lekker hoor!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
Hoei! Ik ben culi bezig om mijn Meneer van slobberbare hapjes te voorzien. Liters appelmoes en verse kippenbouillon
Straks nog zelfgemaakte vla?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
Hoei! Ik ben culi bezig om mijn Meneer van slobberbare hapjes te voorzien. Liters appelmoes en verse kippenbouillon
Houdt 'ie niet vanquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:40 schreef DarkElf het volgende:
En als t goed is komt mijn zwager vanavond eindelijk aan. Die hangt al de hele dag rond op vliegveld Bristol (of all places)
Agossie arme lossiequote:Op zaterdag 18 december 2010 15:34 schreef ColdFeet het volgende:
Wat vreselijk, ik lees net ook in de krant over die gestrande reizigers & veldbedjes enzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:40 schreef DarkElf het volgende:
En als t goed is komt mijn zwager vanavond eindelijk aan. Die hangt al de hele dag rond op vliegveld Bristol (of all places)
Het ziet er wel echt heel grappig uit (vindt hij zelf ook) maar hij wil niet op de foto dus helaas voor jullie...quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:41 schreef DarkElf het volgende:
Hopen dat de mr zijn wang weer goed is maandag als hij moet werken CF!
Klein, weinig te beleven.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat vreselijk, ik lees net ook in de krant over die gestrande reizigers & veldbedjes enzo
Is Bristol niet leuk?
Zeker bang dat ie een PinkPantherwang krijgtquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:43 schreef ColdFeet het volgende:
Het ziet er wel echt heel grappig uit (vindt hij zelf ook) maar hij wil niet op de foto dus helaas voor jullie...
De kids waren net op tijd weg uit Engeland vertelde F. (donderdag)quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:44 schreef DarkElf het volgende:
Klein, weinig te beleven.
Lees net dat in Engeland weer erg veel sneeuw gevallen isHoop maar voor mijn zus dat hij dit weekend nog een thuis kan komen.
geloof dat dat vol was. T schijnt een chaos in Engeland te zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:44 schreef ColdFeet het volgende:
Rijdt de Eurostar niet, DE? Of is die allang volgeboekt?
Er is altijd wel ergens een KFC open, toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zou kijken of ik vnv naar Zoetermeer ga, skihut optreden kijken van 2 meiden samen met agent maar vannacht gaat het sneeuwen. toevallig belde net een vriendin op om te vragen of ik naar HP wil in Alphen vnvga ik voor de 2e keer maar vind ik niet erg want de film is leuk! en daarna eten, pas om 21.30u ongeveer. ik ben aan t zoeken naar iets
Van die dikke, beetje klonterige. Heel lekkere volle yoghurtsmaakquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:43 schreef Bluezz het volgende:
CF wat is ArtyNasale Yoghurt?
Voel jij je alweer wat beter qua hoofd?
lekkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Van die dikke, beetje klonterige. Heel lekkere volle yoghurtsmaak
vandaag verder rust ? das misschien wel even lekker.quote:Ik kan wel weer enigszins functioneren, beetje slap nog maar mijn hoofd doet het iig weer
Oh ja idd. gaat snel he?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Het is alweer een jaar geleden dat ik op een leeg, troosteloos Schiphol rondliep terwijl het buiten maar bleef sneeuwen en overal vliegtuigen aan de grond bleven staanWat vliegt de tijd toch...
Hemel ja...dat lijkt ook nog maar net gebeurd en dan toch al meer dan 10 maanden geleden!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:52 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja idd. gaat snel he?
tis al bijna jan en 15 feb werd ik ziek! Raar vind ik dat, dat ik nu al ruim 10 maanden verder ben
niet?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het ziet er wel echt heel grappig uit (vindt hij zelf ook) maar hij wil niet op de foto dus helaas voor jullie...
alleen een Mac in Alphen. maar vriendin is vegetarisch..quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Er is altijd wel ergens een KFC open, toch?
leuk en origineel kerstgeschenk! weggeven kan wel met je decembersalaris die je al binnen hebtquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:57 schreef TAV74 het volgende:
Zo, mijn officiële kerstgeschenk ook binnen: een tinteling (ofwel een voucher waarmee je zelf iets kunt uitzoeken) maar dan in een maatschappelijk verantwoorde variant: je besteld zelf een duurzaam/groen geschenk en je kiest een goed doel waaraan je de rest schenkt![]()
Heb een fair trade verrassingspakket besteld (vooral food) en gegeven aan deze stichting
Hey dat is een goed kerstgeschenk en je hebt een mooi doel uitgekozenquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:57 schreef TAV74 het volgende:
Zo, mijn officiële kerstgeschenk ook binnen: een tinteling (ofwel een voucher waarmee je zelf iets kunt uitzoeken) maar dan in een maatschappelijk verantwoorde variant: je besteld zelf een duurzaam/groen geschenk en je kiest een goed doel waaraan je de rest schenkt![]()
Heb een fair trade verrassingspakket besteld (vooral food) en gegeven aan deze stichting
Ik ook niet, was een shortlist van vier doelen, deze sprak me het meest aanquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey dat is een goed kerstgeschenk en je hebt een mooi doel uitgekozenIk kende het verder niet.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:04 schreef TAV74 het volgende:
Ik ook niet, was een shortlist van vier doelen, deze sprak me het meest aan
Dat maakt het verschilquote:jongeren als Bulumko in de sloppenwijken van Zuid Afrika een vak leren en aan het werk komen. Voor hen betekent dat het verschil tussen een leven in armoede of zelf kunnen zorgen voor een redelijk levenspeil van je familie.
Dat was ook wat mij aansprak, mensen kans geven het zelf op te bouwen.quote:
ehm denk net als met jou. heb em eh.. half jaartje geleden? gemeetquote:
Ik heb er ook al dikke plukken stof uit gehaald van de weekquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, laptop eens schoon gemaakt. Kijken of hij nu niet vanzelf uitschakelt na een tijdje..rete irritant!
ja dat probleem heb ik dus ook. ik ga zo'n suf laptopkussen kopen bij ikea. Dan staat hij op een soort plankjequote:Op zaterdag 18 december 2010 16:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb er ook al dikke plukken stof uit gehaald van de week
Zit er toch teveel mee op de bank en op schoot en op de plaid, daardoor trekt het enorm veel stof aan natuurlijk.
Ik heb nog nooit met een Fok!ker in het restaurant gezetenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ehm denk net als met jou. heb em eh.. half jaartje geleden? gemeet
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
Speaking of goede doelen: mijn schoonouders kregen laatst een brief van het sponsorkind dat zij bijna 20 jaar geld hebben gestuurd: hij is net afgestudeerd als boekhouder, dus ze kunnen stoppen met sponsorenSuperleuk!
ja jij zei die meet af!quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een Fok!ker in het restaurant gezeten
Wat geweldig! Echt superquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
Speaking of goede doelen: mijn schoonouders kregen laatst een brief van het sponsorkind dat zij bijna 20 jaar geld hebben gestuurd: hij is net afgestudeerd als boekhouder, dus ze kunnen stoppen met sponsorenSuperleuk!
nu wel weerquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat geweldig! Echt superNu kan hij zijn eigen gezin gaan onderhouden
Sunny, ik dacht dat vanzelf uitschakelende laptops eigenlijk aangeven te warm te zijn geworden. Doet de ventilator het wel goed?
Correctie, 1 nr is maar leukquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:15 schreef Bluezz het volgende:
Woeiiii de nieuwe John Legend is mooi![]()
Omdat iedereen verder ook af zeiquote:
Wat goed! Welke org was dat?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
echt waar? oh ik dacht dat jij niet meer wilde. pyjamameet met Aure is ook van de baan hequote:Op zaterdag 18 december 2010 16:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Omdat iedereen verder ook af zei
Hmm heb 2 fotoboeken besteld, maar de kaften zitten vol met krassen
wat goed CF! dan weten ze dat ze iemand hebben geholpen als ze zo'n brief krijgenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
http://www.compassion.nl/quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ik weet het niet precies; ik gok op iets christelijks, Compassion ofzo.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:35 schreef Duderella het volgende:
Ik heb zojuist een IPad in mijn sokkelade gevonden!![]()
![]()
![]()
Doe mij zo'n sokkelade.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:35 schreef Duderella het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:37 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau gaat in haar sokkenmandje graaien, sokken vliegen alle kanten op... maar nee....geen ipad
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:40 schreef LieLie het volgende:
Ik wil dat die mevrouw van de lampenkap terug mailt!
Het wordt vast een enorme anticlimax
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:53 schreef LieLie het volgende:
WTF!
Ik heb een lampenkap besteld op marktplaats, en mijn adres gemaild.
Is ie bezorgd bij m'n ouders!
Even in de bloem wentelen? Ik weet alleen niet hoe een contactgrill werkt en of het dan niet blijft plakken...quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:43 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb kabeljauwfilets uit de diepvries en ik wil ze graag op de nieuwe contactgrill smijten, wel paneren of niet paneren?
Hmm, gepaneerd op de contactgrill, ik weet niet zo zeker of dat goed gaat en geen zooitje wordt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:43 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb kabeljauwfilets uit de diepvries en ik wil ze graag op de nieuwe contactgrill smijten, wel paneren of niet paneren?
Waar gebruik je de auberginepuree voor en hoe hebbie dat gemaakt?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb besloten dit jaar m'n vriezer leeg te eten voor we op vakantie gaan. Nog op te maken: hummus, auberginepuree, stoofvlees, pompoen-kikkererwtencurry, rabarberchutney, pindasaus, crack pie, meer hummus, en doperwten.
De icepacks mogen wel blijven
Vanavond flatbreads met chutney en pindasaus als snack
't is een soort mega-tosti-ijzer. Ik denk dat ik ze zonder paneren probeer te grillen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Even in de bloem wentelen? Ik weet alleen niet hoe een contactgrill werkt en of het dan niet blijft plakken...
Wij gaan zo richting Alkmaar voor golfers verjaarskadootje
Nu brandt de haard iets te ver je huis in?quote:
Komt goed.quote:
Niet vergeten te tellen hoeveel flessen Whisky er staanquote:
Ja we houden het wel in de gaten!quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt goed.
Hopelijk kunnen jullie morgen wegkomen vanaf Schiphol. Eerst maar eens bellen naar ze voordat jullie de lange reis vanuit het Hoge Noorden daarheen gaan maken?
Na, op schiphol kom je wel, maar hoe laat moet je er zijn?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja we houden het wel in de gaten!
De eerste vraag is of we uberhaupt op Schiphol komen. Allerlei mensen zeggen nu dat we vanavond daar al in een hotel hadden moeten gaan zitten.
Is niet eens in ons opgekomen.
Nee, ik wilde mijn post editten ivm een vergeten t-tje en drukte op de quoteknop insteadquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:52 schreef Isabeau het volgende:
Nu brandt de haard iets te ver je huis in?
g is morgen pas jarigquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:48 schreef kaasplankje het volgende:
't is een soort mega-tosti-ijzer. Ik denk dat ik ze zonder paneren probeer te grillen.
Enne nog gefeliciteerd met Golfer, gaan jullie lekker uit eten?
We vliegen on 12.45. dus dan moeten we er denk ik om een uur of 11 zijn?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Na, op schiphol kom je wel, maar hoe laat moet je er zijn?
ooooooh, maar dan is het toch een makkie, gewoon lekker op tijd wegquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:05 schreef Duderella het volgende:
[..]
We vliegen on 12.45. dus dan moeten we er denk ik om een uur of 11 zijn?
Wat was er thuis gebeurd dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:13 schreef Den_Haag het volgende:
Goede reis alvast Dude. Gaat vast Wel lukken.
Voor mij was het echt naar huis gaan niet zo leuk. Miste wat spullen en mijn huis zag er uit als een oorlogsgebied.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:13 schreef Den_Haag het volgende:
Goede reis alvast Dude. Gaat vast Wel lukken.
Voor mij was het echt naar huis gaan niet zo leuk. Miste wat spullen en mijn huis zag er uit als een oorlogsgebied.
Ik vind jequote:Op zaterdag 18 december 2010 18:05 schreef Duderella het volgende:
[..]
We vliegen on 12.45. dus dan moeten we er denk ik om een uur of 11 zijn?
W32quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
Net ff wat jeans gepast. Ik draag nu maatje W34maar ik pastte in modellen met W31 of 32. Is toch een flink hoop vanaf gegaan en er gaat nog 3 kg weg. Denk dat ik toch maar op safe speel en een maatje 32 koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |