ik weet niet wat er gebeurt is, maar beterschap!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik had gister een morfinepomp, maar ik kon er niet goed tegen dus ik drukte er niet meer op.
Vriend neemt een aapknuffel mee. Ik: Heuj, da's een olifant. Hij: Nee da's een aap.
Ik: echt niet da's zeker weten een olifant.![]()
Bij nader inzien was het toch een aap.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik had gister een morfinepomp, maar ik kon er niet goed tegen dus ik drukte er niet meer op.
Vriend neemt een aapknuffel mee. Ik: Heuj, da's een olifant. Hij: Nee da's een aap.
Ik: echt niet da's zeker weten een olifant.![]()
Bij nader inzien was het toch een aap.![]()
Sowieso goed voor de lijn, want je mist nu een stukje gewicht nu natuurlijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Goed voor de lijn dit. Ik voel mn onderkin letterlijk wegtrekken.
Neuh nog niet, wel hier net ff buiten gekeken, ligt nog wel een pak sneeuw maar als ik de auto's zo zie is het goed doorkomen hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:58 schreef Greys het volgende:
En zo gek is het niet dat oh-oh de lapo niet pakte, want wie goed opgelet had wist dat ze zaterdagochtend bijna nooit al op FOK! zit.
Ll en Gb, hebben jullie de buienradar gezien voor vanavond na 23.00 uur?![]()
*Slaapzakken meeneemt voor in de auto*
Wit brood met smeerkaas zonder korstjes in heel kleine stukjes. Zo heb ik toen tijden gegeten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Goed voor de lijn dit. Ik voel mn onderkin letterlijk wegtrekken.
Bedankt senesquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:57 schreef senesta het volgende:
http://www.spaceblog.fr/public/flash/pere_noel.swf
Ze heeft het ook over vanavond hèquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh nog niet, wel hier net ff buiten gekeken, ligt nog wel een pak sneeuw maar als ik de auto's zo zie is het goed doorkomen hoor
Ja, wat zou zo'n amandel nu wegenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso goed voor de lijn, want je mist nu een stukje gewicht nu natuurlijk
Ja nu is het heel goed rijden, gewoon schone wegenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh nog niet, wel hier net ff buiten gekeken, ligt nog wel een pak sneeuw maar als ik de auto's zo zie is het goed doorkomen hoor
Lekker glijdenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nu is het heel goed rijden, gewoon schone wegen
Vanavond wordt wel iets anders, maar dat zien we dan wel weer. Vooral op die weggetjes bij Gb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |