quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
Rob is weer werken en ik verveel me
Ga zo maar even Kyra uitlaten en dan ga ik even Kinecten
Uhu.. Roxanne van 2 weken terugquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:56 schreef Kally het volgende:
Maar van de groep van gisteren vind ik alleen Kim goed, wat zang aangaat
bij julliequote:Op zaterdag 18 december 2010 11:58 schreef iBenny het volgende:
Ohw, en mensen die (overdag) inbreken
Whut, waar?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:58 schreef iBenny het volgende:
Ohw, en mensen die (overdag) inbreken
Nope... net moest ik ff boodschappen bij de Appie hier verderop. Politie rende me voorbij schreeuwend in zijn portofoon ding dat hij assistentie nodig had omdat hij 2 Marokanen achterna zat die net hadden ingebrokenquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... net moest ik ff boodschappen bij de Appie hier verderop. Politie rende me voorbij schreeuwend in zijn portofoon ding dat hij assistentie nodig had omdat hij 2 Marokanen achterna zat die net hadden ingebroken
Ooh nu snap ik je tweet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... net moest ik ff boodschappen bij de Appie hier verderop. Politie rende me voorbij schreeuwend in zijn portofoon ding dat hij assistentie nodig had omdat hij 2 Marokanen achterna zat die net hadden ingebroken
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |