np manquote:Op zondag 19 december 2010 21:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Driepink ik heb je auto backa gestuurd. Thnx man!
Je kunt de Loeb challenge proberen op goud te halen, dan win je een C4 WRC.quote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef no1uknow het volgende:
Help even, wat is een goede auto voor de Gran Turismo Rally (die special) amateur? Dus tot 350 pk..
Ja hoor daar heb ik ook rallies mee gedaan... Prachtige bak.quote:Op zondag 19 december 2010 21:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kan je me de zekerheid geven dat ik daar terreinbanden onder kan knallen als ik die (nieuw) koop? Wel een leuke bak.
Rally is echt makkelijk als je het door hebt... Zet alle assists uit behalve ABS... Rem niet te laat, drift door de bochten om verder af te remmen en om te zorgen dat je banden blijven draaien (Loebes auto komt echt langzaam op gang)quote:Op zondag 19 december 2010 22:19 schreef FruitenCo het volgende:
Het racen gaat wel, maar het rally rijden is echt naadje bij mij, ik kan niet eens brons halenZojuist Like the wind en dat Amerikaanse kampioenschap gedaan in de Extreme races, appeltje eitje
.
Bedankt voor de tip, ik zal het morgen proberen!quote:Op zondag 19 december 2010 22:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Rally is echt makkelijk als je het door hebt... Zet alle assists uit behalve ABS... Rem niet te laat, drift door de bochten om verder af te remmen en om te zorgen dat je banden blijven draaien (Loebes auto komt echt langzaam op gang)
Een Celica.quote:Op zondag 19 december 2010 22:57 schreef BijtendeMuis het volgende:
Herinneren jullie je allereerste bak nog?
Niet echt aanbiedingen. Maar 50 eurie is dit spel wel waard imo.quote:Op zondag 19 december 2010 23:15 schreef snellehenk het volgende:
Weet iemand of er nog een (web)winkel is die een leuke aanbieding heeft van gran turismo 5 ?
Toyota Starletquote:Op zondag 19 december 2010 22:57 schreef BijtendeMuis het volgende:
Herinneren jullie je allereerste bak nog?
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/gran+turismo+5_PS3.htmlquote:Op zondag 19 december 2010 23:15 schreef snellehenk het volgende:
Weet iemand of er nog een (web)winkel is die een leuke aanbieding heeft van gran turismo 5 ?
Oefenen oefenen man, heb sector 1 en 2 tot nu toe op goud gekregen, verder heb ik daar even een pauze genomen omdat het aardig frustrerend is.quote:Op zondag 19 december 2010 23:39 schreef TheNeptune het volgende:
Wtf die AMG challenges zijn never op goud te halenBij de 1e met die oude 300 SL Coupe blijf ik steeds op zilver hangen..
Lukt mij ook niet.quote:Op zondag 19 december 2010 23:39 schreef TheNeptune het volgende:
Wtf die AMG challenges zijn never op goud te halenBij de 1e met die oude 300 SL Coupe blijf ik steeds op zilver hangen..
Ik vind um meer op een formula 3 auto lijken dan op een F1.quote:
Lekker legit. Doe t gewoon zoals t hoort. tis gewoon oefenen en baankennis.quote:Op zondag 19 december 2010 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oefenen oefenen man, heb sector 1 en 2 tot nu toe op goud gekregen, verder heb ik daar even een pauze genomen omdat het aardig frustrerend is.
p.s bij sector 1 gewoon dat grote stuk bij 28 sec afsnijden, scheelt 3 seconden ofzo.
Hoe haal je die GT-R trophy? In arcade, alles std laten en op de schleife racen?quote:Op maandag 20 december 2010 01:44 schreef Sygnus het volgende:
Even de GT-R trophy gehaald met ABS op 1 en skid recovery uit. Goed voor serieuze hartkloppingen tijdens je snelle ronde..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |