waarom wel? frikandellen met kerst? beetje raar. of denk je dant nassen betekend dat je alles met majonaise eet, lol?quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:34 schreef KingOfMars het volgende:
Als je wilt 'nassen' waarom haal je dan niet gewoon een kilo frikadellen bij de stuntslager?
helemaal gelijk, maar toch ga ik het kopen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:07 schreef punchdrunk het volgende:
vlees halen bij de lidl![]()
dat is toch troep man. goedkoopste van het goedkoopste. koop liever een goedkoper soort vlees bij een fatsoenlijke scharrelslager. 100 x lekkerder, en dezelfde prijs.
doe mij maar een mooi stuk biologisch spek, worstjes of ander "goedkoop" vlees van een goede slager dan een wannabe-posh stuk exotisch vlees dat op zijn allergoedkoopst in een of andere megafarm opgefokt is met behulp van kilo's krachtvoer en antibiotica. of denk je dat het normaal is dat dat soort vlees voor die prijs geleverd kan worden?
Doe niet zo uit de hoogte, kneus.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:07 schreef punchdrunk het volgende:
vlees halen bij de lidl![]()
dat is toch troep man. goedkoopste van het goedkoopste. koop liever een goedkoper soort vlees bij een fatsoenlijke scharrelslager. 100 x lekkerder, en dezelfde prijs.
doe mij maar een mooi stuk biologisch spek, worstjes of ander "goedkoop" vlees van een goede slager dan een wannabe-posh stuk exotisch vlees dat op zijn allergoedkoopst in een of andere megafarm opgefokt is met behulp van kilo's krachtvoer en antibiotica. of denk je dat het normaal is dat dat soort vlees voor die prijs geleverd kan worden?
tuurlijk. als je in CUL praat over de kwaliteit van voedsel en ingredienten, doe je uit de hoogte..quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:47 schreef FigureBirdStars het volgende:
[..]
Doe niet zo uit de hoogte, kneus.
tja, persoonlijk ben ik er niet erg over te spreken. maar toegegeven, ik ben dan ook echt geen wildliefhebber, en daar heeft het toch veel van weg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:22 schreef okiokinl het volgende:
[..]
helemaal gelijk, maar toch ga ik het kopen.ik eet bijna geen vlees dus dat compenseert het wel weer. ik wil gewoon een keer kangaroe en struisvogel eten.
Het heeft een wat meer uitgesproken smaak, enkel en alleen omdat het niet van die doorgefokte waterige bio-industrie zooi is, dus dat is waarschijnlijk het eerste wat je opvalt als je het proeft.quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:22 schreef okiokinl het volgende:
[..]
helemaal gelijk, maar toch ga ik het kopen.ik eet bijna geen vlees dus dat compenseert het wel weer. ik wil gewoon een keer kangaroe en struisvogel eten.
Blijf dan uit dit topic, want je voegt niets toe.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:39 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
tja, persoonlijk ben ik er niet erg over te spreken. maar toegegeven, ik ben dan ook echt geen wildliefhebber, en daar heeft het toch veel van weg.
bij de AH ligt het gewoon bij het vlees in het schap. Ook kun je het vaak in de diepvries vinden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:43 schreef Wolkjes het volgende:
Ik heb wel eens struisvogelbiefstuk gegeten, was lekker. Zou ook nog wel eens kangoeroe willen eten, maar ben het eigenlijk nog nooit tegengekomen..
ik ben weer geen spek liefhebber, snap niet hoe je t wegkrijgt..quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:39 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
tja, persoonlijk ben ik er niet erg over te spreken. maar toegegeven, ik ben dan ook echt geen wildliefhebber, en daar heeft het toch veel van weg.
Lidl is niet eens zo slecht in vergelijking met andere supermarkten.quote:
Nee, je verplicht voelen om luxe te eten met kerst. Van wie moet dat dan? Morele verplichting?quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:18 schreef okiokinl het volgende:
[..]
waarom wel? frikandellen met kerst? beetje raar. of denk je dant nassen betekend dat je alles met majonaise eet, lol?
Ook hun "wild" is dat niet écht, aangezien het gewoon gefokt wordt. Was laatst leuk artikel over bij de keuringsdienst van waarde, de AH eendeborstfilets komen dus gewoon van gefokte eenden, niet wilde die uit de natuur worden geschoten. Die laatste smaken dan nog wel weer wat sterker dan gefokte eenden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Lidl is niet eens zo slecht in vergelijking met andere supermarkten.
tuurlijk, als jij lekker frikandellen wilt eten met kerst, gewoon doen.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, je verplicht voelen om luxe te eten met kerst. Van wie moet dat dan? Morele verplichting?
Vreet gewoon wat je kent en lekker vindd. Is dat een frikandel, dan eet je een frikandel. En als anderen daar iets van vinden, dan maken ze er maar een foto van, kunnen ze er morgen weer naar kijken.
vaak beter zelfsquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Lidl is niet eens zo slecht in vergelijking met andere supermarkten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |