verwachtquote:Op zondag 19 december 2010 10:30 schreef Toverheks het volgende:
jammer Pietje, maar was te verwachten
Teun wat woon jij toch mooiquote:Op zondag 19 december 2010 08:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ik wel, ze raken al van een paar vlokjes ontregeld in Nederland, laat staan van een cm. of 25, is hier weer aardig bijgevallen in Amsterdam, dat is dan wel weer mooiquote:Op zondag 19 december 2010 10:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gister ging alles door, ik had 't eerlijk gezegd niet verwacht!
quote:Op zondag 19 december 2010 10:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee!Waarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe alleen FHF nu, was wel een beetje klaar met SEX en het contrast met FHF is wel heel groot.
Dus daarom zitten er 5 op FHF.
Go hard or go home
Hahaha, die staat echt te balen.quote:Op zondag 19 december 2010 10:30 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kijkt wat bozig, dat is hij ook, op de sneeuw. Maar hij is toch maar op pad gegaan.
5 mods???quote:
Omdat ik al een tijdje van SEX af wilde, ik merk dat ik niet actief mee wil posten en had liever een forum waar ik dat wel zou doen, en ik graag FHF wilde modden maar niet beiden wilde doen. Het is nogal druk met FHF. En Yvonne wilde er ook graag 2 users op hebben, en ElisaB, maar die modt eigenlijk niet echt, is meer de vertrouwenspersoon.quote:Op zondag 19 december 2010 10:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dus daarom zitten er 5 op FHF.
quote:Op zondag 19 december 2010 10:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee!hij kijkt inderdaad beetje bozig hhaha, vroeger had ik speedy, woonde ik nog bij me ouders, die kreeg een dasje en een mutsje( had ik gebreid) op als ie naar buiten ging in de sneeuw, mutsje had ie onderweg verloren maar met het dasje kwam ie altijd netjes weer thuis, deed me vader dat dasje af en hing het elke dag netjes aan een haakje voor hem, god zie me vader nu zo voor me, he zal best een dagje me vader terug willen hebben om eens bij te kletsen, jemig wordt er nog emo ook van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe alleen FHF nu, was wel een beetje klaar met SEX en het contrast met FHF is wel heel groot.
Sneeuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij kijkt wat bozig, dat is hij ook, op de sneeuw. Maar hij is toch maar op pad gegaan.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Oh, aha. Daar heb ik van gehoord maar ik heb er nog steeds niet gekeken. Ik hoorde dat het alweer bijna dood is?quote:Op zondag 19 december 2010 10:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fokkers helpen Fokkers! Maar hoe het werkt daarvoor moet je bij Liesje zijn!
Er gebeurt vooral veel via pm inderdaad.quote:Op zondag 19 december 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
5 mods???
En dat subforum is toch tijdelijk? Echt heel veel rek zit er volgens mij eerlijk gezegd ook niet in. maar ik kan natuurlijk niet meekijken in achter de schermen- en PMVerkeer.
Ik las in feedback dat ze daar nogal wat PM-en! Over en van naar users!quote:Op zondag 19 december 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
5 mods???
En dat subforum is toch tijdelijk? Echt heel veel rek zit er volgens mij eerlijk gezegd ook niet in. maar ik kan natuurlijk niet meekijken in achter de schermen- en PMVerkeer.
Volgens mij is het op een paar topics na, nooit een groot succes geworden/geweest!quote:Op zondag 19 december 2010 10:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, aha. Daar heb ik van gehoord maar ik heb er nog steeds niet gekeken. Ik hoorde dat het alweer bijna dood is?
Dat is dus pertinent niet waar! Ik heb die pm niet naar een user gestuurd. Maar goed, ik ga me er hier ook niet voor verdedigen.quote:Op zondag 19 december 2010 10:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik las in feedback dat ze daar nogal wat PM-en! Over en van naar users!
Als er geen kern van waarheid inzit, waarom dan al de drama?quote:Op zondag 19 december 2010 10:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is dus pertinent niet waar! Ik heb die pm niet naar een user gestuurd. Maar goed, ik ga me er hier ook niet voor verdedigen.
Vraag dat maar aan die user want ik kan het je niet vertellen.quote:Op zondag 19 december 2010 10:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als er geen kern van waarheid inzit, waarom dan al de drama?
Ik weet niet eens welke userquote:Op zondag 19 december 2010 10:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan die user want ik kan het je niet vertellen.
Kom jij ooit nog terug als moderator?quote:Op zondag 19 december 2010 10:42 schreef Noek het volgende:
Oh jee, het was maar een vraag. Ik las alleen de MED van Remlof dat na Liesje weer een mod weg was en ik dacht:"Huh whut??"
Toen ging ik de index in of je nog wel op FHF zat en toen zag ik er 5 staan. En toen dacht ik:"Zo!"
Dawast, no drama.
Geen drama hier hoor, ik dacht ik leg het even uit.quote:Op zondag 19 december 2010 10:42 schreef Noek het volgende:
Oh jee, het was maar een vraag. Ik las alleen de MED van Remlof dat na Liesje weer een mod weg was en ik dacht:"Huh whut??"
Toen ging ik de index in of je nog wel op FHF zat en toen zag ik er 5 staan. En toen dacht ik:"Zo!"
Dawast, no drama.
Tuurlijk, als die big brother echt komtquote:Op zondag 19 december 2010 10:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kom jij ooit nog terug als moderator?
Nee.quote:Op zondag 19 december 2010 10:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kom jij ooit nog terug als moderator?
Dan moeten ze Pietje maar moderator makenquote:
Dan kom je in ieder geval in shownieuws.quote:Op zondag 19 december 2010 10:51 schreef Laysa het volgende:
STel ik zet mn huis in de zonnebank lampen....dan heb ik een mooi schoon sneeuwloos huisje en kan ik ook nog eens lekker zomers gaan zonnen
[ afbeelding ]
Bedachten we ons zomaar gisteravond toen we over de besneeuwde wegen reden
En daar doen we het voorquote:Op zondag 19 december 2010 10:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan kom je in ieder geval in shownieuws.
Nou...daar doe ik het wel voorquote:Op zondag 19 december 2010 10:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan kom je in ieder geval in shownieuws.
Ook leuk voor de kerstsfeer, van die gezellige blauwe tl-balken.quote:Op zondag 19 december 2010 10:51 schreef Laysa het volgende:
STel ik zet mn huis in de zonnebank lampen....dan heb ik een mooi schoon sneeuwloos huisje en kan ik ook nog eens lekker zomers gaan zonnen
[ afbeelding ]
Bedachten we ons zomaar gisteravond toen we over de besneeuwde wegen reden
quote:
quote:
De best versierde straat van Nederland, volgens mij doen ze dat al een tijdje niet meer.quote:
Ik ben niet van de kerstsfeer dit jaar dus dat zit me niet in de wegquote:Op zondag 19 december 2010 10:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook leuk voor de kerstsfeer, van die gezellige blauwe tl-balken.
Enenco was blij met ze geloof ikquote:Op zondag 19 december 2010 10:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
De best versierde straat van Nederland, volgens mij doen ze dat al een tijdje niet meer.
Dat was wel het ultieme wansmaak programma, tropicana lichtjes gecombineerd met knipperende lichtslangen.
Hier valt het ook wel mee met de sneeuw. Er ligt een laagje van vijf centimeter. Plus: hier voetballen natuurlijk de echte sportmannen.quote:
Deel drie is dan ook het hoogtepunt.quote:Op zondag 19 december 2010 11:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, deel III van Alone in the Wild is te downloaden. De eerste 2 afleveringen waren leuk
. Het huilen viel best mee, 3x of zo in 2 uur.
Ik kon het bijna niet aanzien. Wat een huilie.quote:
Arena idd, en fans uit Rotterdam waren überhaupt niet welkom.quote:Op zondag 19 december 2010 11:18 schreef Toverheks het volgende:
Pietje werd de klassieker in de Arena gespeeld dan, Hans zei de Kuip?? maar lees de gemeente Amsterdam heeft afgelast bla bla bla
wij krijgen vandaag nog veel en veel meer, hier ligt als ik zo schat 25 cm al, was weer mooi pakje vannacht gevallen.quote:Op zondag 19 december 2010 11:16 schreef spuitje het volgende:
Hier ligt inmiddels ongeveer 20 centimeter en volgens de franse weermannen en vrouwen krijgen we nog meer. Moet wel zeggen dat het prachtig lijkt! Er is geen zuchtje wind dus alle bomen en struiken in de tuin hebben een laagje sneeuw. Minder is dat het ook op electriciteitskabels etc. blijft liggen, vanmorgen haperde electriciteit al een paar keer en daar word ik niet echt blij van. Ga denk ik voor alle zekerheid toch het 1 pittertje maar vast klaar zetten en manlief als hij terug is een bult openhaard hout naar de hal laten slepen.
dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben.quote:Op zondag 19 december 2010 11:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Arena idd, en fans uit Rotterdam waren überhaupt niet welkom.
Ach ja, ik bedenk me dan toch dat ik na 2 dagen of 2 uren in zou storten en dan valt hij weer reuze mee. Daarbij is hij lichamelijk zo aan het aftakelen en lichaam en geest zijn één. Zo denk ik in elk geval. Zo'n aftakeling ga je uiten en in dit geval was het huilen. Hij was ook als de dood hè, dat en honger en eenzaamheid. Ik huil zo ongeveer om elke film dus imo is hij nog best sterk.quote:Op zondag 19 december 2010 11:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kon het bijna niet aanzien. Wat een huilie.
quote:Op zondag 19 december 2010 11:21 schreef Dementor het volgende:
Ik geloof niet dat er hier nog sneeuw gaat vallen.
quote:Weersverwachting
Het is nu in gehele land zo goed als droog, maar op veel plaatsen erg nevelig. In de middag gaat het van het zuidoosten uit opnieuw sneeuwen. Ongeveer noord van de lijn Rotterdam ? Enschede blijft het waarschijnlijk droog. In het zuidwesten en midden valt 1-3 cm en in Oost-Brabant en Zuid-Limburg tussen 6 en 11 cm.
Zeker, en sommige stukken van de docu gaan enorm snel. Het gedeelte tussen dag 10 en dag 30 behandelen ze in krap 10min docu. Reken maar dat je in die 3 weken zowel fysiek als mentaal aftakelt.quote:Op zondag 19 december 2010 11:22 schreef Noek het volgende:
Ach ja, ik bedenk me dan toch dat ik na 2 dagen of 2 uren in zou storten en dan valt hij weer reuze mee. Daarbij is hij lichamelijk zo aan het aftakelen en lichaam en geest zijn één. Zo denk ik in elk geval. Zo'n aftakeling ga je uiten en in dit geval was het huilen. Hij was ook als de dood hè, dat en honger en eenzaamheid. Ik huil zo ongeveer om elke film dus imo is hij nog best sterk.
Oh, begrijp me goed, ik zou het ook niet trekken hoor. Sowieso zou ik het niet in mijn hoofd halen zoiets te doen, blegh.quote:Op zondag 19 december 2010 11:22 schreef Noek het volgende:
Ach ja, ik bedenk me dan toch dat ik na 2 dagen of 2 uren in zou storten en dan valt hij weer reuze mee. Daarbij is hij lichamelijk zo aan het aftakelen en lichaam en geest zijn één. Zo denk ik in elk geval. Zo'n aftakeling ga je uiten en in dit geval was het huilen. Hij was ook als de dood hè, dat en honger en eenzaamheid. Ik huil zo ongeveer om elke film dus imo is hij nog best sterk.
Maar wel leuk en lekker kitschquote:Op zondag 19 december 2010 10:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
De best versierde straat van Nederland, volgens mij doen ze dat al een tijdje niet meer.
Dat was wel het ultieme wansmaak programma, tropicana lichtjes gecombineerd met knipperende lichtslangen.
Wel een prachtige elandquote:Op zondag 19 december 2010 11:25 schreef beequeen het volgende:
Wel grappig dat we geen beer gezien hebben.
Dat dan weer wel. Dat was toch een stekelvarken? Raar, een stekelvarken in een boom.quote:Op zondag 19 december 2010 11:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wel een prachtige eland! En een bever in de boom
.
Je suggereert toch niet dat ie die afdrukken in de grond zelf gemaakt heeft.quote:Op zondag 19 december 2010 11:28 schreef Noek het volgende:
Er was wél een beer zei meneer. Toen was ik net mijn tanden aan het poetsen. Heel vaag in de bossen, zei hij. Want ik zei ook,"daar zitten helemaal geen beren, man!"
Maar dat stroomdraad was wel een beetje gay, vond je niet?quote:Op zondag 19 december 2010 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je suggereert toch niet dat ie die afdrukken in de grond zelf gemaakt heeft.
Niet echt nee, als je daar voedsel hebt liggen wat dieren in een straal van tig kilometer kunnen ruiken.quote:Op zondag 19 december 2010 11:31 schreef Noek het volgende:
Maar dat stroomdraad was wel een beetje gay, vond je niet?
Hier moeten ze nog een week.quote:Op zondag 19 december 2010 11:31 schreef Laysa het volgende:
Tis nu toch kerstvakantie voor de kinderen?
Ja, sorry! Je kunt ze dus nu 24/7 tegenkomen in het wild en dat zal niet meevallen.quote:Op zondag 19 december 2010 11:31 schreef Laysa het volgende:
ja hier wel, weet niet bij jou, ze verdelen het toch altijd landelijk.quote:Op zondag 19 december 2010 11:31 schreef Laysa het volgende:
Niet overal, in sommige streken zijn ze de laatste week van 2010 en de eerste van 2011 vrij.quote:Op zondag 19 december 2010 11:31 schreef Laysa het volgende:
Joh waar dan, ik heb daar nooit van gehoord.quote:Op zondag 19 december 2010 11:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet overal, in sommige streken zijn ze de laatste week van 2010 en de eerste van 2011 vrij.
Jawel. Hier begint ie dus pas vrijdag.quote:
Okquote:
O maar ik heb geen moeite met kinderen hoor...je haalt me door de war met een anderquote:Op zondag 19 december 2010 11:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, sorry! Je kunt ze dus nu 24/7 tegenkomen in het wild en dat zal niet meevallen.
Geen idee daarom vroeg ik hetquote:Op zondag 19 december 2010 11:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hier wel, weet niet bij jou, ze verdelen het toch altijd landelijk.
Zie mijn edit, het verschilt per schoolquote:Op zondag 19 december 2010 11:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Joh waar dan, ik heb daar nooit van gehoord.
Dan zou mijn neefje het wel zo leuk op school vinden dat ie gewoon in de vakantie gaat.quote:Op zondag 19 december 2010 11:37 schreef Dementor het volgende:
http://www.rijksoverheid.(...)schoolvakanties.html
Allemaal tegelijk kerstvakantie dus.
Maar ben je wel lekker de eerste week van het jaar vrijquote:Op zondag 19 december 2010 11:38 schreef Dementor het volgende:
Daar is toch ook geen fuck aan, zit je nog een week voor kerst op school.
dus wel, Cc zegt net ze moeten bij haar in de regio nog een week, hier hebben ze al vakantie.quote:
Dan is er toch geen fuck te doen, al het leuks is tot oud en nieuw voor de kinderen.quote:Op zondag 19 december 2010 11:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar ben je wel lekker de eerste week van het jaar vrij
Zo natuurlijk is dat niet want de kerstvakantie was volgens mij altijd de enige vakantie die niet gespreid was. Ik weet niet sinds wanneer scholen dat zelf mogen bepalen?quote:Op zondag 19 december 2010 11:41 schreef Toverheks het volgende:
de kerstvakantie verspreiden ze natuurlijk ook, dat niet het hele land masaal met zijn alle op weg gaan naar skigebieden enzo.
Het is naar eigen inzicht van de schooldirectie. Vakantiespreiding heeft er niets mee te makenquote:Op zondag 19 december 2010 11:41 schreef Toverheks het volgende:
de kerstvakantie verspreiden ze natuurlijk ook, dat niet het hele land masaal met zijn alle op weg gaan naar skigebieden enzo.
nou ik weet het allemaal niet hoor waarom en hoe het allemaal zit, weet wel huppeldepuppubber heeft vakantie al moet ze nog wel 2 dagen naar stage van KDVquote:Op zondag 19 december 2010 11:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is naar eigen inzicht van de schooldirectie. Vakantiespreiding heeft er niets mee te maken
Wat een kutfilm Pietje !quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuke film fann, maar wel goed opletten.
quote:Op zondag 19 december 2010 11:25 schreef Copycat het volgende:
Heb net even FHF FB gelezen, maar dat is ook een valse sneer zeg: suggereren dat die Zwartedoos zo doet omdat haar hulpvraagtopic is gesloten.
En nu heb ik zin in een Koffie en een Wentelteeftje.
quote:Op zondag 19 december 2010 12:43 schreef Gert het volgende:
Er rijden in dit deel van Den Haag helemaal geen trams en bussen meer.
Wel handig als je logés hebt: een gezin met twee kinderen waarvan eentje die nog niet kan lopen, dus ze zo de straat op schoppen is ook weer zo wat.
De auto dus maar uitgegraven. Maar ik mocht niet rijden. Dat wil chickie per se doen, want avontuur. Het wegrijden net ging al met spinnende wielen. Ik wacht op een telefoontje of ik wil komen duwen.![]()
Deze is van gisteren in het park. Ruzie!![]()
[ afbeelding ]
Precies dat!quote:Op zondag 19 december 2010 12:50 schreef Noek het volgende:
Je ziet de voorste eend denken:"Screw you, guys. I'm going home
!"
quote:Op zondag 19 december 2010 12:43 schreef Gert het volgende:
Er rijden in dit deel van Den Haag helemaal geen trams en bussen meer.
Wel handig als je logés hebt: een gezin met twee kinderen waarvan eentje die nog niet kan lopen, dus ze zo de straat op schoppen is ook weer zo wat.
De auto dus maar uitgegraven. Maar ik mocht niet rijden. Dat wil chickie per se doen, want avontuur. Het wegrijden net ging al met spinnende wielen. Ik wacht op een telefoontje of ik wil komen duwen.![]()
[ afbeelding ]
wat denk je zelf Liesje, als er al niks meer rijd in Den Haag denk ik ook dat fietsen een beetje moeilijk wordt.quote:Op zondag 19 december 2010 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik vraag net in het Den Haag topic of alles nog rijdt.
Ik ga ook naar het park denk ik, vraag me alleen af of het fietsen een beetje te doen is
I'm not fat I'm big boned!quote:Op zondag 19 december 2010 12:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Je ziet de voorste eend denken:"Screw you, guys. I'm going home
!"
ow jah... ik heb oud brood opgespaard, ken ik de eendjes voeren vanmiddagquote:Op zondag 19 december 2010 12:43 schreef Gert het volgende:
Ik ga ook trouw elke dag naar de eenden. Zo ook de rest van het dorp volgens mij want nog even en dan rollen ze ipv vliegen, fat fucks.quote:Op zondag 19 december 2010 12:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow jah... ik heb oud brood opgespaard, ken ik de eendjes voeren vanmiddag![]()
al zullen die klotemeeuwen wel weer het meeste afpikken
nah... hier zijn ze niet zo fanatiek met eendjes voeren...quote:Op zondag 19 december 2010 13:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ga ook trouw elke dag naar de eenden. Zo ook de rest van het dorp volgens mij want nog even en dan rollen ze ipv vliegen, fat fucks.
Meeuwen zijn stom!quote:Op zondag 19 december 2010 12:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow jah... ik heb oud brood opgespaard, ken ik de eendjes voeren vanmiddag![]()
al zullen die klotemeeuwen wel weer het meeste afpikken
hahahaquote:Op zondag 19 december 2010 13:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ga ook trouw elke dag naar de eenden. Zo ook de rest van het dorp volgens mij want nog even en dan rollen ze ipv vliegen, fat fucks.
Zonder ondertiteling kijkt uberhaupt niet lekkerquote:Op zondag 19 december 2010 12:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat een kutfilm Pietje !
Na een kwartier had ik er genoeg van (die Griek ook omdat ik al 100x om uitleg
had gevraagd, waar het nou eigenlijk over ging) en er was geen ondertiteling
bij en dat kijkt niet lekker![]()
Oh, je hebt je dus wel bezeerd. Arme Pietje.quote:Op zondag 19 december 2010 13:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik overleef 't wel, maar prettig is anders.
zo Pietje, nou jij doet nu ook voortaan voorzichtig, gelukkig heb je niks.quote:Op zondag 19 december 2010 13:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ging ff een rondje Gouda doen. Eerst kwam ik erachter dat ze hier, ondanks koopzondag, het winkelcentrum gewoon dicht hebben gelaten. Maar 't was zo mooi (met de enkels door de sneeuw), ik denk ik loop ff door naar de stad. Ondertussen kom ik een stel bekende FOK!'ers tegen, lopen samen op richting stad. Daar aangekomen wil ik een winkel binnengaan, ga ik me toch een partijtje op m'n plaat.
Exactlyquote:Op zondag 19 december 2010 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een sneeuwvulkaan? Dat is gewoon een berg sneeuw met een gat in 't midden?
Niet! Jij hebt je een dag vergistquote:Op zondag 19 december 2010 13:25 schreef Copycat het volgende:
De Volkskrant had zich een dagje vergist! Blazing Saddles komt vandaag op de Belg!
Het winkelcentrum zou toch volgende week koopzondag hebben (op 2de kerstdag) volgens een of andere koopzondagsite?quote:Op zondag 19 december 2010 13:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ging ff een rondje Gouda doen. Eerst kwam ik erachter dat ze hier, ondanks koopzondag, het winkelcentrum gewoon dicht hebben gelaten. Maar 't was zo mooi (met de enkels door de sneeuw), ik denk ik loop ff door naar de stad. Ondertussen kom ik een stel bekende FOK!'ers tegen, lopen samen op richting stad. Daar aangekomen wil ik een winkel binnengaan, ga ik me toch een partijtje op m'n plaat.
quote:Op zondag 19 december 2010 15:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Post hier je sneeuwcreaties!
Pics!quote:
Heb de krant uit de oud papierbak gevist en er stond idd best een grote ZONDAG boven het stukje over BS.quote:Op zondag 19 december 2010 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet! Jij hebt je een dag vergist
Heel veel heel kleine vlokjes.quote:
Nou ik zou ze niet durven voeren en stond veilig aan de andere kant van het water.quote:Op zondag 19 december 2010 15:47 schreef Leandra het volgende:
Liesje wat een leuke foto's![]()
Die eenden daar zijn echte attack-ducks hè...
Ja, vrij duidelijk inderdaadquote:Op zondag 19 december 2010 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb de krant uit de oud papierbak gevist en er stond idd best een grote ZONDAG boven het stukje over BS.
gelukkig je hebt het gehaald, we maakte ons al een beetje zorgen gisteren, nou lekker met de voeten op de bank en uitrustenquote:Op zondag 19 december 2010 15:53 schreef hondjes het volgende:
Even een Jiantje........Ik haat , ik haat ik haat sneeuw.
Vannacht om half vier Montpellier, sneeuw, glad, files, sneeuw, sneeuwschuivers altijd aan de andere kant van de weg, sneeuw, spiegelglad, sneeuw in de bergen, angstzweet voor de afgronden..
Piesen, door de koi en de sneeuw,
Dit doe IK dus nooit meer...
Thuis, 14c, wel koud, verwarming aan, houtvuur aan. doodmoe
Nu eerst auto uitpakken.
Toch hebben ze allemaal handschoentjes aan.quote:
Waarom ben jij altijd onderweg als 't zo gevaarlijk isquote:Op zondag 19 december 2010 15:53 schreef hondjes het volgende:
Vannacht om half vier Montpellier, sneeuw, glad, files, sneeuw, sneeuwschuivers altijd aan de andere kant van de weg, sneeuw, spiegelglad, sneeuw in de bergen, angstzweet voor de afgronden..
Nu eerst auto uitpakken.
Als ik die foto's zie snap ik in een keer wat mijn moeder altijd bedoelde als ze zei dat ganzen de beste "waakhonden" op een boerderij zijn....quote:Op zondag 19 december 2010 15:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik zou ze niet durven voeren en stond veilig aan de andere kant van het water.
Ik ben niet zo gek op vogels met die flappervleugels van ze.
Je bent er weer.quote:Op zondag 19 december 2010 15:53 schreef hondjes het volgende:
Nu eerst auto uitpakken.
Darn, wat een helletocht... en al met de nieuwe auto of nog met de oude??quote:Op zondag 19 december 2010 15:53 schreef hondjes het volgende:
Nu eerst auto uitpakken.
Het is waterkoud en dan zo stil in de wagen liggen, zou ik ook niet voor kiezen.quote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik die foto's zie snap ik in een keer wat mijn moeder altijd bedoelde als ze zei dat ganzen de beste "waakhonden" op een boerderij zijn....
Zo'n voorraad pluimvee als op die foto en dan nog een slagje groter moet idd redelijk werken als erfbeveiliging![]()
Het is dat ik geen zin heb het krummeltje in de kinderwagen te doen, en hij nog net iets te klein is voor de draagzak (en ik dat eigenlijk ook geen prettig idee vind met het oog op mogelijke valpartijen) anders konden we hier ook wel even een blik op de eendjes gaan werpen, maar dat gaat m nu echt niet worden
Vorige week dinsdag (7-12) hebben we een rondje gelopen met opa, dat was de eerste keer dat hij buiten kwam, maar toen was het lang niet zo koud als nu, en verder is hij al een paar keer in de maxicosi meegeweest naar t winkelcentrum.... maar dat is een kwestie van maar een paar tellen buiten tussen de auto en het winkelcentrum zelf, dat is prima te doen, zeker in de voetenzak van de mc.quote:Op zondag 19 december 2010 16:01 schreef liesje1979 het volgende:
Het is waterkoud en dan zo stil in de wagen liggen, zou ik ook niet voor kiezen.![]()
Wat een gaaf ding zeg. Toen ik in de Geboortewinkel werkte verkochten wij dequote:Op zondag 19 december 2010 16:08 schreef Leandra het volgende:
Vorige week dinsdag (7-12) hebben we een rondje gelopen met opa, dat was de eerste keer dat hij buiten kwam, maar toen was het lang niet zo koud als nu, en verder is hij al een paar keer in de maxicosi meegeweest naar t winkelcentrum.... maar dat is een kwestie van maar een paar tellen buiten tussen de auto en het winkelcentrum zelf, dat is prima te doen, zeker in de voetenzak van de mc.
Ik wacht vooral op het moment dat hij wel goed in de Lodger Shelter kan zitten/liggen/hangen, en dat het niet meer van dat uitglijweer is....
De oude, januari komt de nieuwe..quote:Op zondag 19 december 2010 15:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, wat een helletocht... en al met de nieuwe auto of nog met de oude??
Ah, das misschien een geruststelling... dat je nu niet met de nieuwe auto onderweg hoefdequote:Op zondag 19 december 2010 16:25 schreef hondjes het volgende:
[..]
De oude, januari komt de nieuwe..
Hoe is met je zoon.
Thnx, N. vindt het dan ook fantastisch dat hij een fotomodel heeft dat nog niet na 3 keer "klik" begint te miepen dat het weer genoeg isquote:Op zondag 19 december 2010 16:27 schreef Noek het volgende:
Wat een enorm mooie foto zag ik voorbij komen, Leandra.
geniet maar lekker van die kleine....quote:Op zondag 19 december 2010 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, das misschien een geruststelling... dat je nu niet met de nieuwe auto onderweg hoefde
Met zoonlief (beide) gaat het goed, de oudste heeft samen met z'n vriendin nieuwe kerstballen gekocht voor onze verschrikkelijk foute witte kunstkerstboom, maar ik heb nog geen foto's gezien
De jongste vindt het vooral heerlijk om bij mama te liggen, en mama offert zich wel op![]()
Het is zo genieten van zo'n slapend krummeltje tegen je aan...![]()
Ja... ik had de laatste keer dat we in Drenthe waren bij Spier nog een foto van het verkeersbord willen maken.... iets van Mera-nogwatquote:Op zondag 19 december 2010 16:26 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Run to the hills!![]()
We zijn naar de VAM berg geweest om te sleeën. KOUD!
O dus je ben aangekomen.quote:Op zondag 19 december 2010 16:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
geniet maar lekker van die kleine....
straks wel even teruglezen
Nu eerst uitpakken
krijgt Amsterdam dan ook nog een beetjequote:Op zondag 19 december 2010 17:16 schreef Coos het volgende:
Aan de buienradar te zien krijgen we straks nog een beetje.
En wij nog een beetje meerquote:Op zondag 19 december 2010 17:16 schreef Coos het volgende:
Aan de buienradar te zien krijgen we straks nog een beetje.
dus je hebt heel H&M leeg gekochtquote:Op zondag 19 december 2010 17:29 schreef Marrije het volgende:
Lea, gezellig dat je ook weer ff komt, je krummel lag te slapen?![]()
Hondjes, veilig aangekomen![]()
* Marrije heeft zich suf geshopt bij de sales van H&M
quote:Op zondag 19 december 2010 17:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus je hebt heel H&M leeg gekocht
Van mij mag je dat van ons er ook nog bij hebben.quote:Op zondag 19 december 2010 17:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En wij nog een beetje meer![]()
![]()
Man man, 't is zo mooi op de Veluwe, echt waar
Toen nog wel, inmiddels zijn we weer een voeding verder.....quote:Op zondag 19 december 2010 17:29 schreef Marrije het volgende:
Lea, gezellig dat je ook weer ff komt, je krummel lag te slapen?![]()
Hondjes, veilig aangekomen![]()
* Marrije heeft zich suf geshopt bij de sales van H&M
zeker op de tocht gestaan bij de NS, wachten op een trein met vertraging, of viel het mee vandaag.quote:Op zondag 19 december 2010 18:06 schreef remlof het volgende:
Hatsjoe.
Zo, werk zit er op en ik ben snipverkpouden sinds gisteravond
de site vond ik erg tegenvallen, dus ik zou zeggen: doen!quote:Op zondag 19 december 2010 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen nog wel, inmiddels zijn we weer een voeding verder.....
Oeh, sales bij H&M?![]()
* Leandra houdt zich in en gaat niet naar de site
Geen idee....ik heb niet eens het gevoel dat het bijna kerst isquote:Op zondag 19 december 2010 18:26 schreef Dementor het volgende:
Weet iemand of Coca Cola dit jaar weer speciale flesjes verkoopt ivm Serious Request?
Ik heb het idee dat ze het dit jaar niet doen (ik verzamel de flesjes).
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
als ik het goed begreep dit jaar niet, de coca cola bus haalt lege flessen op in het land en je kan ze per dag ook ergens afleveren waar de bus staat.quote:Op zondag 19 december 2010 18:26 schreef Dementor het volgende:
Weet iemand of Coca Cola dit jaar weer speciale flesjes verkoopt ivm Serious Request?
Ik heb het idee dat ze het dit jaar niet doen (ik verzamel de flesjes).
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Gelukkig je bent er!!!quote:Op zondag 19 december 2010 15:53 schreef hondjes het volgende:
Nu eerst auto uitpakken.
jullie schieten toch aardig op, en lijkt me juist doodeng om te gaan rijden hoor, je bent een bikkeltjequote:Op zondag 19 december 2010 18:25 schreef Laysa het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffff...ik ben kapotmoe!!! Maar DK zn kamer schoon en leeg en in dit huis begint zich een heuse woonkamer te vormen.
Maar voor vandaag is het wel genoeg![]()
En toen bleken we toch de auto te moeten uitgraven...mennnnnnnnnnnn wann hoop sneeuw![]()
En heel stiekum vind ik het wel leuk om in de sneewu met de auto te karren
Fuck, ik kan er ook niets over vinden.quote:Op zondag 19 december 2010 18:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ik het goed begreep dit jaar niet, de coca cola bus haalt lege flessen op in het land en je kan ze per dag ook ergens afleveren waar de bus staat.
of je lege flessen naar jumbo of super de boer brengen en daar gaat dan de opbrengst naar SR.
Ja stiekem heeft het wel wat hequote:Op zondag 19 december 2010 18:25 schreef Laysa het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffff...ik ben kapotmoe!!! Maar DK zn kamer schoon en leeg en in dit huis begint zich een heuse woonkamer te vormen.
En toen bleken we toch de auto te moeten uitgraven...mennnnnnnnnnnn wann hoop sneeuw![]()
Mn moeder gilt de hele tijd dat we niet mogen rijden maar das een beetje onmogelijk....want heel dat stuk lopen met een stofzuiger en meer vink niet te doenquote:Op zondag 19 december 2010 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jullie schieten toch aardig op, en lijkt me juist doodeng om te gaan rijden hoor, je bent een bikkeltje
In de auto welquote:
stond daar iets wat conflicteerde met de regels?quote:Op zondag 19 december 2010 18:39 schreef Dementor het volgende:
Ik heb opeens sterretjes in mijn handtekening.
Nou nou niet meteen van het slechte uit gaan he.quote:Op zondag 19 december 2010 18:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
stond daar iets wat conflicteerde met de regels?
ik dacht meteen aan censuurquote:Op zondag 19 december 2010 18:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou nou niet meteen van het slechte uit gaan he.
Maar jullie hebben het weer gehaald! Afgelopen twee dagen vaak even aan je gedacht als ik de berichten zag of naar het nieuws op de radio luisterde.quote:Op zondag 19 december 2010 15:53 schreef hondjes het volgende:
Nu eerst auto uitpakken.
Ook leuk op schiphol.quote:Op zondag 19 december 2010 18:50 schreef Juud79 het volgende:
@Leandra, je kan de Lodger Shelter ook in de kinderwagen gebruiken, gewoon de lange wikkelstukken onder het matrasje slaan en het mannetje dan in de shelter wikkelen, dan nog een dekentje en hij ligt heerlijk warm, dat fleece isoleerd als een malle.
Dragen in de Shelter zou ik nog niet doen, daar is ie echt nog veels te klein voor, hij ligt teveel in elkaar en kan dan gemakkelijk met zijn kin op zijn borst komen en dan komt ie nog makkelijk in ademnood.
Je mag als je wil wel een wikkeldoek van mij lenen, ik heb een rekbare, dan kan je het eens proberen.
PM of mail me maar als je dat wil.
Het is er zo een.
[ afbeelding ]
Tuurlijk.quote:Op zondag 19 december 2010 19:02 schreef Laysa het volgende:
Hebben jullie allemaal al een kerstboom staan?
2 zelfs, 1 op balkon mijn voetbalboom en een heel kleintje op dreassoirquote:Op zondag 19 december 2010 19:02 schreef Laysa het volgende:
Het einde is de moeite waard.quote:Op zondag 19 december 2010 19:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was begonnen maar toen had ik um weer uitgezet
Nope, jongste zit in de trein naar Den Bosch, maar veel vertragingen. Ze hopen vandaag nog wel aan te komen en dan morgen door te kunnen naar Brussel.quote:Op zondag 19 december 2010 18:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeker op de tocht gestaan bij de NS, wachten op een trein met vertraging, of viel het mee vandaag.
Pfff, je bent al net zo eng als mijn man en die dochters van ons! Glijden en glibberen en ze hebben de tijd van hun leven! Ik ben geloof ik meer als Hondjes: vind dingen al snel eng.quote:Op zondag 19 december 2010 18:25 schreef Laysa het volgende:
Dus jullie zijn nu echt verhuisd? Twee deuren achter jullie dicht getrokken en 1 voor jullie samen open gedaan. Nu dus nog verder opruimen en inrichten, maar ach als je maar 1 kamer gezellig hebt kom je al een heel end.quote:Op zondag 19 december 2010 18:25 schreef Laysa het volgende:
De 22e is het officieel!quote:Op zondag 19 december 2010 19:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dus jullie zijn nu echt verhuisd? Twee deuren achter jullie dicht getrokken en 1 voor jullie samen open gedaan. Nu dus nog verder opruimen en inrichten, maar ach als je maar 1 kamer gezellig hebt kom je al een heel end.
Neequote:Op zondag 19 december 2010 19:02 schreef Laysa het volgende:
gewoon kaplaarzen kopen, nergens last vanquote:Op zondag 19 december 2010 20:20 schreef remlof het volgende:
Sjesus, het sneeuwt hier als een gek nog en er ligt al 20cm. Dat wordt wat morgenvroeg
Nah, met m'n kisten lukt het ook wel. Vraag me alleen af of de treinen rijdenquote:Op zondag 19 december 2010 20:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gewoon kaplaarzen kopen, nergens last van
Hier ook, kom net van de snelweg af, die is al weer helemaal wit.quote:Op zondag 19 december 2010 20:20 schreef remlof het volgende:
Sjesus, het sneeuwt hier als een gek nog en er ligt al 20cm. Dat wordt wat morgenvroeg
Maar er gaat ook helemaal niets weg, dus alsnog problemen in 't verkeer. Trein of autoquote:
ik heb geduldquote:Op zondag 19 december 2010 20:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
De week is nog niet voorbij, er valt nog wel meer![]()
[ afbeelding ]
misschien heeft ie zijn ogen dicht en wil er gewoon niet aan dat er zoveel sneeuw bij hem neerdwarreltquote:Op zondag 19 december 2010 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet niet hoe het komt dat Dementor zegt dat het in A'doorn niet sneeuwt, volgens de buienradar moet het er met bakken naar beneden vallen.
Het heeft de hele dag niet gesneeuwd.quote:Op zondag 19 december 2010 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet niet hoe het komt dat Dementor zegt dat het in A'doorn niet sneeuwt, volgens de buienradar moet het er met bakken naar beneden vallen.
Buienradar kan er ook naast zitten.quote:Op zondag 19 december 2010 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Je gelooft toch niet alles wat je op internet ziet en leest, Teun.
Nee, hier ook niet. Ben je de Veluwe al op geweest? Vanaf Epe richting Vierhouten, over de zandweggetjes heen, werkelijk fabelachtige plaatjesquote:Op zondag 19 december 2010 21:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het heeft de hele dag niet gesneeuwd.
Nee hoor, maar als het hier sneeuwt en in Arnhem, de buienradar daar ook een bui overheen legt, dan sneeuwt het in A'doorn ook, want dat ligt er precies tusseninquote:Op zondag 19 december 2010 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Je gelooft toch niet alles wat je op internet ziet en leest, Teun.
Toch sneeuwt het hier niet, er zit wellicht net niet genoeg vocht in de lucht.quote:Op zondag 19 december 2010 21:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als het hier sneeuwt en in Arnhem, de buienradar daar ook een bui overheen legt, dan sneeuwt het in A'doorn ook, want dat ligt er precies tussenin
Ik denk ook dat Dementor hier zit te liegenquote:Op zondag 19 december 2010 21:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als het hier sneeuwt en in Arnhem, de buienradar daar ook een bui overheen legt, dan sneeuwt het in A'doorn ook, want dat ligt er precies tussenin
De veluwe? daar rijd ik dagelijks doorheen op weg naar mijn werk.quote:Op zondag 19 december 2010 21:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, hier ook niet. Ben je de Veluwe al op geweest? Vanaf Epe richting Vierhouten, over de zandweggetjes heen, werkelijk fabelachtige plaatjes
Waarom zou ik over zoiets liegen?quote:Op zondag 19 december 2010 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Dementor hier zit te liegen![]()
Buienradar zit er wel vaker naast.
Ik zou het niet weten, moet je aan Teun vragen, want ik geloof wel dat het bij jou niet sneeuwt, ik gebruikte alleen de verkeerde smileyquote:Op zondag 19 december 2010 21:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom zou ik over zoiets liegen?
Raar, Harderwijk, Arnhem, daar sneeuwt het. In Dieren, net voorbij A'doorn, daar sneeuwt het volgens deze webcam. http://www.weercamdieren.nl/weercam_o.phpquote:Op zondag 19 december 2010 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, moet je aan Teun vragen, want ik geloof wel dat het bij jou niet sneeuwt, ik gebruikte alleen de verkeerde smiley
You have the right to remain silent.quote:Op zondag 19 december 2010 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, moet je aan Teun vragen, want ik geloof wel dat het bij jou niet sneeuwt, ik gebruikte alleen de verkeerde smiley
nah... is toch niet normaal meerquote:Op zondag 19 december 2010 21:24 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)streden__.html?p=1,1
Nee, soms is het strafbaar.quote:Op zondag 19 december 2010 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
You have the right to remain silent.
Anything you say can and will be used against you in a court of law.
You have the right to speak to an attorney.
If you cannot afford an attorney, one will be appointed for you.![]()
Moet je tegewoordig OVERAL een foto van maken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |