quote:[David] zegt:
je zit in de trein?
Marko zegt:
Yea..en wil jij een niew deel openen?
[David] zegt:
jewa
Marko zegt:
Noh hartstikke mooi
Soms doe je dat niet expres, zoals ik gisteren. Je ziet de postcount niet @ mobile.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:00 schreef Samzz het volgende:
Waarom pak je dan ook de lapo?Trek je niks van mij aan verder, ik ben ziek.
daar let ik niet op, vooral niet op een klein schermquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:00 schreef Samzz het volgende:
Waarom pak je dan ook de lapo?Trek je niks van mij aan verder, ik ben ziek.
Echt wel. Onderin staat over hoeveel posts het topic sluit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Soms doe je dat niet expres, zoals ik gisteren. Je ziet de postcount niet @ mobile.
Nooit opgevallenquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt wel. Onderin staat over hoeveel posts het topic sluit.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:15 schreef Samzz het volgende:
Mijn webmail is aan het kuttenIk moet steeds het wachtwoord invoeren en vervolgens doet ie het niet
En bedankt he.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:57 schreef Samzz het volgende:
Dat duurde lang.
Wie heeft dat lelijke plaatje onderin de OP geplakt?
CS5?quote:
Klopt, maar sommige camera's hebben het onboardquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Oja.Kan dat standaard met een dSlr dan? Dan heb je volgens mij een vrij dure.
Je moet toch altijd met verschillende lichtwaarden schieten en die dan door CS5 halen en samenvoegen?
Gaaf!quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://www.photoshop-tuto(...)p-cs5-hdr-toning.htm
Dit wil ik dus...
Naja, ik vind foto's maken echt geweldig en wil er graag wat mee kunnen doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Dat heb ik ook.
Of geen zin of geen geduld ervoor als het niet lukt.
En dan stop ik maar.
Moet je het een keer proberenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik denk ook wel vaak eraan om een camera te kopen.
Maar dan denk ik van "is het wel wat voor mij?" en dan haak ik weer af.
bij mij begon het met klooien met photoshop, daarna ben ik zelf met een (D)SR gaan fotograferenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, ik vind foto's maken echt geweldig en wil er graag wat mee kunnen doen
Ja maar aanschaf is nogal duur om het te proberen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet je het een keer proberen
Ga ik doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja ja. Het is ook opbouwende kritiek![]()
Blijven oefenen.
T-Mobile shop zit ook in Almelo hequote:Op zaterdag 18 december 2010 12:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Mooi. Ik ga even naar Hengelo. Me maat moet naar T-Mobile shop.
FF die kant op. Veel succes nog David. Ben benieuwd naar de resultaten.
Groeten ya'll![]()
Als je tijd genoeg hebt kun je daar idd heen gaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
T-Mobile shop zit ook in Almelo he
Je moet ook niet drinken als je er niet tegen kuntquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een uur of 7 geslapen, heb er weinig aan gehad
Ik kan er wel tegenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je moet ook niet drinken als je er niet tegen kunt.
wat heb je te eten dan? ik heb een gebrek aan inspiratie.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:24 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo maar eens beginnen aan het eten...
tss hier ligt nog nietsquote:
Lasagnequote:Op zaterdag 18 december 2010 16:28 schreef Under_Score het volgende:
[..]
wat heb je te eten dan? ik heb een gebrek aan inspiratie.
hmmm, goed idee, al een tijdje niet gemaaktquote:
Lekker met bechamelsaus en spinaziequote:Op zaterdag 18 december 2010 16:33 schreef Under_Score het volgende:
[..]
hmmm, goed idee, al een tijdje niet gemaakt
Maar dat is lasagne bolognese of zo. Dat maak ik niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:35 schreef Under_Score het volgende:
de bechamel saus maak ik nooit. wel lekker verse tomaatjes erin, paprika uitjes een berg gehakt en honig sausmix met wat melk
Bohhhquote:
nee gewone lasagne. zou niet eens weten hoe je bolognese maakt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat is lasagne bolognese of zo. Dat maak ik niet.
De saus is geloof ik bolognese. Maakt ook niet uit, ik maak vegetarischequote:Op zaterdag 18 december 2010 16:38 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nee gewone lasagne. zou niet eens weten hoe je bolognese maakt.
Dat vraagt om een receptquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
De saus is geloof ik bolognese. Maakt ook niet uit, ik maak vegetarische
alles wat vegetarisch is is zonde vindt ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt zonde voor een Lasagne.
Nja ik kan wel zonder vlees maar soms een stuk vlees isquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:48 schreef Redbaron het volgende:
alles wat vegetarisch is is zonde vindt ik
Dus brood met zoet beleg vind je zonde?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Die taalfout is erger.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hoiquote:
Wat vind ik kut?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:26 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Hoi
Vind jij het ook zo kut dat Twente Rubin Kazan heeft geloot?
Ik ga misschien met de auto naar focking midden Rusland
Nee, kan me geen flikker schelenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:29 schreef FCTVCF het volgende:
Dat Twente Rubin Kazan heeft geloot voor de volgende ronde van Europa League
Mooi goedkope vodkaquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:26 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Hoi
Kijk dat zijn de fansquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:26 schreef FCTVCF het volgende:
Dat vind jij kut? Lijkt me een gave rit, je komt langs Berlijn, Warschau, Minsk, Moskou en eindelijk na ruim 3000km in Kazanquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:26 schreef FCTVCF het volgende:
Oh, ja geweldigquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat vind jij kut? Lijkt me een gave rit, je komt langs Berlijn, Warschau, Minsk, Moskou en eindelijk na ruim 3000km in Kazan
Dan haal je toch een fles wodka en keer je weer terug zonder de wedstrijd te bezoekenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:58 schreef Samzz het volgende:
Oh, ja geweldigMaar niet om die reden
Nee, ik zou denk ik in Warschau of Berlijn blijven plakkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan haal je toch een fles wodka en keer je weer terug zonder de wedstrijd te bezoeken
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:03 schreef Under_Score het volgende:
berlijn lijkt me is een mooie stad
Ik mag graag komen op plekken waar weinig toeristen zijn, spotgoedkoop en onderscheidendquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:02 schreef Samzz het volgende:
Nee, ik zou denk ik in Warschau of Berlijn blijven plakken
ben er nog niet geweest, dus ik kan alleen lijkt zeggenquote:
Ik bevestig alleen je gedachte/ideequote:Op zaterdag 18 december 2010 19:09 schreef Under_Score het volgende:
ben er nog niet geweest, dus ik kan alleen lijkt zeggen
okquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik bevestig alleen je gedachte/idee.
Vorig jaar oktober geweest, geweldige stad, en vooral dat uitgaan daarquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:12 schreef Under_Score het volgende:
ok
berlijn staat nog wel in de planning, ooit.
eerst Münster. ( Panzermuseum)
En natuurlijk, kerngezonde paarden:quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:20 schreef Under_Score het volgende:
waar kinderen kern en kern gezond zijn!
Kinderenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:20 schreef Under_Score het volgende:
waar kinderen kern en kern gezond zijn!
Wat doen de Przewalski paarden daar?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En natuurlijk, kerngezonde paarden:
[ afbeelding ]
ik denk niet dat ze aan het debatteren zijn nee!quote:
Daarom lijk het me ook zo mooi daar een keer naar toe te gaan, gewoon als aparte vakantie. Strandvakantie heb ik wel een keer gezien. Laatst was ik bij iemand die met de Trans Siberië Express naar China is gegaan. Dat zijn nou de gave dingen om met je vakantie doenquote:
Nee, ik denk dat ze gewoon paard aan het wezen zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik denk niet dat ze aan het debatteren zijn nee!
Vanaf volgend jaar is het officieel open voor publiek, dus....quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:27 schreef ACT-F het volgende:
Daarom lijk het me ook zo mooi daar een keer naar toe te gaan, gewoon als aparte vakantie. Strandvakantie heb ik wel een keer gezien. Laatst was ik bij iemand die met de Trans Siberië Express naar China is gegaan. Dat zijn nou de gave dingen om met je vakantie doen
Dat vind ik nou jammer. Als ik iets voor wil zijn dan is dat wel het toeristische circusquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:29 schreef Mdrop het volgende:
Vanaf volgend jaar is het officieel open voor publiek, dus....
Dan moet je nu gaan, lichtelijk illegaal en niet aangeraden door de regering daar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:30 schreef ACT-F het volgende:
Dat vind ik nou jammer. Als ik iets voor wil zijn dan is dat wel het toeristische circus
Ik wist niet dat die paarden ook in Tsjernobyl lopen.quote:
Hash in de chocolademelk ^^?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Zo ff volle melk in een pannetje. Hash erin. cacao erbij. Lekker winterse hash chocolademelk. Kijken hoe dat uitpakt.
kinderen in chernobyl stralen van gelukquote:
creatief, ik mag datquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Zo ff volle melk in een pannetje. Hash erin. cacao erbij. Lekker winterse hash chocolademelk. Kijken hoe dat uitpakt.
Dat is nou precies mijn levensstijl, lichtelijk illegaal en alles doen wat door de regering afgeraden wordtquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:32 schreef Mdrop het volgende:
Dan moet je nu gaan, lichtelijk illegaal en niet aangeraden door de regering daar.
Ik zou stralen van het radioactief afval geen geluk willen noemenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:35 schreef Under_Score het volgende:
[..]
kinderen in chernobyl stralen van geluk
Dan moet je dus (zeer) snel zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:37 schreef ACT-F het volgende:
Dat is nou precies mijn levensstijl, lichtelijk illegaal en alles doen wat door de regering afgeraden wordt
Die beren die er komenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:42 schreef ACT-F het volgende:
Als je er bent, zou je het marktplein willen slopen? Lijkt nu nergens op.
Als je maar gelukkig bentquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:38 schreef Samzz het volgende:
Ik zou stralen van het radioactief afval geen geluk willen noemen
Ik zag 5 berenquote:
Lijkt mij ook wel avontuurlijk, die radioactieve stralingquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is nou precies mijn levensstijl, lichtelijk illegaal en alles doen wat door de regering afgeraden wordt
Nee in de volle melk. En dan met cacao maken. Moet je goed va spacen. Dus dat gaan ik met 3 andere vrienden doen.quote:
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik in staat ben post ik nog wel wat vanavond.
pffff, van een beetje radioactieve straling is nog nooit iemand doodgegaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel avontuurlijk, die radioactieve straling
En waarom niet?quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:47 schreef Under_Score het volgende:
[..]
pffff, van een beetje radioactieve straling is nog nooit iemand doodgegaan
Dat gaan we dan proberen. Er is er 1 die pieperdienst heeft en nuchter is. Mischien wil die dan een bevinding typen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zou er nog iets nuttige van komen.
Nee geen zin inquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je er bent, zou je het marktplein willen slopen? Lijkt nu nergens op.
Je gaat er gezond heen en komt weer kerngezond terugquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:46 schreef Samzz het volgende:
Lijkt mij ook wel avontuurlijk, die radioactieve straling
pieperdienstquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat gaan we dan proberen. Er is er 1 die pieperdienst heeft en nuchter is. Mischien wil die dan een bevinding typen.
Wie wil dat nu nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je gaat er gezond heen en komt weer kerngezond terug
quote:
Gaafquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Natuurlijk, dan mag jij zo'n przewalskipaard besturen met mij achterop
Kruisjes aan het omdraaien? \m/quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kruisjes aan het omdraaien? \m/
Ik zou juist binnen blijven om te zien hoe die mensen spastisch een kruis voor je houden met de ijdele hoop dat je spontaan in brand vliegtquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:57 schreef Samzz het volgende:
Ik zou gewoon keihard godverdomme roepen en weer naar buiten lopen.
Oh, da's ook wel grappig ja!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou juist binnen blijven om te zien hoe die mensen spastisch een kruis voor je houden met de ijdele hoop dat je spontaan in brand vliegt
Ik vind de gebouwen en de kunst wel machtigquote:
Gelukkig komen die vrij door de ontkerkelijkingquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:03 schreef Samzz het volgende:
Ik vind de gebouwen en de kunst wel machtig
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gelukkig komen die vrij door de ontkerkelijking
Nooit geweest. Dit jaar een tour d'Istanbul gedaan, vooral het Dolmabahçe-paleis is prachtigquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:12 schreef Samzz het volgende:
!
Mja, ik vind het Vaticaan nog steeds machtig
Vaticaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nooit geweest. Dit jaar een tour d'Istanbul gedaan, vooral het Dolmabahçe-paleis is prachtig
hey dat ding staat ook in rotterdamquote:
Als ik minaretten wil zien, ga ik wel naar Rotterdamquote:
Kun je net zo goed naar Almelo gaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 21:47 schreef Samzz het volgende:
Als ik minaretten wil zien, ga ik wel naar Rotterdam
Doe ikquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:12 schreef ACT-F het volgende:
Regel even een uil en een tarweveld, dan komt het wel goed
Ik ga niet halfnaakt op een tarwe akker staan waar sowieso geen tarwe staat nuquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wel een sneeuwuil hč, anders past het niet bij het huidige landschap
Vandaar de sneeuwuil, met een mooi winterlandschap op de achtergrondquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ga niet halfnaakt op een tarwe akker staan waar sowieso geen tarwe staat nu
Maar dan wil ik een mooie witte jurk aanquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vandaar de sneeuwuil, met een mooi winterlandschap op de achtergrond
En als we ook nog eens van die pluizige vleugels eraan vastmaken dan ben je helemaal een engeltjequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
Maar dan wil ik een mooie witte jurk aan
Dan moet er een wit paard met een hoorn bijquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En als we ook nog eens van die pluizige vleugels eraan vastmaken dan ben je helemaal een engeltje
Dat is een kwestie van je paard in de sneeuw laten staan en een softijsje op zijn voorhoofd drukkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:29 schreef Samzz het volgende:
Dan moet er een wit paard met een hoorn bij
Alles chilletjes hier?quote:
Ha, het leeft ook nogquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:35 schreef STTSJT het volgende:
Een goede avond mensen van het goed leven
Ik heb een donkerbruinequote:Op zaterdag 18 december 2010 22:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van je paard in de sneeuw laten staan en een softijsje op zijn voorhoofd drukken
Ik las al zoiets.. Spannend.. Wordt het resultaat hier nog gepost?quote:
Ja, San als een wit engeltje op een ingesneeuwde paard met een softijsje op zijn voorhoofd en achternagezeten door een sneeuwuilquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:37 schreef Dqod het volgende:
Ik las al zoiets.. Spannend.. Wordt het resultaat hier nog gepost?
BOHHHHquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, San als een wit engeltje op een ingesneeuwde paard met een softijsje op zijn voorhoofd en achternagezeten door een sneeuwuil
Vandaar het grote belang om hier 24/7 te postenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef Dqod het volgende:
BOHHHH
Hou me op de hoogte ja? Ik wil dit niet missen
Nou, ik sloeg vanmiddag over ehquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vandaar het grote belang om hier 24/7 te posten
Oh w8.. Ja.. Zo ja.. Okquote:
Ach vanmiddag was ik niet gezellig hoorquote:
Wrom?quote:
morgen weer an die arbeit! weekenddienst is klote. had nu liever in de stad gezeten en kijken of ik nog een leuke meid tegenkom, maar helaas.quote:
Ik weet niet waar jij aan denkt?quote:
Bohh ja da's wel fucked idd.. Nja veel succes dan maar morgenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:47 schreef Under_Score het volgende:
[..]
morgen weer an die arbeit! weekenddienst is klote. had nu liever in de stad gezeten en kijken of ik nog een leuke meid tegenkom, maar helaas.
Verzinseltjesquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, San als een wit engeltje op een ingesneeuwde paard met een softijsje op zijn voorhoofd en achternagezeten door een sneeuwuil
Moet je wel ff z'n nageltjes knippen/vijlenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verzinseltjes
De sneeuwuil zit op m'n arm
Ben je gek of zo.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je wel ff z'n nageltjes knippen/vijlen
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:49 schreef Dqod het volgende:
Moet je wel ff z'n nageltjes knippen/vijlen
Wat voor spelletjes?quote:
Ja, nou anders heb je je armen helemaal stukquote:
Dat is een betere optie ja, maar ze zei op dr arm ehquote:
quote:
quote:
Zeus, Master of Olympus was zeker wel een bevredigend spel ja u_uquote:
O, ik vind dropveterspelletjes lekkerderquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef Dqod het volgende:
Zeus, Master of Olympus was zeker wel een bevredigend spel ja u_u
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, nou anders heb je je armen helemaal stuk
Ik hou niet zo van dropvetersquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, ik vind dropveterspelletjes lekkerder
Nam je mij nou echt serieus?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zijn handschoenen voor. Zo'n beest een beetje mishandelen, doe normaal
Trustenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef sjoemie1985 het volgende:
een goede nacht nog voor iedereen die nog op is![]()
Waarom maak je dan van die domme opmerkingen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nam je mij nou echt serieus?
Ik weet dat er handschoenen voor zijn
Deze veronderstelling.. Affreusquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom maak je dan van die domme opmerkingen?
Als het een potje domino is dan wil ik het inderdaad niet wetenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:58 schreef Dqod het volgende:
Maar ook ik hou wel van andere spelletjes ja
Maar daar gaan we het maar niet over hebben
Nee, ganzenbordquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als het een potje domino is dan wil ik het inderdaad niet weten
Geen idee.. Is ook niet zo leuk om in je uppie te spelenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik hier nou van denken
Ik ben ook meer van de gezelschapsspellen, maar ganzenbordquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:07 schreef Dqod het volgende:
Geen idee.. Is ook niet zo leuk om in je uppie te spelen
Ik zou het liever een conclusie noemen, getrokken naar aanleiding van bovenstaande opmerking.quote:
T was natuurlijk ook een fopje ehquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben ook meer van de gezelschapsspellen, maar ganzenbord
Ohquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het liever een conclusie noemen, getrokken naar aanleiding van bovenstaande opmerking.
Hallonquote:
Phewquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Phew![]()
Dropveterspelletjes FTW!Ohhhh DAT soort dropveters?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
O Faramir, tuurlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik mij niet over uit latenquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O Faramir, tuurlijk!Lord of the Rings u_uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O Faramir, tuurlijk!Lord of the Rings, gij cultuurbarbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik durf nietquote:
Pure zelfherkenningquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lord of the Rings, gij cultuurbarbaar
Maar, fantasie is kut zeg je? Jij fantaseert nooit?quote:
Nee fantasy is kut. Fantasie daarentegen isquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:19 schreef Samzz het volgende:
Maar, fantasie is kut zeg je? Jij fantaseert nooit?
Dat is pas kut
Fantasie is doorgaans (nog) geen realiteit. De realiteit waarvan jijquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee fantasy is kut. Fantasie daarentegen is
Ja hoor 2 dingen ide min of meer t zelfde zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee fantasy is kut. Fantasie daarentegen is
Ik hou er wel van hoor! Maar reality mag ook.. Ik vind het allemaal okquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nooit gelezen of naar gekeken. Fantasy is kutDoe mij maar reality
Probeer maar met een vraag te komen van wat je wilt weten, dan zal ik er over nadenken of ik t met je wil delenquote:
Aj maar lol heb, het gaat om de essentiequote:Op zaterdag 18 december 2010 23:22 schreef Samzz het volgende:
Fantasie is doorgaans (nog) geen realiteit. De realiteit waarvan jijzei.
Nee.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:22 schreef STTSJT het volgende:
Ja hoor 2 dingen ide min of meer t zelfde zijn
Laat mij toch even zeikenquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Aj maar lol heb, het gaat om de essentie
De vraag is: wat zou jij doen met een dropveter?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:22 schreef Dqod het volgende:
Probeer maar met een vraag te komen van wat je wilt weten, dan zal ik er over nadenken of ik t met je wil delen
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je kunt de pot op met je gezeik![]()
En wel zo hygiënisch
Ik........ Ehm..... Die had ik niet helemaal verwacht eigenlijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De vraag is: wat zou jij doen met een dropveter?
Wat is hierop uw antwoord?
* Zenuwachtig tik tak-geluid op de achtergrond
KIJK UIT DAN MET JE OTOOOOOquote:
GA UIT DE KANT JOH!quote:
Ik steek m'n tong uit, ik sputter mensen niet onder, dat is walgelijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Allemaal sputters op mijn gezicht. Bah![]()
Niks mis met speeksel, maar niet op deze manier
Uw tijd tikt door!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:29 schreef Dqod het volgende:
Ik........ Ehm..... Die had ik niet helemaal verwacht eigenlijk
NEUJ IK SCHEUR GEWOON LEKKER VOOR JE LANGS MET M'N FIETSJE MET ZIJWIELTJESquote:
O, gelukkigquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef Samzz het volgende:
Ik steek m'n tong uit, ik sputter mensen niet onder, dat is walgelijk
IK WEET HET NIEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Uw tijd tikt door!
* Sneller tikkend zenuwachtig tik tak-geluid op de achtergrond
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:32 schreef Dqod het volgende:
IK WEET HET NIEEEEEEEEEEEEE
Ik ben niet zo van de dropveters.. Geef mij maar handboeien
Kut, da's zeeuwsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |