Dan zit het hier ook zo vol.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde eigenlijk undercover SR topic doen maar ik dacht doe maar niet, dat trekt fout volk
Psies, dat willen we heul niequote:
Ik ben net onder de douche vandaan, niet nóg vroeger dan zeven uur komen hoor, dat is al een half uur eerder dan eerst afgesproken, dat red ik nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja, ik ga over kwartiertje rijden denk iknog ff tanken en moet dus omrijden door afsluiting A16
![]()
Is het handig als we jou ff bellen als we wegrijden bij Miran ofzo? Hoe lang duurt het van jou naar station?
HIj levert voldoende op.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh die hysterische kutkerstplaat van m ook zeg
Godallejezusquote:
Nee joh, 1830 weg, nog tanken, moet nog omrijden omdat ik dus niet via de Brienenoord kan. Je hoeft me echt niet voor 1915 te verwachtenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben net onder de douche vandaan, niet nóg vroeger dan zeven uur komen hoor, dat is al een half uur eerder dan eerst afgesproken, dat red ik niet
Gb, acht uur bij het station idd!
Zie ik dan je mister?
neequote:Op zaterdag 18 december 2010 18:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is deze maand aanbiedingskanaal op Ziggo geloof ik.
Of heb je dat ook niet?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:12 schreef Muis006 het volgende:
SeSa post!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bel ff als je er bent, ik sta zo asociaal met die Smart dat je niet voor de deur kunt parkerenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, 1830 weg, nog tanken, moet nog omrijden omdat ik dus niet via de Brienenoord kan. Je hoeft me echt niet voor 1915 te verwachten
Ik mag toch hopen van wel!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nee![]()
![]()
upc hier
Op ned 1/2/3 ist alleen snachts toch ? of dit jaar ook niet meer ?
Psies jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:20 schreef JJH het volgende:
[..]
We kunnen het zelf prima in no-time voljagen.
dankquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.101.tv/page/1012009/live/
Toen ze nog goed warenquote:
Ik heb alle zender bij Ziggo, en denk niet dat ik met minder toe zou kunnen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ziggo analoog check. Lekker ouderwets![]()
Muisje, heeft post
Gaat het weer zo slecht worden ja?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
Oh, tussen 01.00 en 04.00 uur hoeven we niet naar huis in elk geval zie ik op Buienradar
Maar die zitten er soms ook wel eens naast hoor
Goed gepland, jullie stapavondje.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
Oh, tussen 01.00 en 04.00 uur hoeven we niet naar huis in elk geval zie ik op Buienradar
Maar die zitten er soms ook wel eens naast hoor
Auto opstoken in een vreugdevuur bedoel je?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
Beter sneeuwen we in en gaan we allerlei heidense handelingen verrichten met elkaar om warm te blijven
Waarom niet? Vroegah deed je het ook zonder.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb alle zender bij Ziggo, en denk niet dat ik met minder toe zou kunnen.
Mag ik helpen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Auto opstoken in een vreugdevuur bedoel je?
Als ik thuis ben, staat ie aan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom niet? Vroegah deed je het ook zonder.
Maar goed ik kijk eigenlijk steeds minder tv.
Goede timing wel inderdaadquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:24 schreef oh-oh het volgende:
Je moet dr wat voor over hebben, voor een avondje kroegen
Mjah, dan kan je nooit meer iets in de winter afsprekenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Goede timing wel inderdaad
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Auto opstoken in een vreugdevuur bedoel je?
Gewoon een hotelletje induiken en één kingsize bed delenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:27 schreef Greys het volgende:
Als ik op Buienradar kijk valt het allemaal wel mee, tót je op '24 uur vooruit' klikt, dan lijkt het hel en verdoemenis te worden qua oranje gebieden vanaf ca. 23.00 uur ongeveer. Dus we zullen het wel zien. Toen bij DTH gingen we ook niet wegens weersvoorspellingen en toen bleek het allemaal zo mee te vallen dat we makkelijk hadden kunnen gaan. En als het echt niet gaat, gaan we echt geen belachelijke risico's nemen hoor, daar zijn we het wel over eens denk ik
[..]
Mjah, dan kan je nooit meer iets in de winter afspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |