http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)or-spreekkoren.dhtmlquote:UTRECHT - FC Utrecht heeft Liverpool-aanvaller Ryan Babel excuses aangeboden voor de de kwetsende spreekkoren die de aanvaller tijdens de Europa League-wedstrijd van afgelopen woensdag te horen kreeg. De oud-Ajacied en zijn familie kregen het flink te verduren.
Zowel in de eerste als tweede helft zongen de meegereisde fans van Utrecht dat Babels moeder een vrouw van lichte zeden is.
Directeur Jan-Willem van Dop schreef namens de club een e-mail aan Babel, waarmee hij zijn spijt betuigde over de actie van de 'fans'. ..Ik heb via Dirk Kuyt de gegevens van Ryan gekregen en vervolgens hebben we hem verteld hoezeer we betreuren, wat er is geroepen. Het moet maar eens een keer uit zijn met die dingen", zegt Van Dop De Telegraaf.
Babel keek niet op van de spreekkoren. ,,Ik ben al vier jaar weg, maar ik zal altijd als een Ajacied worden beschouwd door de fans van FC Utrecht", zegt de Oranje-international. ,,Ik weet inmiddels dat spelers of oud-spelers van Ajax niet op vrolijke teksten worden getrakteerd."
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:59 schreef Creeg het volgende:
Straks Babel weer met Elia Vorm. Ze spelen FIFA 11 tegen Utrecht. Babel gaat helemaal los.
quote:
Feyenoord - Liverpoolquote:
Ronaldoquote:
Echt wel. En volgens mij ging Drenthe nog matten met Gerard ookquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt wel. En volgens mij ging Drenthe nog matten met Gerard ook
Klopt was voor een oefenpotje erg tof.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wedstrijd duurt 90 minuten + rust, + de tijd vóór de wedstrijd. Mensen die 'optimaal willen genieten van een voetbalwedstrijd omdat het een duur kaartje is' moeten al helemaal weg uit een stadionquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:55 schreef andre347 het volgende:
Terecht. Wie verlaagt zich überhaupt tot dit niveau om een speler die al jaren weg is bij Ajax nog lekker gaan staan uit te fluiten![]()
Heb je een duur kaartje gekocht voor een wedstrijd die FC Utrecht wel nooit meer zal spelen en dan ga je Babel uitfluiten!
Volgens mij stond Ekramy toen in het doelquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gosh nu je het zegt ja Ekramyquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Volgens mij stond Ekramy toen in het doel.
Zou kunnen maar dan verbaast het me dat het 0-0 is gebleven.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gosh nu je het zegt ja Ekramy
Stond die niet de 2e helft er in en 1e Timmer ?
1-1quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Zou kunnen maar dan verbaast het me dat het 0-0 is gebleven.
Nou zijn de meeste feyenoord fans bij voorbaat al achterlijk. Moet ook wel als je voor die club bentquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |