dat was donderdagquote:
Gefeliciteerd nog, zo beter?quote:
Weltrustenquote:Op zaterdag 18 december 2010 03:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga pitten moet er straks weer vroeg uit en vanavond gaat het een drukke avond worden![]()
laters
Wat een mieterse kwestiequote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 03:59 schreef RockNijntje het volgende:
En toen... was er een RockNijntje!
Weet niet, jij?quote:Op zaterdag 18 december 2010 04:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
tot hoelang wil jij het nog volhouden eigenlijk?
nog nooit gedaan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 04:06 schreef RockNijntje het volgende:
Een keer niet slapen lijkt me trouwens ook wel leuk
quote:
Nee, dat hield ik dan niet langer vol dan 5 uur, door vervelingquote:
Hier valt Wi-Fi steeds wegquote:Op zaterdag 18 december 2010 04:11 schreef TheFamousMan het volgende:
deze laptop is trouwens bijna leeg en dan moet ik de oplader zoeken, dus ik kan ineens wegvallen
quote:Op zaterdag 18 december 2010 04:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, dat hield ik dan niet langer vol dan 5 uur, door verveling
Dan zou het mij natuurlijk ook wel lukken, maar na 3 uur is er nooit iemand meer onlinequote:Op zaterdag 18 december 2010 04:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
met vrienden lukt het altijd wel
ik doe het zo'n beetje ieder weekend/week
tja, dan word het ook wel saai jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 04:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan zou het mij natuurlijk ook wel lukken, maar na 3 uur is er nooit iemand meer online
Met Fok! en YouTube erbij is het verre van saaiquote:Op zaterdag 18 december 2010 04:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
tja, dan word het ook wel saai ja
quote:Op zaterdag 18 december 2010 04:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met Fok! en YouTube erbij is het verre saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |