Lieve schat, die werkt nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:28 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik heb alle aangekondigde B2S feestjes maar weer in mijn agenda gezet. Stuk voor stuk veelbelovend
SQ in Dynamo was gisteren trouwens ook echt top! Er werd heerlijk gedraaid, zaal ging goed los, van mij had het nog veel langer mogen duren
EDIT: Kadootje van Chris One!
https://www.wetransfer.com/
Ik ben hem nu anders gewoon af aan het spelenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:53 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Lieve schat, die werkt niet
edit: te laat
Lulz, de originele link van Chris is verkeerd
Omdat ik geen boot kan betalen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:04 schreef NLS04 het volgende:
Waarom zijn er niet van dat soort boottochtjes hier in Nederland?![]()
* ReMcOrE is er dan weer bijquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:00 schreef ElDani het volgende:
En Decibel is dus ook weer aangekondigd!
20 Augustus 2011 op het vertrouwde plekje.
die tekst komt (samen met de rest van het nummer) uit Euro Trip, hoorde dat gisteren ineens; geniaal stukje in de filmquote:Op woensdag 8 december 2010 13:10 schreef 16meter het volgende:
Go on, you Gaelic fucking garlic-breath tossers!
Bron: http://www.cardiac.nl/index.php?content=shownews&id=313quote:2011 is promising to become a very great year; The Machine has some very interesting bookings in the future and he has announced to release an artist album.
album van The Machinequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Cardiac Music:
[..]
Bron: http://www.cardiac.nl/index.php?content=shownews&id=313
Alweer een album erbij dus, goede zaak
Found itquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:57 schreef -Menn0- het volgende:
Wil zo graag Showtek ft. Dv8 & Donkey Rollers - Its The Santa hebben
Van Youtube rippen werkt ook niet op een of andere manier....
uploaden pleseequote:Op vrijdag 24 december 2010 19:28 schreef robuust89 het volgende:
Ik zie nu pas dat ik een versie van 17 mb op me pc heb staan van it's the santa.Sorry.
Vinnie Jonesquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die tekst komt (samen met de rest van het nummer) uit Euro Trip, hoorde dat gisteren ineens; geniaal stukje in de film
bewijs:
vanaf 07.30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:59 schreef Koepert het volgende:
Eerste Theracords release is uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op zaterdag 25 december 2010 10:59 schreef Koepert het volgende:
Eerste Theracords release is uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat wordt een leuk kerstcadeau voor iedereen
[ Bericht 2% gewijzigd door Beach op 25-12-2010 11:32:19 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Kan iemand daar misschien even een pakketje van maken?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Alle kerstcadeautjes op een rijtje:
Faithlezz Qlimax 2010 (Brennan Heart Dj Tool)
Chris One - Loudness DJ tool
Headhunterz vs Wildstylez - Blame it on the Editz / A Lost World
Heady & Lil Villain - Back In Town
Headhunterz - Woznotwoz
The Machine - Loud Tool
A-Lusion - The Voice 2010 / Drummer Beat (Qlimax 2009 Choir Mix)
Crypsis & Chain Reaction - Furious
The Vision - Sound Of Silence / The City Never Sleeps (Melody Edit)
Ran-D & Adaro - In for the Kill (Bootleg remix)
VA - Spoontech Xmas Gift Bag
Isaac vs. Simian - We Are Your Friends
Da Tweekaz - Shined on me
Jullie weten ze zelf wel te vinden
Mag wel vaker kerstmis zijn
Momentquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Kan iemand daar misschien even een pakketje van maken?
b.v.d.quote:
Je mist er 1 (Kelis - Articpella), gemaakt door Artic. verder niet heel boeiend imo.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Alle kerstcadeautjes op een rijtje:
Faithlezz Qlimax 2010 (Brennan Heart Dj Tool)
Chris One - Loudness DJ tool
Headhunterz vs Wildstylez - Blame it on the Editz / A Lost World
Heady & Lil Villain - Back In Town
Headhunterz - Woznotwoz
The Machine - Loud Tool
A-Lusion - The Voice 2010 / Drummer Beat (Qlimax 2009 Choir Mix)
Crypsis & Chain Reaction - Furious
The Vision - Sound Of Silence / The City Never Sleeps (Melody Edit)
Ran-D & Adaro - In for the Kill (Bootleg remix)
VA - Spoontech Xmas Gift Bag
Isaac vs. Simian - We Are Your Friends
Da Tweekaz - Shined on me
Jullie weten ze zelf wel te vinden
Mag wel vaker kerstmis zijn
Top, thnxquote:
Ik wilde net hetzelfde vragen! Heb net een kaartje gekregen maar ken verder niemand die gaat dus zal het met de fokkers moeten doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:31 schreef mstx het volgende:
Zijn hier nog menssen die vanavond naar de XX gaan?(Ik wel hoor ik net
)
Da_Ripperquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:09 schreef Dalton_ het volgende:
Was er hier nog iemand die een kaartje voor QD in de verkoop had?
Ik ben er bijquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:31 schreef mstx het volgende:
)
Kheb even gevraagd en ik kan nog aan 1 kaartje komen ... na de kerstdagen stuur ik je 'm.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:03 schreef Dalton_ het volgende:
Rip! Is dat zo, dat ik je van een kaartje van QD af moet helpen? :p
Denk dat ik wel ff langswipquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:31 schreef mstx het volgende:
)
Je hebt berichtquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:39 schreef Levitas het volgende:
[..]
PM met het kerstpakketje a.u.b?
quote:Merry X-Mas!!! I got a very very special surprise for you guys when I hit 10.000 Likes on Facebook! Tell all your friends to go to http://www.facebook.com/pages/Davide-Sonar/26441392161 and "Like"!
Little hint: ....Qlimax 2009!"
Thanks.quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Je hebt berichtDavide Sonar komt ook nog met een cadeautje.
[..]
quote:
Ik toch maar niet want een maat heeft afgehaakt, dus als iemand nog een kaartje mot hebben...quote:
En er komen een aantal echte topnamen, ook al zullen ze niet bij iedereen in de smaak vallenquote:Na weken van veel stemmen tellen is er dan eindelijk een einde gekomen. Fear.FM zal het jaar 2010 afsluiten om niet te vergeten met zowel de jaarlijkse Top100 als een live uitzending van de Fear.FM Awards.
Live radio uitzending Fear.FM Awards
De laatste maand zijn er duizenden stemmen ingezonden voor zowel de Fear.FM Top 100 als de Fear.FM Awards. Al deze stemmen zijn geteld en verwerkt in één groot overzicht. Om afscheid te nemen van dit jaar gaat Fear.FM een afsluitende radioshow organiseren en dit wel op woensdag 29 december van 19.00 tot 01.00.
Natuurlijk sluit Fear.FM het jaar niet zomaar af. Er zal er een spetterende liveshow plaatsvinden welke wordt bijgestaan door enkele van de winnaars van de Fear.FM Awards 2010. Deze winnaars zullen op 29 december in de studio verschijnen en hier een exclusieve DJ set verzorgen. De enige vraag blijft nu, wie kunnen dit allemaal zijn?
Natuurlijk worden de betreffende namen pas op 29 december tijdens de liveshow bekend gemaakt. Wel heeft Fear.FM voor jullie een lijstje gemaakt met de top 5 per categorie. (Deze lijst is samengesteld vanuit de aantal stemmen per categorie en staat niet in winnende volgorde)
And the nominees are:
Most popular artist (Hardstyle):
Headhunterz, Noisecontrollers, Psyko Punkz, Wildstylez, Zatox
Most popular newface (Hardstyle):
Bioweapon, Chris One, Krusaders, Toneshifterz, Wasted Penguinz
Most popular label (Hardstyle):
Dirty Workz, Fusion Records, Italian Hardstyle, Scantraxx Recordz, T!llt Records
Most popular artist (Hardcore):
Angerfist, Evil Activities, Nosferatu, Ophidian, The Playah
Most popular newface (Hardcore):
AniMe, Dyprax, Furyan, StereoType, Thorax
Most popular label (Hardcore):
Enzyme Records, Hardcore Blasters, Masters of Hardcore, Neophyte Records, Traxtorm Records
Uitzending Fear.FM Top100
Zoals elk jaar wordt de Fear.FM Top100 uitgezonden op de laatste dag van het jaar. Om deze Top100 iets beter bereikbaar te maken voor jullie heeft Fear.FM besloten de Top100 dit jaar ook op 1 januari uit te zenden. De Fear.FM Top100 zal worden uitgezonden vanaf vrijdag 31 december 2010 om 10.00 uur tot en met zaterdag 1 januari 2011 om 19.00 uur.
Fear.FM hoopt jullie allen te vinden op de livestream tijdens de bovenstaande shows en wenst alle luisteraars fijne feestdagen en een goed en knallend begin van 2011.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |