Niet verkeerdquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:11 schreef Toverheks het volgende:
ruim 7 miljoen euro heeft glazen huis Zwitserland opgebracht.
Temperaturen waarschijnlijk wat kouder als hier op dit moment ?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:18 schreef spapaars het volgende:
Belangstelling in Zweden is niet groot.
Maar daar wordt meer gepraat, weinig muziek en sfeer dus.
[ afbeelding ]
FANN had er 2 en ik 1 gestuurd, zijn niet eens langs gekomen, morgen maar weer een keer.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
Kom gaan we allen ff groeten daar...sms je bericht naar 3333!
Doen we toch een beetje mee voor de actie
Ok, ja niet te vaak. Mijn bericht is weg! Of het langs komt moet je altijd maar afwachten daar soms pas een uur laterquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FANN had er 2 en ik 1 gestuurd, zijn niet eens langs gekomen, morgen maar weer een keer.
Ook een of andere actie om geld in te zamelen, zie link http://www.stayserious.nl/quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wat is dat dan, zie een paar hometrainers
ja ik ook, saaie doos hoor ze doet steeds een Do`tje, na Do verleden keer die was ook zo saai.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:52 schreef Noelle06 het volgende:
Wat is die Katja saai zegHad meer van haar verwacht.
Ik mag er een paar gratis per dag versturen...eens kijken of dat ook lukt naar 3333quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
Kom gaan we allen ff groeten daar...sms je bericht naar 3333!
Doen we toch een beetje mee voor de actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |