en dezequote:Op woensdag 22 december 2010 21:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Verder nu het setje van Ran-D en Mind Illusion binnenhalen. Eerst Ran-D even checken, tracklist belooft veel goed met oa Dead of the Night![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 00:04 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hoe ar joe, toe djudzj mai eenus!
Fat bleach for your rectum, jwt![]()
Trusten![]()
owja, de edit van Shout Out! die Zany ooit eens draaide op E-Fectquote:
Die melodie past echt niet bij zo'n nummer, maar hijs wel vet!quote:
Kom vanavond dan ff langs Serious Request?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:57 schreef Mind.Illusion het volgende:
Vandaag richting 't Glazen Huis in Eindhoven. Ben wel benieuwd dus gaan daar ff kijken en ff stadten
Zou wel willen, maar moet morgenochtend half 6 er weer uit om te werkenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Die melodie past echt niet bij zo'n nummer, maar hijs wel vet!![]()
[..]
Kom vanavond dan ff langs Serious Request?
Ik luister niet hoor, maar wat is er zo leuk aan de serious request?quote:Op donderdag 23 december 2010 11:44 schreef Koepert het volgende:
Ik luister de laatste dagen gewoon geen hardstyle lichtelijk tot mijn schaamte... kan me niet losweken van 3Fm.. maar die set van boy staat nog wel in de queue
Dat snap ik ook niet, waarom zou je vrijwillig naar Giel (quote:Op donderdag 23 december 2010 12:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik luister niet hoor, maar wat is er zo leuk aan de serious request?
Altijd leuk om te horen dat hij bevalt. Moet zeggen dat ik 'm nou ook helemaal in de auto heb beluisterd en ik ben er ook tevreden mee, sommige overgangen zijn te erg, maar de rest vind ik heer-lijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 11:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Bass-Schuiver-Jongen-Slangenoog; heb gister je setje aangezet tijdens het sporten, na het sporten extra rustig naar huis gefietst (was ook kapot), eenmaal thuis weer eruit om boodschappen te doen - boodschappen gedaan, extra rondje door het park gelopen ... dat allemaal met een dikke glimlach vanwege je yearmixHeerlijk setje, prima afwisseling van bekend met een aantal (zeer dikke) onbekende. Ik ben pas op de helft maar:
oh ja klopt..ik zal eens vragen wat mijn moedertje er van vondquote:Op donderdag 23 december 2010 11:43 schreef CrustyClown het volgende:
Ik had van Bartman al persoonlijk een cd gekregen met daarop zijn mixje, welke meerdere collega's ook al in hun auto hebben liggen!
Eigenlijk.......niksquote:Op donderdag 23 december 2010 12:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik luister niet hoor, maar wat is er zo leuk aan de serious request?
Giel steeg de laatste daagjes een beetje in aanzien, tot hij afgelopen paar daagjes weer wat rare kuren begon te vertonen.. Helaas!quote:Op donderdag 23 december 2010 12:52 schreef Koepert het volgende:
[..]
Eigenlijk.......niks... t is n beetje het 'uitkijken naar iets leuks' waarom t aan blijft staan.. zal er toch nog iets gebeuren? dat soort redenen.. ach en soms heb je dan Gerard Ekdom die n nummer volledig mee-playbackt, Josje van K3 waar je weer n tijdje naar kunt kijken, n dronken lor die aan de microfoon staat te bléren.. etc etc. dus nee geen hoogstaande tv
maar t blijft n beetje 'verslavend' hoewel giel idd '''mwogh'' is ...
whahaquote:Op donderdag 23 december 2010 12:53 schreef haakon het volgende:
whehe:
Fantasy Island: Winter Wonderland #1: Lekker op tijd
Wil daar nog altijd een 320je vanquote:
Ik heb uit betrouwbare bron te horen gekregen dat de Kerstman aan het denken is om deze vrij te gevenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Wil daar nog altijd een 320je vanOf iig draaibare kwaliteit. Dus lieve kerstman...
Heuj! Dat is een lekker plaatje!quote:
Mag de kerstman dat wel snel gaan doen, wil hem vanavond draaienquote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron te horen gekregen dat de Kerstman aan het denken is om deze vrij te geven
Nee dat sowieso niet, ook niet voor deze kerst denk ikquote:Op donderdag 23 december 2010 16:44 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Mag de kerstman dat wel snel gaan doen, wil hem vanavond draaienMaar zit er denk niet in.
bruutquote:
die hoorde ik laatst op 3FM, op woensdag hakkûhdagquote:Op woensdag 22 december 2010 22:12 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hahahahaa, supergrappig![]()
We kennen deze ook vast allemaal?
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=428024
luistert deze stiekem helemaal af, ondertussen meezingend en hossend![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron te horen gekregen dat de Kerstman aan het denken is om deze vrij te geven
Oeh vetjes!!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef ElDani het volgende:
Op Partyflock staan nieuwe B2S feesten!
Knock Out: 9 april, Silverdome
Loudness: 23 April, Maassilo (dus geen Factory 010)
Remember: 21 Mei, Factory 010
yeah! nu moeten ze alleen wel 3 zalen vullenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef ElDani het volgende:
een early feestquote:Remember: 21 Mei, Factory 010
Misschien dit jaar weer eens proberen daarheen te gaan. Is tenslotte binnenkort helemaal op fietsafstand! Denk dat het volgend jaar meer B2S feestjes gaat worden dan Q feestjes voor deze jongen, aangezien IQ niet meer doorgaatquote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef ElDani het volgende:
En nu ook Euphoria @ Central Studio's (7-5-2010)
kutjekut, dan ben ik er nietquote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef ElDani het volgende:
quote:
Wat een afsluiter hèquote:Op vrijdag 24 december 2010 03:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Boh SR was keihard doorrammen. Ik was wel kapot aan het eind, doordat het erg warm was.
Aan het begin was het best druk, volgens mij best veel random gasten die daar gewoon gingen kijken ofzo...
Maar toen vanaf 12 a half 1 kwamen J&W ff met Autumn Green en daarna over naar Ran-D en IO sloot keihard af. Tenslotte nog 2 plaatjes als toegift van B-Front en IO. Dat was een geniaal hard einde. Goed geregeld en 10 666 oiro's opgehaald voor SR. Misschien komen ze zo nog langs op de stream.
En gemeet met T-F, Kw en Dv.Was lachen.
bij die laatste zeer terecht de cheesie vocalen eruit gelatenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:40 schreef Da_Ripper het volgende:
... met een aantal (zeer dikke) onbekende.
Eensch...quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:27 schreef 16meter het volgende:
Meer dan 7 euro aan bijkomende kosten als je 2 Hard Bass kaartjes koopt.:r:r
Naaierij.. echt.
Je linkt nu naar de algemene WeTransfer website....quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:28 schreef Krulliewullie het volgende:
EDIT: Kadootje van Chris One!
https://www.wetransfer.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |