Je bedoelt de jaarmix van NLS dan.quote:Op woensdag 22 december 2010 14:15 schreef stoeltafel het volgende:
Luister nu de jaarmix van Bleach.
Het nummer op 2.50 tot 3.50 lijkt zelf gemaakt, zie de trackinfo
V.A.- Tribute To The Year 2010 (NLS04 Mash-up)
Maar is dit nummer ergens los te downloaden? Super lekker deuntje
De pleuris? In Nederland? ... paar boze mailtjes - that's itquote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef T_Killer het volgende:
Het lijkt me niet meer dan logisch dat de prijzen nu weer terug gaan naar normaal, tot 1 juli. Als dat niet zo is dan breekt de pleuris denk ik echt los.
Je herkent het nog niet met die info?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:44 schreef stoeltafel het volgende:
2.42 tot 4.30 en hoor tokio icm een lekkere deuntje maar zou het echt niet weten, jij wel
quote:djheadhunterz Headhunterz
Here's something me and Villain made for fun for christmas 2007. EnjoyHeady & Lil' Villain - Back In Town http://ping.fm/PJHDg
Met stip het foutste nummer van 2010 2007quote:Op woensdag 22 december 2010 15:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik vind deze best leuk
Heady & Lil Villain - Back In Town
[..]
Ja ik neem voor het gemak de hele cultuursector mee. Dus niet alleen de kaartjes van (hardstyle) feesten, maar ook de film/theater/toneel kaarten. Aangezien ze al vrij veel acties m.b.t 'schreeuwen om cultuur' hadden opgezet, zal dat nu denk ik niet minder zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:08 schreef Da_Ripper het volgende:
De pleuris? In Nederland? ... paar boze mailtjes - that's it
quote:Zatox
At 15.000 fans I give away my sister!!
SPOILER: TLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een heerlijke tracklist weer!
Denk echt niet dat ze dat doen... zou wel heel onlogisch zijn.quote:Op woensdag 22 december 2010 18:41 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja ik neem voor het gemak de hele cultuursector mee. Dus niet alleen de kaartjes van (hardstyle) feesten, maar ook de film/theater/toneel kaarten. Aangezien ze al vrij veel acties m.b.t 'schreeuwen om cultuur' hadden opgezet, zal dat nu denk ik niet minder zijn.
Als het alleen hardstyle-publiek zou zijn, dan blijft het idd bij 30 pagina's aan PF comments met alle denkbare ziektes en verwensingen erin, en verder niets.
http://www.twitvid.com/QTVEP
Dit klinkt eigenlijk best aardig
[ Bericht 6% gewijzigd door Deeltjesversneller op 22-12-2010 19:53:04 ]
quote:Op woensdag 22 december 2010 06:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Met beeld
http://www.twitvid.com/NHYQC
hosseng doen ze daar inderdaad welquote:Op woensdag 22 december 2010 12:11 schreef 16meter het volgende:
lekker hosseng op notting els medders toch?
* ReMcOrE vindt hem ook tofquote:Op woensdag 22 december 2010 15:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik vind deze best leuk
Heady & Lil Villain - Back In Town
[..]
Niels is sowieso een heldquote:Op woensdag 22 december 2010 19:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://www.twitvid.com/QTVEP
Dit klinkt eigenlijk best aardig
bedoel je die mensen die NEM aan kwamen vragen? of het volk wat voor die mic kwam in het algemeen, want daar ben ik het wel mee eens jaquote:Op woensdag 22 december 2010 10:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik vond giel nogal meevallen, ik schaamde me meer voor het hersenloze klapvee dat in de microfoon stond te schreeuwen..
ik vond dat giel er nog wel redelijk mee om ging, ik had erger verwacht..
quote:Op woensdag 22 december 2010 17:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vroeg me al af waarom er geen kerststyle nummers waren... T
Waarom ken ik die nog niet!?quote:
Dat werd wel gezegd ja maar het is 500 euro, die 120 is volgens mij van Fusion zelf, de rest van fans.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:24 schreef de_huig het volgende:
120e (meen ik) kwam ook wat karig over..
Hahahahaa, supergrappigquote:
Weten we wel, spam dusquote:Op woensdag 22 december 2010 23:40 schreef PierrePruuk het volgende:
The Magic Show Podcast week 11
<<-knip->>
beiden :pquote:Op woensdag 22 december 2010 20:24 schreef de_huig het volgende:
[..]
bedoel je die mensen die NEM aan kwamen vragen? of het volk wat voor die mic kwam in het algemeen, want daar ben ik het wel mee eens ja
Wie ben jij, Wie ben jiiiijjjj, om te oordelen over mijn anus!quote:maarjaaa, wie ben ik om daarover te oordelen
Hoe ar joe, toe djudzj mai eenus!quote:Op donderdag 23 december 2010 00:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wie ben jij, Wie ben jiiiijjjj, om te oordelen over mijn anus!
tita ben jij datquote:Op woensdag 22 december 2010 23:40 schreef PierrePruuk het volgende:
The Magic Show Podcast week 11
<<-knip->>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |