-quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:43 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik ga voor een half jaar naar Azië, en vooral China. Ik zit wel te denken aan een zoogdier, ben aan het uitzoeken of het überhaupt mogelijk is daar, maar ik wilde ook meteen wel weten of het mogelijk is om d.m.v. juiste papieren het naar Nederland te brengen bij de andere vriendjes of dat het op voorhand onmogelijk is.
haha, nee een hondquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:03 schreef Sakura het volgende:
Was je van plan een panda mee terug te nemen dan?
Wilders-stemmer zeker?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:07 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Honden zijn lunch daar, geen huisdieren.
Ja, zoiets dachte ik al. Niet geheel onterecht natuurlijk, rabiës moeten we hier niet hebben. Ik weet -als ik daar een huisdier ga nemen - dat ik moeilijk afscheid kan nemen en hem op straat moet dumpen, dat is ondenkbaar dus moet hij mee. Ik heb hier in Nederland veel verschillende huisdieren en het leek me leuk om er nog een bij te nemen uit het buitenland.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:46 schreef RICK17 het volgende:
Belangerijkste voorwaarde om hem hierheen te halen zijn de Rabies vaccinaties die door het CVI gecertificeerd moeten worden. (Daar (China) laten vaccineren door een goedgekeurd vaccin, serum naar Nederland laten sturen). Weet uit ervaring dat dit een behoorlijk duur grapje kan zijn.
Ik heb niet zoveel sociale dieren. Ze worden inderdaad door mijn ouders verzorgdquote:Op zondag 19 december 2010 16:28 schreef Greys het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk me de dieren die je hier al hebt, als jij een half jaar weg bent?
Gewoon even uit nieuwsgierigheid?Zorgt je familie daarvoor dan?
Voor het geval dat natuurlijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:26 schreef ThaTim het volgende:
Weet je al of je 'n dier gaat meenemen, of is dit topic voor het geval dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |