Eens per jaar kan toch wel?quote:Op zondag 26 december 2010 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Geen, die dingen zijn fokking duur.
Jaaa dit zijn volgens mij dus de 'appelflappen' en idd ranzige kartonnen dingen.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:35 schreef Natalie78 het volgende:
Appelbeignets horen inderdaad een gat te hebben en het liefst zelfgemaakt.Die kartonnen dingen van de bakker en supermarkt heten ook zo maar horen die naam niet te hebben.
![]()
[ afbeelding ]
Neehee, geen normale appelflap....zo'n ding wat Natalie78 even hierboven postte noemen ze volgens mij ook wel een appelflap (toch?) en ik vind die dingen echt niet te eten...quote:Op zondag 26 december 2010 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
van appelflappen vind ik het irritant dat de punten alleen bladerdeeg bevat. je moet een paar happen nemen voor je bij de vulling bent..
ik ga voor de appelbeignet! lekker vet ook
zo is het officieel ja. maar iedereen die ik ken noemt beignets ook appelflap , soms best verwarrend.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dit is een appelflap.
[ afbeelding ]
- driehoekig
- stukjes appel in bladerdeeg
- gebakken in de oven
Dit zijn idd appelbeignets.
[ afbeelding ]
- rond, vaak met een gat erin
- appelschijf in beslag
- gefrituurd
Niet hetzelfde dus. Zoooo, opgelost.
Die mensen zijn dom.quote:Op maandag 27 december 2010 02:03 schreef loecje het volgende:
[..]
zo is het officieel ja. maar iedereen die ik ken noemt beignets ook appelflap , soms best verwarrend.
quote:Op woensdag 29 december 2010 14:31 schreef Blizzie het volgende:
beignets zijn veeeuuuull lekkerder dan appelflappen
Zijn dat geen doughnuts ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dit is een appelflap.
[ afbeelding ]
Dit zijn idd appelbeignets.
[ afbeelding ]
Nee, ik herinner me appelflappen als die halfzachte dingen die bij de oliebollenkraam liggen en die mijn oma bakte.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Thunder! Thunder! ThunderBitch! HOOOOOOOOOOOOOO!
Appelflappen hebben een harde korst als ik mij het goed herinner
Nee, dit zijn donuts, zolas we dat in Nederland tegenwoordig spellen:quote:Op woensdag 29 december 2010 15:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zijn dat geen doughnuts ?
In mijn stad worden beignets gemaakt als een half rondje. Zoals een vietnamees pasteitje zeg maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |