lekker hoor!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
Hoei! Ik ben culi bezig om mijn Meneer van slobberbare hapjes te voorzien. Liters appelmoes en verse kippenbouillon
Straks nog zelfgemaakte vla?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
Hoei! Ik ben culi bezig om mijn Meneer van slobberbare hapjes te voorzien. Liters appelmoes en verse kippenbouillon
Houdt 'ie niet vanquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:40 schreef DarkElf het volgende:
En als t goed is komt mijn zwager vanavond eindelijk aan. Die hangt al de hele dag rond op vliegveld Bristol (of all places)
Agossie arme lossiequote:Op zaterdag 18 december 2010 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
Wat vreselijk, ik lees net ook in de krant over die gestrande reizigers & veldbedjes enzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:40 schreef DarkElf het volgende:
En als t goed is komt mijn zwager vanavond eindelijk aan. Die hangt al de hele dag rond op vliegveld Bristol (of all places)
Het ziet er wel echt heel grappig uit (vindt hij zelf ook) maar hij wil niet op de foto dus helaas voor jullie...quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:41 schreef DarkElf het volgende:
Hopen dat de mr zijn wang weer goed is maandag als hij moet werken CF!
Klein, weinig te beleven.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat vreselijk, ik lees net ook in de krant over die gestrande reizigers & veldbedjes enzo
Is Bristol niet leuk?
Zeker bang dat ie een PinkPantherwang krijgtquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:43 schreef ColdFeet het volgende:
Het ziet er wel echt heel grappig uit (vindt hij zelf ook) maar hij wil niet op de foto dus helaas voor jullie...
De kids waren net op tijd weg uit Engeland vertelde F. (donderdag)quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:44 schreef DarkElf het volgende:
Klein, weinig te beleven.
Lees net dat in Engeland weer erg veel sneeuw gevallen isHoop maar voor mijn zus dat hij dit weekend nog een thuis kan komen.
geloof dat dat vol was. T schijnt een chaos in Engeland te zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
Rijdt de Eurostar niet, DE? Of is die allang volgeboekt?
Er is altijd wel ergens een KFC open, toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zou kijken of ik vnv naar Zoetermeer ga, skihut optreden kijken van 2 meiden samen met agent maar vannacht gaat het sneeuwen. toevallig belde net een vriendin op om te vragen of ik naar HP wil in Alphen vnvga ik voor de 2e keer maar vind ik niet erg want de film is leuk! en daarna eten, pas om 21.30u ongeveer. ik ben aan t zoeken naar iets
Van die dikke, beetje klonterige. Heel lekkere volle yoghurtsmaakquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:43 schreef Bluezz het volgende:
CF wat is ArtyNasale Yoghurt?
Voel jij je alweer wat beter qua hoofd?
lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Van die dikke, beetje klonterige. Heel lekkere volle yoghurtsmaak
vandaag verder rust ? das misschien wel even lekker.quote:Ik kan wel weer enigszins functioneren, beetje slap nog maar mijn hoofd doet het iig weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |