Moet je nagaan...quote:Op zondag 19 december 2010 13:45 schreef amouretvin het volgende:
[..]
het is onderhand wel 1.5 maand geleden. Dat is lang hoor.
op dit forum misschien, omdat ik hier anoniem onzeker zal zijn en niemand die het iets boeit.quote:Op zondag 19 december 2010 13:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Moet je nagaan...
... en je opmerkingen zijn van het niveau 12-jaar en jonger.
Verder vind ik je een schat van een meid hoor!
Topic loopt nog steeds.quote:Op zondag 19 december 2010 13:43 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Ok, maar dat was alweer een aantal weken geleden. Maar please, al die fokkers die steeds naar mn andere topic verwijzen, ik word dr een beetje gek van.
dat van die schaamlippen? boeiend, ik reageer niet meer, vind het wel bestquote:
Dus je geeft nu toe dat je enkel een account heb gemaakt om te trollen?quote:Op zondag 19 december 2010 13:47 schreef amouretvin het volgende:
[..]
op dit forum misschien, omdat ik hier anoniem onzeker zal zijn en niemand die het iets boeit.
dat betekent niet dat ik in het echte leven infantiel ben. Helemaal niet juist.
Nee, niet om te trollen, om mijn onzekerheden kwijt te kunnen en dat meen ik serieus!quote:Op zondag 19 december 2010 13:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus je geeft nu toe dat je enkel een account heb gemaakt om te trollen?
Nou ja, sex dusquote:Op zondag 19 december 2010 13:51 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Nee, niet om te trollen, om mijn onzekerheden kwijt te kunnen en dat meen ik serieus!
verder is het gewoon leuk om topics die met seks te maken te hebben te openen, dan weet ik een beetje wat mannen nou willen, haha
Maar in veel gevallen: The chase is better than the catch.quote:
You're looking in the wrong directionquote:Op zondag 19 december 2010 13:54 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Maar in veel gevallen: The chase is better than the catch.
is mij laatst overkomen helaas
leg uit.quote:Op zondag 19 december 2010 13:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
You're looking in the wrong direction
Wat zoek je?quote:
iemand die mij niet na 1 nacht seks gaat negeren, zonder duidelijk te zijn. En wel gewoon aardig doen als ik hem zie, maar niet reageren op mijn smsjes.quote:
Ik geef om jequote:
amouretvin, ik zeg:quote:Op zondag 19 december 2010 14:26 schreef rosepetals het volgende:
Ik geef ook om je![]()
Wat dacht je ervan, eens een meisje proberen?
Aww wat liefquote:Op zondag 19 december 2010 14:26 schreef rosepetals het volgende:
Ik geef ook om je![]()
Wat dacht je ervan, eens een meisje proberen?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dr staan er toch wel een paar tussen die ze even hadden kunnen strijken . En vrouwen die niet kunnen strijken zijn waardeloos .
Zo ja, dan foto.quote:Op zondag 19 december 2010 14:39 schreef amouretvin het volgende:
[..]
Aww wat lief![]()
![]()
over dat laatste, ik weet het niet...
quote:
ik snap het niet omdat jij hier ff helemaal niks mee te maken hadquote:
Hij heeft wel een puntquote:Op zondag 19 december 2010 15:14 schreef amouretvin het volgende:
[..]
ik snap het niet omdat jij hier ff helemaal niks mee te maken had
maar wacht ff hoor.. je wilde een foto zien omdat? het ineens over een meisje proberen ging?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |