Aightquote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef STING het volgende:
Ok, en nu gaan we weer vrolijk ontopic verder
Jaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 19 december 2010 19:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Aight
Is de DFGT aan te raden?
Ik begrijp eigenlijk in je ondertitel dat internet niet zo goed? Heb het aangeklikt en je internet gegeven en dan?quote:Op zondag 19 december 2010 19:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa
Beste aankoop ever.
Gebruik hem ook voor PC, en ook dat werkt perfect.
Dan heb ik 1 internet erbij, dus ben ik een beetje toffer.quote:Op zondag 19 december 2010 20:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk in je ondertitel dat internet niet zo goed? Heb het aangeklikt en je internet gegeven en dan?
Huh haahhah ok..quote:Op zondag 19 december 2010 20:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan heb ik 1 internet erbij, dus ben ik een beetje toffer.
Alleen echte bazen hebben meer dan 50 internets![]()
Lukt het ook niet met een Veyron?quote:Op zondag 19 december 2010 20:33 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Er worden hier geen auto's meer met elkaar gedeeld? heb al enkele keren gevraagd om een auto die like the wind zonder problemen wint. Maar krijg van niemand antwoord. Behalve dan dat het moet lukken met die corvette. De eerste lukt me nog steeds niet. Laat maar weten met welke auto ik jullie een plezier kan doen, je mag die dan zelfs houden.
Thnx dit zocht ik.quote:Op zondag 19 december 2010 20:35 schreef delano.888 het volgende:
Tip voor iedereen als je een bepaalde standard car zoekt:
-Ga naar licences.
-Klik B1 aan.
-Wacht het laadscherm af.
-Klik op het knopje voor de volgende race.
-Doe dit 5x (je zit dan dus bij B6)
-Ga naar je used cars, voila, alles is vernieuwd.
De game denkt dan dat je 5 races heb gereden.
Ik zie t probleem niet, ik wil uiteindelijk toch alle auto's kopen die er zijn, dus kan geen kwaad.quote:Op zondag 19 december 2010 20:40 schreef TheNeptune het volgende:
Echt drama dat je voor sommige races een auto apart weer moet aanschaffen terwijl je er daarna toch weer niets mee doet.. Net zoals die Light Weight Cup.. Heb een Subaru uit 58' ofzo maar dat ding schiet niet vooruit dus kan ik weer een andere aanscahffen voor deze race.. Frustrerend :p
Hier heb ik veel aan gehad.quote:Op zondag 19 december 2010 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Met welke auto kan ik die Gran Turismo All Stars kampioenschap winnen uit Expert.
Liefst een auto die je kan winnen in plaats van kopen.
Volgens mij moet je bij B5 eruit. De keren dat je een laadscherm krijgt, gaat een gamedag voorbij.quote:Op zondag 19 december 2010 20:35 schreef delano.888 het volgende:
Tip voor iedereen als je een bepaalde standard car zoekt:
-Ga naar licences.
-Klik B1 aan.
-Wacht het laadscherm af.
-Klik op het knopje voor de volgende race.
-Doe dit 5x (je zit dan dus bij B6)
-Ga naar je used cars, voila, alles is vernieuwd.
De game denkt dan dat je 5 races heb gereden.
Nope, als je dat doet blijven er 4 auto's hetzelfde, ik heb het getest.quote:Op zondag 19 december 2010 20:48 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Volgens mij moet je bij B5 eruit. De keren dat je een laadscherm krijgt, gaat een gamedag voorbij.
Die moet je eerst unlocken met de AMG challengesquote:Op zondag 19 december 2010 20:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar staat trouwens de Ring in het geheel bij oefenen? Want volgens mij staat daar alleen die kleine ring erin.
De european classic kan je het beste doen met de Toyota 7, die win je ergens in extreme.quote:Op zondag 19 december 2010 19:13 schreef delano.888 het volgende:
Welke auto's kan ik het best kopen voor de japanse classics en de european classics? Kan serieus niks vinden in de used card..
Is er iets waar ik naar uit moet kijken? Of is er iets premium te koop?
Ik zit nu in beginner, en wil pas naar amateur gaan als ik de beginner af heb.quote:Op zondag 19 december 2010 20:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De european classic kan je het beste doen met de Toyota 7, die win je ergens in extreme.
Tsjaa.. beetje jammer. Ik heb gewoon de beginner gedaan tot hoever ik kon, de amateur tot hoever ik kon en zo door. Heb ondertussen beginner, amateur en professional al af.quote:Op zondag 19 december 2010 21:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zit nu in beginner, en wil pas naar amateur gaan als ik de beginner af heb.
Waarom? Daarom
Haha.quote:Op zondag 19 december 2010 21:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zit nu in beginner, en wil pas naar amateur gaan als ik de beginner af heb.
Waarom? Daarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |