Zijn er beschamende dingen te vertellen over jou dan? (a)quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:22 schreef Snaavel het volgende:
Nou, Lutte.. het ligt er aan wat voor dingen je te vertellen hebt..
Zijn het leuke dingen? beschamende dingen?
Iets met een playbackshow... Mijn eerste jaar zaten wij bij elkaar, en het jaar daarna toen...quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:22 schreef Snaavel het volgende:
Nou, Lutte.. het ligt er aan wat voor dingen je te vertellen hebt..
Zijn het leuke dingen? beschamende dingen?
En wat wil jij dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:27 schreef iBenny het volgende:
Mijn PMshit wil niet wat ik wil vandaag
Dat hij PMs verstuurd, maar dat deed-ie niet waardoor ik nu weer opnieuw kan typen en niet meer weet wat ik nou zei/wilden zeggenquote:
Haha, laat je geheugen je in de steek?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat hij PMs verstuurd, maar dat deed-ie niet waardoor ik nu weer opnieuw kan typen en niet meer weet wat ik nou zei/wilden zeggen
Uhuquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, laat je geheugen je in de steek?
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar misschien moet je iets aan je Nederlands gaan doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat hij PMs verstuurt, maar dat deed-ie niet waardoor ik nu weer opnieuw kan typen en niet meer weet wat ik nou zei/wilde zeggen
En wat gebeurt er als je vader wint?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:32 schreef Lutte het volgende:
Dit is een spannende race... Mijn batterij tegen papa's potje patience.
Ga maar lekker in TTK grammarnaziën.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:32 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar misschien moet je iets aan je Nederlands gaan doen
Dan moeten jullie even zonder me.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:32 schreef Tilboy het volgende:
[..]
En wat gebeurt er als je vader wint?
Oprotten met dit soort shit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:32 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar misschien moet je iets aan je Nederlands gaan doen
En dat is erg omdat?quote:
Just kidding xd, zolang het verstaanbaar is ga ik niet zeuren.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ga maar lekker in TTK grammarnaziën.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:32 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat dat erg is? Jij vraagt wat er gebeurt als papa wint en ik geef antwoord.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:34 schreef Tilboy het volgende:
[..]
En dat is erg omdat?
[..]
Just kidding xd, zolang het verstaanbaar is ga ik niet zeuren.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat dat erg is? Jij vraagt wat er gebeurt als papa wint en ik geef antwoord.
En laat die xd en (a) lekker op msn, dankje.
Ik weet alle smiley-codes nog niet. sorryquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat dat erg is? Jij vraagt wat er gebeurt als papa wint en ik geef antwoord.
En laat die xd en (a) lekker op msn, dankje.
Daarom is daar een knopje voor. Ja echt!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:36 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Ik weet alle smiley-codes nog niet. sorry
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:36 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Te veel werk...quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daarom is daar een knopje voor. Ja echt!
nog ff blijven oefenenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:36 schreef Tilboy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
nog ff blijven oefenen
Tot die tijd niet zeuren over falend Nederlands, goed?
Oud nieuws...quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Door jouw posts heen ploeteren is ook veel werk.
Dat ik weer flink geowned ben hiero....quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja wat nou? Wat was er zo erg aan die post?
Hoe zou dat nou komen...quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:43 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Dat ik weer flink geowned ben hiero....
en terechtquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:43 schreef Tilboy het volgende:
[..]
ha-ha!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:43 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Dan heb je het er vast naar gemaakt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:43 schreef Tilboy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeg dat dan of ga iets aan je Nederlands doen.
Sorry, ik vind nuus leuker klinken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeg dat dan of ga iets aan je Nederlands doen.
Ik niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:52 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Sorry, ik vind nuus leuker klinken.
Dan moet je ook niet op Benny zijn Nederlands gaan zeiken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:52 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Sorry, ik vind nuus leuker klinken.
Maar ik luister nooit naar anderen.quote:
Nuus is geen grammaticale fout, zijn fouten wel. Daarom verbeterde ik het.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet op Benny zijn Nederlands gaan zeiken.
dat valt te merken maar wat doe je dan hier?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:55 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Maar ik luister nooit naar anderen.
Je eerste zinvolle opmerking van vandaagquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:55 schreef Tilboy het volgende:
Anyways ik ga eten, en kom vanavond waarschijnlijk niet meer terug.
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
En laat die (a) lekker op msn, dankje.
Ooh, leuk! Is het geluid een beetje goed op het plein?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:07 schreef Bos81 het volgende:
Zo even naar het Glazen Huis geweest met 2 andere fokkers..
Niet al te lang bij het huis gestaan, maar toch wel leuk gehad.
Ja best wel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, leuk! Is het geluid een beetje goed op het plein?
CC is er al de hele dag niet, Michhas is op verjaardag, Benny is gezellig doen, honkeytonk op vakantie, Tilboy zou de rest van de avond niet meer terugkomen, Stu is twee weekjes bij familie hier, NBT enzo posten alleen op het werk...quote:
Whehehehe mooie samenvattingquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
CC is er al de hele dag niet, Michhas is op verjaardag, Benny is gezellig doen, honkeytonk op vakantie, Tilboy zou de rest van de avond niet meer terugkomen, Stu is twee weekjes bij familie hier, NBT enzo posten alleen op het werk...
Jup, en nu Tilboy dan. Al die mensen met levens.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe mooie samenvatting
Zijn wij dan nog de enige die hards?
Tilboy
Als zij een leven, waarom zitten ze dan nu niet op FOK?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, en nu Tilboy dan. Al die mensen met levens.
Haha, okay.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:32 schreef Tilboy het volgende:
Hoihoi. Dan ga ik maar weer is wat posten tijdens het playstation met wat vrienden.
Ben zo blij dat ik vakantie hebquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jojoortje!!Hoe is het in groep 0?
hier nog een, was er ook echt aan toequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik vakantie heb
Maar wel leuk hoor
Uitslapen is zo donderslekker. Morgen gaat om 12.25 de wekker.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier nog een, was er ook echt aan toe
Het is een complot!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef Tilboy het volgende:
Morgen gaat bij mij om 11 uur de wekker en dan ga ik me voorbereiden om bij een vriend van me Ajax-Feyenoord te gaan kijken. (grappig dat spellingscontrole Ajax wel kent maar feyenoord niet.)
Feijenoord wel, dohquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef Tilboy het volgende:
Morgen gaat bij mij om 11 uur de wekker en dan ga ik me voorbereiden om bij een vriend van me Ajax-Feyenoord te gaan kijken. (grappig dat spellingscontrole Ajax wel kent maar feyenoord niet.)
haha bijnaquote:
Ik heb nu nog een werk SE's en dan twee weken vrij.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Tilboy het volgende:
[..]
haha bijna
waarom is volgende week iedereen al vrij?Maar wanneer moeten jullie weer naar school/werken?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:38 schreef Tilboy het volgende:
Ik moet 3 januari helaas weer beginnen. Ik heb liever later vakantie dat ik de eerste week van januari nog vrij ben. Ik werk op een school)quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Tilboy het volgende:
[..]
haha bijna
waarom is volgende week iedereen al vrij?Maar wanneer moeten jullie weer naar school/werken?
Wat toevalligquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef Lutte het volgende:
Jeej, ik kan mijn benen nog in mijn nek leggen!
Dat heb ik dus, zo fijn! Nog een week vakantie zonder verplichtigen enzo!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik moet 3 januari helaas weer beginnen. Ik heb liever later vakantie dat ik de eerste week van januari nog vrij ben. Ik werk op een school)
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef Lutte het volgende:
Jeej, ik kan mijn benen nog in mijn nek leggen!
Jij geluk!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb nu nog een werk SE's en dan twee weken vrij.
We hebben met een leraar te maken hier!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik moet 3 januari helaas weer beginnen. Ik heb liever later vakantie dat ik de eerste week van januari nog vrij ben. Ik werk op een school)
gelukkig nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:43 schreef Tilboy het volgende:
[..]
We hebben met een leraar te maken hier!
Oeeh, lekker rustig!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet volgende week gewoon werken, Ja vrijdag hoef ik niet te komen want dan is er toch niemand anders.En kan ik dus niet vooruit.
Die week tussen kerst en oud en nieuw werk ik alleen op de woensdag
Ja al heb ik toch liever wat meer werk. Ben als ik gewoon thuis ben bijna niet vooruit te branden. Dus kijk ik wel uit naar die dag extra die ik volgend jaar krijg. Maar waak wel voor dat het niet teveel gaat worden.quote:
Meer werken --> doelloos leven?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja al heb ik toch liever wat meer werk. Ben als ik gewoon thuis ben bijna niet vooruit te branden. Dus kijk ik wel uit naar die dag extra die ik volgend jaar krijg. Maar waak wel voor dat het niet teveel gaat worden.
Oja, die extra dag, dat had je verteld ja! Maar wel opletten dan, want het laatste wat je wilt bereiken is dat het slechter gaat.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja al heb ik toch liever wat meer werk. Ben als ik gewoon thuis ben bijna niet vooruit te branden. Dus kijk ik wel uit naar die dag extra die ik volgend jaar krijg. Maar waak wel voor dat het niet teveel gaat worden.
Ik kan je nu al vertellen dat je dat niet gaat lukken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oja, die extra dag, dat had je verteld ja! Maar wel opletten dan, want het laatste wat je wilt bereiken is dat het slechter gaat.
Als ik ons mam ervan overtuigd krijg dat niet iedereen op FOK! eng en pedo is, kunnen we wel een keer iets gaan doen als je wilt.
Oja, bijna vergeten dat jij mijn ouders en mij door en door kent!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:49 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat je dat niet gaat lukken.
ja gewoon weer lekker werken en terug gaan naar een ouder ritme. 40 uur in de week werken zal waarschijnlijk nooit meer lukken, maar wil wel graag weer naar 4 uur per dag. Nu is het 2-3 uur.quote:
Ja hallo najib is sjiekquote:
zou toch mooi zijn als je dat weer kon bereikenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja gewoon weer lekker werken en terug gaan naar een ouder ritme. 40 uur in de week werken zal waarschijnlijk nooit meer lukken, maar wil wel graag weer naar 4 uur per dag. Nu is het 2-3 uur.
Ben een tijd ziek geweest en kon toen nauwelijks werken en zat op dat moment dat ik ziek werd al helaas zonder betaalde baan en deed veel op werkervaringsbasis
hier zitten alleen maar enge mensen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oja, die extra dag, dat had je verteld ja! Maar wel opletten dan, want het laatste wat je wilt bereiken is dat het slechter gaat.
Als ik ons mam ervan overtuigd krijg dat niet iedereen op FOK! eng en pedo is, kunnen we wel een keer iets gaan doen als je wilt.
Haha, echt he! Vooral die Benny.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier zitten alleen maar enge mensen.
Ik schrik me iedere meet weer het lazarus
Dat lijkt me wel leuk jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is het grote probleem, ik snap ons mam veel te goed, dan kan ik er vanuit mezelf al niet tegen in gaan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel leuk ja
Maar doe maar voorzichtig en ik begrijp je moeder best wel als ze je verbiedt me te ontmoeten, ik ben dan gewoon ook 14 jaar ouder he.
Ja maar eerst kijken hoe die 4 dagen in de week me bevallen. Daarna kijk ik wel verder of ik kan uitbouwen en op het ene werk krijg ik wel die ruimte om op de dagen dat ik er ben meer uren ga draaien, dat is me al toegezegd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zou toch mooi zijn als je dat weer kon bereiken
Mooi toch, gewoon lekker rustig opbouwen, daar is niets mis mee hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja maar eerst kijken hoe die 4 dagen in de week me bevallen. Daarna kijk ik wel verder of ik kan uitbouwen en op het ene werk krijg ik wel die ruimte om op de dagen dat ik er ben meer uren ga draaien, dat is me al toegezegd.
Nee, je moet inderdaad uitkijken iedereen kan zo aardig tegen je zijn, maar aan de andere kant gewoon andere bedoelingen hebben en dat geldt voor iedereen maar extra voor jonge meisjes zoals jijquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is het grote probleem, ik snap ons mam veel te goed, dan kan ik er vanuit mezelf al niet tegen in gaan.
En ik ben zo bang dat ik dalijk niet doorheb dat ik de lapo heb.
Ja zekerquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooi toch, gewoon lekker rustig opbouwen, daar is niets mis mee hoor.
Het mooiste is als jijzelf het tempo aan kan geven
Wat doe ik foutquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef Tilboy het volgende:
Bos als je nu je mond niet gaat houden dan sla ik je....
Als ik voor elke hosselPM/FoBo-bericht een euro kreeg had ik het perfecte bijbaantje.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, je moet inderdaad uitkijken iedereen kan zo aardig tegen je zijn, maar aan de andere kant gewoon andere bedoelingen hebben en dat geldt voor iedereen maar extra voor jonge meisjes zoals jij
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik voor elke hosselPM/FoBo-bericht een euro kreeg had ik het perfecte bijbaantje.
Hoi lekkerdingquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik voor elke hosselPM/FoBo-bericht een euro kreeg had ik het perfecte bijbaantje.
is dat CC in jouw fobo?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
ja daar zit hij vaakquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:00 schreef Kwaliteit het volgende:
Grappig. Giel Beelen zit op FOK! zo te zien via 101tv
Aah nee joh!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke, tof
Die gozert achter dat kladblok ken ik wel
Okee, ik ben niet zo popualir, maar ik ben dan ook een autistische zielige levenloze vent van bijna 30quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dat vind ik dus zo leuk aan je!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik ben niet zo popualir, maar ik ben dan ook een autistische zielige levenloze vent van bijna 30
Ja, helaas wel. Ik had wel een specifieke vorm van depressie naam weet ik niet meer. Ik was niet echt somber, maar had gewoon helemaal nergens energie voor en deed alles met tegenzin.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een van de vervelendste ziekte die je kan hebben...
en dat is kut en niemand ziet het ook aan je..quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Ik had wel een specifieke vorm van depressie naam weet ik niet meer. Ik was niet echt somber, maar had gewoon helemaal nergens energie voor en deed alles met tegenzin.
Ik scheen wel enorme wallen onder mijn ogen te hebben en liep er ook verloren bij. Maar dat zag de begeleiding dan, die is er ook een beetje voor geschoold om dat soort dingen te zien natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dat is kut en niemand ziet het ook aan je..
Ik heb nooit aan depressie geleden maar ik kan je vertellen dat ziekte van Pfeiffer ook erg vervelend is.quote:
Nee, pas over 3 maanden.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:07 schreef Lutte het volgende:
Ooh Bos, kan ik trouwens uit die post afleiden dat je bijna jarig bent?
dat is ook heeeel vervelendquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:09 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Ik heb nooit aan depressie geleden maar ik kan je vertellen dat ziekte van Pfeiffer ook erg vervelend is.
Toen ik nog niet wist hoe oud Benny was heb ik ook een keer u tegen hem gezegd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:11 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Jij bent 31+?
of moet ik nu u zeggen?
41quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:11 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Jij bent 31+?
of moet ik nu u zeggen?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Toen ik nog niet wist hoe oud Benny was heb ik ook een keer u tegen hem gezegd.
tegen wie moeten ze?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:14 schreef Bos81 het volgende:
Morgen voor het laatst dit jaar naar het stadion
Voor wie ben je dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:14 schreef Bos81 het volgende:
Morgen voor het laatst dit jaar naar het stadion
Ohw ja...quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Toen ik nog niet wist hoe oud Benny was heb ik ook een keer u tegen hem gezegd.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja...
En zelfs toen je het wist ging je nog ff door
Das niet! Ik heb het net even teruggezocht en en en DAS NIET!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja...
En zelfs toen je het wist ging je nog ff door
heul wel!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das niet! Ik heb het net even teruggezocht en en en DAS NIET!
Bewijs Benny, bewijs!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
heul wel!
Je hebt het daarna nog een paar keer gezegd
Dat dacht ik al te zien aan je UserIcon jaquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al te zien aan je UserIcon ja
Hola!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef Oceanview het volgende:
There is something in your eyes baby i can tell it soon
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:26 schreef Oceanview het volgende:
There is something in your eyes baby i can tell it soon
Amigoquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hola!
dat kan ik je nu ook wel vertellen.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:29 schreef Oceanview het volgende:
oehooehh you are just a stranger in the room
Of People are Strange van Morisson, Manzarek, Krieger en Densmore.quote:
die ga ik zo boven ff luisterenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of People are Strange van Morisson, Manzarek, Krieger en Densmore.
Is goedquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die ga ik zo boven ff luisteren
En nu in normale taalquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:42 schreef Tilboy het volgende:
ik ben een paar pinoys aan het ownen in cod
Okee, zegt me nog niks maar zal wel een computerspel zijn. Maar wat zijn dan die Pinoys.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:47 schreef Lutte het volgende:
Het sneeeeuwt!
Ooh wacht: klotesneeuw, bok op, kom dinsdag maar weer terug.
Anders kun je niet naar school of naar het Glazen Huis?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:47 schreef Lutte het volgende:
Het sneeeeuwt!
Ooh wacht: klotesneeuw, bok op, kom dinsdag maar weer terug.
morgen naar een verjaardag..... ik vrees met grote vrezen....quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Koen
Ja jullie krijgen de volle laag
Glazen Huis. Naar school kan ik gelukkig lopen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Anders kun je niet naar school of naar het Glazen Huis?
Gaat wel, vandaag wel Vaduz en Bellatrix gemeet, was wel leuk, ze zijnook even bij me thuis geweest, om daarna even naar het Glazen Huis te gaan kijken en wat te drinken in de stad.quote:
OKee, ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Glazen Huis. Naar school kan ik gelukkig lopen.
Maar ik ga slapen! Morgen leuk huiswerk maken.
Trusten allemaal!
hey, dat klinkt harstikke leukquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat wel, vandaag wel Vaduz en Bellatrix gemeet, was wel leuk, ze zijnook even bij me thuis geweest, om daarna even naar het Glazen Huis te gaan kijken en wat te drinken in de stad.
En hoe is het daar?
truste Lutjequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Trusten allemaal!
slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Trusten allemaal!
Ja best wel, gelukkig viel de drukte reuze mee.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey, dat klinkt harstikke leuk
was t leuk bij glazen huis
Hier alles okbehalve wat shoppen weinig gedaan
owee mooie uitdagingquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo echt naar boven, eens kijken of ik Ziggo tv aan de praat krijg op de computer
Weltrustenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Trusten allemaal!
die is de hele dag niet geweest geloof ik..quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 00:11 schreef Tilboy het volgende:
Daar hoorden zij engelen zingen, AJAX!
Trusten allemaal, ik ga ook slapen morgen weer lange dag.
slaap lekkerquote:Op zondag 19 december 2010 00:11 schreef Tilboy het volgende:
Daar hoorden zij engelen zingen, AJAX!
Trusten allemaal, ik ga ook slapen morgen weer lange dag.
waar kijk je naar?quote:Op zondag 19 december 2010 00:22 schreef Symphonic het volgende:
Godver ik wil het glazen huis, niet het gelul er omheen
Serious Request op NED 3quote:
Duurt maar een kwartierquote:Op zondag 19 december 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Serious Request op NED 3
ik wil gewoon het glazen huis live zien, dat is gewoon gaaf
Uhuquote:Op zondag 19 december 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan gaan ze naar live hoop ik?
Het komt altijd precies op het verkeerde momentquote:Op zondag 19 december 2010 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig, hier word ik niet zo blijvan
het duurt tot 1:10quote:Op zondag 19 december 2010 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het komt altijd precies op het verkeerde moment
Kun je niet streamen?quote:Op zondag 19 december 2010 00:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het duurt tot 1:10
Ik wil het glazen huis
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_playerquote:Op zondag 19 december 2010 00:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je een stream voor me hebt graag
Jaaaaaaaaquote:Op zondag 19 december 2010 00:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_player
Haha, Music For Life pwned Serious Request. Antwerpen Groenplaats was in de avond voor Editors...quote:
En nu moet ik leren, dus ik doe mijn iPod weg!quote:Op zondag 19 december 2010 11:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik jou ook,.ik moest werken van 6 tot half 11
![]()
aawh leerze moppiequote:Op zondag 19 december 2010 11:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
En nu moet ik leren, dus ik doe mijn iPod weg!
Ik spreek je hopelijk vanavond en ik stuur vast nog wel een hysterische berenPM.
Hoi tdrone!quote:Op zondag 19 december 2010 12:03 schreef tdrone het volgende:
hoi allemaal
straks naar glazen huis in Eindhoven
nee dat is echt hartstikke gezelli.. ben 2 jaar geleden ook geweestquote:Op zondag 19 december 2010 12:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoi tdrone!
Gezelligga je ook 3 uur in de rij staan om een euro te geven?
Heb je haar geDMd over die kneus van gisteren? Want anders PM ik dat even.quote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee dat is echt hartstikke gezelli.. ben 2 jaar geleden ook geweest
tevens DM
werkenquote:
Okee, ben er ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 19 december 2010 12:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee dat is echt hartstikke gezelli.. ben 2 jaar geleden ook geweest
tevens DM
jaquote:Op zondag 19 december 2010 12:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je haar geDMd over die kneus van gisteren? Want anders PM ik dat even.
verstandigquote:Op zondag 19 december 2010 12:10 schreef Lutte het volgende:
Maar nu leg ik mijn iPod in de kamer ofzo.
kan je het niet negeren ofzo zoals wat in de OP staat??quote:Op zondag 19 december 2010 12:20 schreef tdrone het volgende:
dat dus
en daar moeten wij dus mee omgaan
precies, ga op een stoel zitten danquote:Op zondag 19 december 2010 12:22 schreef tdrone het volgende:
nou ik heb een hoogslaper en mijn oplader is niet lang genoeg om tot bovenaan te komen... en het is ook een manier om eindelijk op te staan
ik ga me maar eens verzetten voor jou danquote:Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
precies, ga op een stoel zitten dan
Is er eindelijk leven hiero, is zn batterij bijna leeg
NUUS
dat vind ik echt heel tof van jequote:Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ga me maar eens verzetten voor jou dan
Ik weet zellufquote:Op zondag 19 december 2010 12:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
NUUS MAN NUUS
![]()
Jeweet zelf Michhas
tot zo ventjequote:Op zondag 19 december 2010 12:28 schreef tdrone het volgende:
en nu roept mijn vader dat we gaan:{
tot zo
Tot zo!quote:Op zondag 19 december 2010 12:28 schreef tdrone het volgende:
en nu roept mijn vader dat we gaan:{
tot zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |