''zucht van verlichting slaakt''quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht dat ik hem dichtmaakte, maar jij bent eerder.
Moet we wel eerst flink oefenen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zullen we toch maar doen dan?![]()
Het ken nog net![]()
zet 'm hier ook nog effe hijs zó leuk.quote:
jah... echt liefffffffquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
zet 'm hier ook nog effe hijs zó leuk.
gaat ik effe zuinig doen met de rum in mijn chocomelquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuke film fann, maar wel goed opletten.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gaat ik effe zuinig doen met de rum in mijn chocomel![]()
nah doei...
Amsterdam nog geen sneeuw terwijl ze gezegt hadden het komt eraan, zie nog niksquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:42 schreef Coos het volgende:
Ja hoor het sneeuwt alweer en het vriest 4 graden.
Ik ga een sneeuwpop maken denken.
Mmmmm allebei zalig wat wil een mens nog meer?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijk sushi gegeten en daarna terug naar huis gelopen door de sneeuw.
Je zou er bijna een vredig gevoel van krijgen![]()
Hey, Coos, heb je je wachtwoord weer gevonden?
My precious!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mmmmm allebei zalig wat wil een mens nog meer?
vind je het echt koud, vind het zo lekker, heb vandaag weer genoten, al dat wit het staat zo mooi, de wereld mag elke dag van het jaar wel wit van me wezen, denk dat ik maar ga verhuizen en een Iglo op de kop ga tikkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:43 schreef Laysa het volgende:
Net ff iemand weggebracht....het is echt koud
Ja, doei! Me me dikke pens in het zwembadje zitten tot mid december gaarne!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind je het echt koud, vind het zo lekker, heb vandaag weer genoten, al dat wit het staat zo mooi, de wereld mag elke dag van het jaar wel wit van me wezen, denk dat ik maar ga verhuizen en een Iglo op de kop ga tikken
Dat stond nog altijd in mijn mail.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Hey, Coos, heb je je wachtwoord weer gevonden?
Ik zou het even niet weten, ik vind het ook zalig dat Coos zijn wachtwoord weer gevonden heeftquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mmmmm allebei zalig wat wil een mens nog meer?
En dan vanaf de eerste week van januari weer.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, doei! Me me dikke pens in het zwembadje zitten tot mid december gaarne!
je komt gewoon een keertje over voor een vakantie in mijn Igloquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, doei! Me me dikke pens in het zwembadje zitten tot mid december gaarne!
Ja, dat kan zomaar gebeuren en als je het even zat bent heb je de keuzen om hier te gaan gallen of gewoon even een tijdje weg blijven en later kijken of het nog leuk is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat stond nog altijd in mijn mail.![]()
Was het gewoon effe zat.![]()
Deissy
Ja, ik heet geen Teunquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat kan zomaar gebeuren en als je het even zat bent heb je de keuzen om hier te gaan gallen of gewoon even een tijdje weg blijven en later kijken of het nog leuk is.
Duh...je heet Coos!quote:
Jaja...en jij alweer in wat rustiger vaarwater mentaal dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Duh...je heet Coos!![]()
Maar verder gaat het wel zijn gangetje met jou?
ja of weg hollen kunnen ze ook al niet, glij je met je buit op je muilquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:06 schreef Coos het volgende:
Ik woon toch aan een drukke straat maar heb het zelden zo stil gezien.
Heel af en toe rijdt er eens een auto voorbij.
Iedereen zit binnen. En voor het dievengilde zijn het ook al slechte tijden want ze zijn zo te pakken vanwege de sporen in de sneeuw.
Ik leef van dag tot dag en hou mezelf op op de been met sushi enzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Jaja...en jij alweer in wat rustiger vaarwater mentaal dan?
Ik zal er hier niet verder over vragen Deiss. Hou je taai.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik leef van dag tot dag en hou mezelf op op de been met sushi enzo
je bent sterkquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik leef van dag tot dag en hou mezelf op op de been met sushi enzo
Fijn, het zegt genoeg he.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zal er hier niet verder over vragen Deiss. Hou je taai.
Ik heb zo mijn helden waar ik mijn kracht uit haalquote:
Hebbie wel je stoepie geveegd?quote:Op zondag 19 december 2010 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
Het blijft ook gewoon maar sneeuwen he? Houdt gewoon niet op.
En ik zit te pielen om de Mede8er_MED400D mini streamer aan de gang te krijgen in combinatie met de Iomega StorCenter ix2-200 Network Storage Server. Voorlopig wil mijn NAD stereo nog niet meewerken en krijg ik geen beeldquote:Op zondag 19 december 2010 08:41 schreef Dementor het volgende:
Ik zit weer te scripten, ik kreeg om 7 uur een ingeving en ik dacht goh laat ik dat eens proberen.
Ik ga maar eens opstaan.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 09:07 schreef Noek het volgende:
Morning!
Ik was zo blij dat ik gistermiddag had gelezen dat hij zou sterven aan vergiftiging, al hield ik de hele film hoop dat het toch happy zou eindigen.![]()
Ja, hij was mooi, duurde wel lang maar ik begreep hem wel. Ook al vond ik hem bij tijd en wijle niet zo sympathiek en egoïstisch dat hij niks van zich liet horen. Dat maakte wel dat ik the unhappy ending aan kon.
2 weken geleden: "Wij zijn klaar voor de winter, en willen iedereen erover vertellen".quote:De NS adviseert reizigers die vanuit Utrecht met de trein willen gaan hun reis voorlopig uit te stellen.
Dat zag ik gisteren ook opeens. En Ado ook weg en Tally en Ondeugend terug.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 10:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], ik heb ook nog grote delen gekeken en vond 'm tof.
De klassieker gaat niet door![]()
![]()
![]()
!
Nee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe alleen FHF nu, was wel een beetje klaar met SEX en het contrast met FHF is wel heel groot.
Sneeuw:
Bumba Spinvis (niet scherp):
Hij kijkt wat bozig, dat is hij ook, op de sneeuw. Maar hij is toch maar op pad gegaan.![]()
Gister ging alles door, ik had 't eerlijk gezegd niet verwachtquote:Op zondag 19 december 2010 10:30 schreef Toverheks het volgende:
jammer Pietje, maar was te verwachten
Teun wat woon jij toch mooiquote:Op zondag 19 december 2010 08:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ik wel, ze raken al van een paar vlokjes ontregeld in Nederland, laat staan van een cm. of 25, is hier weer aardig bijgevallen in Amsterdam, dat is dan wel weer mooiquote:Op zondag 19 december 2010 10:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gister ging alles door, ik had 't eerlijk gezegd niet verwacht!
quote:Op zondag 19 december 2010 10:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee!Waarom niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe alleen FHF nu, was wel een beetje klaar met SEX en het contrast met FHF is wel heel groot.
Dus daarom zitten er 5 op FHF.
Go hard or go home
Hahaha, die staat echt te balen.quote:Op zondag 19 december 2010 10:30 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kijkt wat bozig, dat is hij ook, op de sneeuw. Maar hij is toch maar op pad gegaan.
5 mods???quote:
Omdat ik al een tijdje van SEX af wilde, ik merk dat ik niet actief mee wil posten en had liever een forum waar ik dat wel zou doen, en ik graag FHF wilde modden maar niet beiden wilde doen. Het is nogal druk met FHF. En Yvonne wilde er ook graag 2 users op hebben, en ElisaB, maar die modt eigenlijk niet echt, is meer de vertrouwenspersoon.quote:Op zondag 19 december 2010 10:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dus daarom zitten er 5 op FHF.
quote:Op zondag 19 december 2010 10:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee!hij kijkt inderdaad beetje bozig hhaha, vroeger had ik speedy, woonde ik nog bij me ouders, die kreeg een dasje en een mutsje( had ik gebreid) op als ie naar buiten ging in de sneeuw, mutsje had ie onderweg verloren maar met het dasje kwam ie altijd netjes weer thuis, deed me vader dat dasje af en hing het elke dag netjes aan een haakje voor hem, god zie me vader nu zo voor me, he zal best een dagje me vader terug willen hebben om eens bij te kletsen, jemig wordt er nog emo ook van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe alleen FHF nu, was wel een beetje klaar met SEX en het contrast met FHF is wel heel groot.
Sneeuw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij kijkt wat bozig, dat is hij ook, op de sneeuw. Maar hij is toch maar op pad gegaan.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Oh, aha. Daar heb ik van gehoord maar ik heb er nog steeds niet gekeken. Ik hoorde dat het alweer bijna dood is?quote:Op zondag 19 december 2010 10:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fokkers helpen Fokkers! Maar hoe het werkt daarvoor moet je bij Liesje zijn!
Er gebeurt vooral veel via pm inderdaad.quote:Op zondag 19 december 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
5 mods???
En dat subforum is toch tijdelijk? Echt heel veel rek zit er volgens mij eerlijk gezegd ook niet in. maar ik kan natuurlijk niet meekijken in achter de schermen- en PMVerkeer.
Ik las in feedback dat ze daar nogal wat PM-en! Over en van naar users!quote:Op zondag 19 december 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
5 mods???
En dat subforum is toch tijdelijk? Echt heel veel rek zit er volgens mij eerlijk gezegd ook niet in. maar ik kan natuurlijk niet meekijken in achter de schermen- en PMVerkeer.
Volgens mij is het op een paar topics na, nooit een groot succes geworden/geweest!quote:Op zondag 19 december 2010 10:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, aha. Daar heb ik van gehoord maar ik heb er nog steeds niet gekeken. Ik hoorde dat het alweer bijna dood is?
Dat is dus pertinent niet waar! Ik heb die pm niet naar een user gestuurd. Maar goed, ik ga me er hier ook niet voor verdedigen.quote:Op zondag 19 december 2010 10:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik las in feedback dat ze daar nogal wat PM-en! Over en van naar users!
Als er geen kern van waarheid inzit, waarom dan al de drama?quote:Op zondag 19 december 2010 10:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is dus pertinent niet waar! Ik heb die pm niet naar een user gestuurd. Maar goed, ik ga me er hier ook niet voor verdedigen.
Vraag dat maar aan die user want ik kan het je niet vertellen.quote:Op zondag 19 december 2010 10:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als er geen kern van waarheid inzit, waarom dan al de drama?
Ik weet niet eens welke userquote:Op zondag 19 december 2010 10:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan die user want ik kan het je niet vertellen.
Kom jij ooit nog terug als moderator?quote:Op zondag 19 december 2010 10:42 schreef Noek het volgende:
Oh jee, het was maar een vraag. Ik las alleen de MED van Remlof dat na Liesje weer een mod weg was en ik dacht:"Huh whut??"
Toen ging ik de index in of je nog wel op FHF zat en toen zag ik er 5 staan. En toen dacht ik:"Zo!"
Dawast, no drama.
Geen drama hier hoor, ik dacht ik leg het even uit.quote:Op zondag 19 december 2010 10:42 schreef Noek het volgende:
Oh jee, het was maar een vraag. Ik las alleen de MED van Remlof dat na Liesje weer een mod weg was en ik dacht:"Huh whut??"
Toen ging ik de index in of je nog wel op FHF zat en toen zag ik er 5 staan. En toen dacht ik:"Zo!"
Dawast, no drama.
Tuurlijk, als die big brother echt komtquote:Op zondag 19 december 2010 10:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kom jij ooit nog terug als moderator?
Nee.quote:Op zondag 19 december 2010 10:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kom jij ooit nog terug als moderator?
Dan moeten ze Pietje maar moderator makenquote:
Dan kom je in ieder geval in shownieuws.quote:Op zondag 19 december 2010 10:51 schreef Laysa het volgende:
STel ik zet mn huis in de zonnebank lampen....dan heb ik een mooi schoon sneeuwloos huisje en kan ik ook nog eens lekker zomers gaan zonnen
[ afbeelding ]
Bedachten we ons zomaar gisteravond toen we over de besneeuwde wegen reden
En daar doen we het voorquote:Op zondag 19 december 2010 10:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan kom je in ieder geval in shownieuws.
Nou...daar doe ik het wel voorquote:Op zondag 19 december 2010 10:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan kom je in ieder geval in shownieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |