Ik zeg niksquote:Op zondag 19 december 2010 15:16 schreef amouretvin het volgende:
[..]
maar wacht ff hoor.. je wilde een foto zien omdat? het ineens over een meisje proberen ging?
welk onderdeel van de woorden begreep je niet?quote:
Een ruime kut kan toch niet lekker zijn want dan voel je niks.quote:Op zondag 19 december 2010 16:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welk onderdeel van de woorden begreep je niet?
ik hou van een echte vrouwenkut. vooral met lekker lange binnenste schaamlippen.
oh ja, mijn surinaamse vriendin heeft een hamburgerkut. maar toch hou ik van haar.
En lief doen tegen jou, want jij moet wel de webcam verstoppen op je kamerquote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef rosepetals het volgende:
Lief doen tegen het meisje, anders kom die foto's al helemaal niet!
'hangt' er van af. en nee, ik hou niet van gordijntjes.quote:Op zondag 19 december 2010 16:46 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Een ruime kut kan toch niet lekker zijn want dan voel je niks.
nat, geil en gespierd snap ik. Maar ruim? Waarom wil je een ruime kut? Mannen willen juist liever een strakke kut toch?quote:Op zondag 19 december 2010 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
'hangt' er van af. en nee, ik hou niet van gordijntjes.
fuck. het maakt geen fuck uit. als ze maar lekker ruim, nat, geil en gespierd in haar kut is.
niet alle mannen zijn hetzelfde, dunkt mij.quote:Op zondag 19 december 2010 20:57 schreef amouretvin het volgende:
[..]
nat, geil en gespierd snap ik. Maar ruim? Waarom wil je een ruime kut? Mannen willen juist liever een strakke kut toch?
maar kan jij mij uitleggen wat er lekker is aan een ruime kut, want als het te ruim is dan voel je toch niks?quote:Op zondag 19 december 2010 20:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet alle mannen zijn hetzelfde, dunkt mij.
hoe oud ben je?quote:Op zondag 19 december 2010 21:06 schreef amouretvin het volgende:
[..]
maar kan jij mij uitleggen wat er lekker is aan een ruime kut, want als het te ruim is dan voel je toch niks?
Wat is er mis met strak?
18, hoezo?quote:
waarom wil je dat allemaal weten? je bent nog erg jong. heb niet erg veel zin om de vieze oom uit te hangen hier.quote:Op zondag 19 december 2010 21:08 schreef amouretvin het volgende:
[..]
18, hoezo?
geef eens antwoord. wat is het voordeel van ruim? hoe oud ben jij?
duh, omdat dat is waar het topic over gaat.quote:Op zondag 19 december 2010 21:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom wil je dat allemaal weten? je bent nog erg jong. heb niet erg veel zin om de vieze oom uit te hangen hier.
luister. daar hou ik van. wil niet zeggen dat de meerderheid zo denkt.quote:Op zondag 19 december 2010 21:13 schreef amouretvin het volgende:
[..]
duh, omdat dat is waar het topic over gaat.
Ik snap dat van 'hoe ruimer hoe beter' gewoon niet.Dat is gewoon niet logisch.
Zal ik het dan maar zeggen? Hij heeft gewoon een ENORME TOPLUL.quote:Op zondag 19 december 2010 21:13 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan ieder zijn smaak?quote:Op zondag 19 december 2010 21:13 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Hij heeft last van..........quote:Op zondag 19 december 2010 20:57 schreef amouretvin het volgende:
[..]
nat, geil en gespierd snap ik. Maar ruim? Waarom wil je een ruime kut? Mannen willen juist liever een strakke kut toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe mijn best.
Trioquote:Op zondag 19 december 2010 14:26 schreef rosepetals het volgende:
Ik geef ook om je![]()
Wat dacht je ervan, eens een meisje proberen?
Je hebt zeker wel een strak tiener poesjequote:Op zondag 19 december 2010 21:06 schreef amouretvin het volgende:
[..]
maar kan jij mij uitleggen wat er lekker is aan een ruime kut, want als het te ruim is dan voel je toch niks?
Wat is er mis met strak?
Alsof je een banaan door een tunnel gooit...quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:32 schreef zoalshetis het volgende:
een lekkere kut is een ruime kut. met spieren.
de welbekende tovenaarsmouw.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:29 schreef Stickyickyicky het volgende:
[..]
Alsof je een banaan door een tunnel gooit...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |