Oh wacht die beginner events kan je wel met een andere auto doen, ik dacht dat je het over die op expert had.quote:Op zondag 19 december 2010 21:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zit nu in beginner, en wil pas naar amateur gaan als ik de beginner af heb.
Waarom? Daarom
Daar doelde ik niet helemaal opquote:Op zondag 19 december 2010 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Met een Veyron B-spec beginner..
Ja i know.. beetje jammer idd.quote:Op zondag 19 december 2010 21:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet helemaal opNiet zo extreem, maar bijvoorbeeld de MX-5 cup in de amateur races. Ik heb zo'n Roadster NC '07 gekocht, 60 PK erbij gegooid en ik sta na 2 bochten al eerste..
Ja dat merk ik ook, neem ook die reclame die ze maken op TV. Die reclame laat GT5 overkomen als een soort nieuwe Burn Out in plaats van een echte race simulator..quote:Op zondag 19 december 2010 21:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja i know.. beetje jammer idd.
Weet je waarom? De moeilijkheidsgraad is er af gegaan waardoor meer mensen een spel zoals dit kopen wat weer resulteert in betere verkoop cijfers.
Tegenwoordig gebeurt dit bij veel spellen.
De Furai owned de Zonda soberzo. Daarnaast doe ik niet aan 3rd person, alleen bumpercam, roofcam en cockpit viewquote:Op zondag 19 december 2010 21:32 schreef Meike26 het volgende:
Mijn B-spec slaafje is echt heel gehoorzaam (nu level 18) en rijd race na race als eerste over de streep. Nu 76 van de 91 (vooral in het begin wat races verloren) gewonnen.
Trouwens, waarom zijn mensen zo lyrisch over de Mazda Furai ? Ik heb hier gister even mee gereden en hij ligt wel lekker op de weg hoor, maar de Zonda R is so much beter !! En die Furai is standaard + als je er een cup race mee gaat houden in "oefenen", dan kijk je tegen die achterzijdes van de Furai's aan en die zijn echt lelijk
Ze hadden dat met die licenses gewoon moeten laten zoals het was !! Nu met die levels is het ook meer arcade. Met die licenses is het toch ook realistischer, dat je je racelicentie haalt voor bepaalde klasses is imo veel beter dan het bij elkaar scoren van Shell-zegeltjes naar het volgende boekje/levelquote:Op zondag 19 december 2010 21:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja dat merk ik ook, neem ook die reclame die ze maken op TV. Die reclame laat GT5 overkomen als een soort nieuwe Burn Out in plaats van een echte race simulator..
Ja inderdaad, wat dat betreft waren GT3 en 4 gouwe tijdenquote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ze hadden dat met die licenses gewoon moeten laten zoals het was !! Nu met die levels is het ook meer arcade. Met die licenses is het toch ook realistischer, dat je je racelicentie haalt voor bepaalde klasses is imo veel beter dan het bij elkaar scoren van Shell-zegeltjes naar het volgende boekje/level
van lvl 23 naar 25 voor endurance gewoon paar keer die oval en dan heb je nog een leuk zakcentje ookquote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ze hadden dat met die licenses gewoon moeten laten zoals het was !! Nu met die levels is het ook meer arcade. Met die licenses is het toch ook realistischer, dat je je racelicentie haalt voor bepaalde klasses is imo veel beter dan het bij elkaar scoren van Shell-zegeltjes naar het volgende boekje/level
ik gebruikte een xsara rally car, tot 349pk getunedquote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef no1uknow het volgende:
Help even, wat is een goede auto voor de Gran Turismo Rally (die special) amateur? Dus tot 350 pk..
stond toevallig in mn used cars..quote:
Renault Clio V6quote:Op zondag 19 december 2010 21:44 schreef no1uknow het volgende:
Na, bedankt voor het aanbod ik waardeer het echt maar ik wil alles op 'eigen kracht' doen.
Indicatie of het een koele kikker of een heethoofd is.quote:Op zondag 19 december 2010 21:46 schreef delano.888 het volgende:
Weet iemand wat het balkje onder de naam van de driver in b-spec is (van blauw tot rood gaat die)
Kan je me de zekerheid geven dat ik daar terreinbanden onder kan knallen als ik die (nieuw) koop? Wel een leuke bak.quote:
rustig (blauw)quote:Op zondag 19 december 2010 21:46 schreef delano.888 het volgende:
Weet iemand wat het balkje onder de naam van de driver in b-spec is (van blauw tot rood gaat die)
dat kan,quote:Op zondag 19 december 2010 21:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kan je me de zekerheid geven dat ik daar terreinbanden onder kan knallen als ik die (nieuw) koop? Wel een leuke bak.
np manquote:Op zondag 19 december 2010 21:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Driepink ik heb je auto backa gestuurd. Thnx man!
Je kunt de Loeb challenge proberen op goud te halen, dan win je een C4 WRC.quote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef no1uknow het volgende:
Help even, wat is een goede auto voor de Gran Turismo Rally (die special) amateur? Dus tot 350 pk..
Ja hoor daar heb ik ook rallies mee gedaan... Prachtige bak.quote:Op zondag 19 december 2010 21:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kan je me de zekerheid geven dat ik daar terreinbanden onder kan knallen als ik die (nieuw) koop? Wel een leuke bak.
Rally is echt makkelijk als je het door hebt... Zet alle assists uit behalve ABS... Rem niet te laat, drift door de bochten om verder af te remmen en om te zorgen dat je banden blijven draaien (Loebes auto komt echt langzaam op gang)quote:Op zondag 19 december 2010 22:19 schreef FruitenCo het volgende:
Het racen gaat wel, maar het rally rijden is echt naadje bij mij, ik kan niet eens brons halenZojuist Like the wind en dat Amerikaanse kampioenschap gedaan in de Extreme races, appeltje eitje
.
Bedankt voor de tip, ik zal het morgen proberen!quote:Op zondag 19 december 2010 22:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Rally is echt makkelijk als je het door hebt... Zet alle assists uit behalve ABS... Rem niet te laat, drift door de bochten om verder af te remmen en om te zorgen dat je banden blijven draaien (Loebes auto komt echt langzaam op gang)
Een Celica.quote:Op zondag 19 december 2010 22:57 schreef BijtendeMuis het volgende:
Herinneren jullie je allereerste bak nog?
Niet echt aanbiedingen. Maar 50 eurie is dit spel wel waard imo.quote:Op zondag 19 december 2010 23:15 schreef snellehenk het volgende:
Weet iemand of er nog een (web)winkel is die een leuke aanbieding heeft van gran turismo 5 ?
Toyota Starletquote:Op zondag 19 december 2010 22:57 schreef BijtendeMuis het volgende:
Herinneren jullie je allereerste bak nog?
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/gran+turismo+5_PS3.htmlquote:Op zondag 19 december 2010 23:15 schreef snellehenk het volgende:
Weet iemand of er nog een (web)winkel is die een leuke aanbieding heeft van gran turismo 5 ?
Oefenen oefenen man, heb sector 1 en 2 tot nu toe op goud gekregen, verder heb ik daar even een pauze genomen omdat het aardig frustrerend is.quote:Op zondag 19 december 2010 23:39 schreef TheNeptune het volgende:
Wtf die AMG challenges zijn never op goud te halenBij de 1e met die oude 300 SL Coupe blijf ik steeds op zilver hangen..
Lukt mij ook niet.quote:Op zondag 19 december 2010 23:39 schreef TheNeptune het volgende:
Wtf die AMG challenges zijn never op goud te halenBij de 1e met die oude 300 SL Coupe blijf ik steeds op zilver hangen..
Ik vind um meer op een formula 3 auto lijken dan op een F1.quote:
Lekker legit. Doe t gewoon zoals t hoort. tis gewoon oefenen en baankennis.quote:Op zondag 19 december 2010 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oefenen oefenen man, heb sector 1 en 2 tot nu toe op goud gekregen, verder heb ik daar even een pauze genomen omdat het aardig frustrerend is.
p.s bij sector 1 gewoon dat grote stuk bij 28 sec afsnijden, scheelt 3 seconden ofzo.
Hoe haal je die GT-R trophy? In arcade, alles std laten en op de schleife racen?quote:Op maandag 20 december 2010 01:44 schreef Sygnus het volgende:
Even de GT-R trophy gehaald met ABS op 1 en skid recovery uit. Goed voor serieuze hartkloppingen tijdens je snelle ronde..
OMG is dat echt dat wil ik ook doenquote:
gewoon de camber absurd hoog zetten. Dempers op 0 en veren ook. Zou moeten werken lijkt me.quote:Op maandag 20 december 2010 01:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
OMG is dat echt dat wil ik ook doen
300SL in regen heb ik ook alles goud. Met stuur, maar met de DS net zo haalbaar. Vooral omdat je met de ds3 makkelijker uit slips komt en net ff wat sneller kan reageren met je rem en gas. Elk zn voor en nadeel.quote:Op maandag 20 december 2010 01:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Lekker legit. Doe t gewoon zoals t hoort. tis gewoon oefenen en baankennis.
Net zoals die ene licencetest op Tsukuba.. Door in de muur te knallen heb je m in 3 secs ofzo
Ze zijn echter gewoon legaal met de DS3 te halen. Stuurtje is makkelijker, maar ik heb ook met DS3 gehaald.
Als je sector 1 van die 300SL in de AMG challenge niet goud haalt ben je gewoon een faalhaas. van sector 2 en 4 snap ik dat ze lastig zijn, maar sector 1 is gewoon eenvoudig haalbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |