quote:De discussie gaat er nu op wie de best of the rest is, dat gamecube de beste is is toch al duidelijk.
Op vrijdag 07 juni 2002 15:10 schreef febster het volgende:
Waar o waar is de GameCube in deze battle?
quote:Wat een lame opmerking zeg...
Op vrijdag 07 juni 2002 16:01 schreef Tweek het volgende:[..]
De discussie gaat er nu op wie de best of the rest is, dat gamecube de beste is is toch al duidelijk.
quote:Weet ik, maar het is gewoon gezeik over niks. Wat maakt het uit welke console het beste is. Het gaat uiteindelijk toch om de gameplay. Tetris is nou ook niet bekend geworden om ze baan brekende graphics.
Op vrijdag 07 juni 2002 16:06 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Wat een lame opmerking zeg...
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 16:01 schreef Tweek het volgende:[..]
De discussie gaat er nu op wie de best of the rest is, dat gamecube de beste is is toch al duidelijk.
quote:Nee, daar had ik gewoon niets aan toe te voegen
Op vrijdag 07 juni 2002 15:39 schreef StrayDog het volgende:[..]
Ja, maar nou ook nog even een reactie op wat ik als antwoord op Ker plunk gaf
(of ben je een gevalletje Oost-Indisch blind..)
quote:Je hoefde er ook niks aan toe te voegen, maar ik wou alleen dat je eens met argumenten kwam waarom de Xbox niet die "feel" zou hebben.
Op vrijdag 07 juni 2002 16:15 schreef Bastard het volgende:[..]
Nee, daar had ik gewoon niets aan toe te voegen
Ik heb van mijn Xbox evenveel, zo niet meer plezier dan van de PS2 die ik gehad heb.
Er zijn op allebei leuke spellen (op Cube ook), ik snap niet waarom je persé zo anti-Xbox moet zijn, alleen maar omdat je je "eigen" console moet verdedigen ofzo?
quote:Ik vind het zelf ook wel triest eik, maar het irriteert me gewoon dat elke keer de Xbox of MS afgezeken moet worden.
Op vrijdag 07 juni 2002 16:39 schreef Robhimself het volgende:
* Robhimself laat zn kop niet meer in dit topic zien, aangezien het weer uitloopt op console bashing!
En het valt me steeds op dat de Xbox bezitters wel kunnen toegeven dat andere consoles ook best leuk zijn, maar dat veel PS2 en Cube-eigenaren er alles om doen om de Xbox af te kraken.
Mijn punt is dus: respecteer de keuze van een ander, en kom niet met agumenten die nergens op slaan.
(Ja en dan is het misschien dom van mij dat ik steeds weer op die argumenten inga om aan te tonen dat ze nergens op slaan)
quote:Ik vind het ook wel triest dat elke keer als je wat slechts zegt over MS (en terecht) dat er meteen mensen gaan lopen zeiken dat het MS-bashing is.
Op vrijdag 07 juni 2002 16:51 schreef StrayDog het volgende:
Ik vind het zelf ook wel triest eik, maar het irriteert me gewoon dat elke keer de Xbox of MS afgezeken moet worden.
quote:Precies. Sommige hebben nogal lange tenen hier en vatten kritiek op als bashen. Zwakjes. Ik vind dat op een enkele uitzondering na de discussie heel inhoudelijk wordt gevoerd.
Op vrijdag 07 juni 2002 16:55 schreef Aaargh! het volgende:
Ik vind het ook wel triest dat elke keer als je wat slechts zegt over MS (en terecht) dat er meteen mensen gaan lopen zeiken dat het MS-bashing is.
En het valt juist op dat de pro Xboxers niet op die kritiekpunten ingaan.
quote:Ik weet niet precies wat jullie onder "the feel" verstaan maar ik iig unieke games voor 1 (!!!!!) console die baanbrekend goede gameplay hebben, en om eerlijk te zijn ben ik die games op de X-box nog niet tegen gekomen maar op de PS2+GC wel
Op vrijdag 07 juni 2002 16:38 schreef StrayDog het volgende:[..]
Je hoefde er ook niks aan toe te voegen, maar ik wou alleen dat je eens met argumenten kwam waarom de Xbox niet die "feel" zou hebben.
Ik heb van mijn Xbox evenveel, zo niet meer plezier dan van de PS2 die ik gehad heb.
Er zijn op allebei leuke spellen (op Cube ook), ik snap niet waarom je persé zo anti-Xbox moet zijn, alleen maar omdat je je "eigen" console moet verdedigen ofzo?
quote:Heb je al eens van Halo gehoord?
Op vrijdag 07 juni 2002 17:14 schreef febster het volgende:[..]
Ik weet niet precies wat jullie onder "the feel" verstaan maar ik iig unieke games voor 1 (!!!!!) console die baanbrekend goede gameplay hebben, en om eerlijk te zijn ben ik die games op de X-box nog niet tegen gekomen maar op de PS2+GC wel
.
quote:Ok, zet de kritiekpunten maar op een rijtje dan, ga ik er zo even op in.
Op vrijdag 07 juni 2002 16:58 schreef michelos het volgende:[..]
Precies. Sommige hebben nogal lange tenen hier en vatten kritiek op als bashen. Zwakjes. Ik vind dat op een enkele uitzondering na de discussie heel inhoudelijk wordt gevoerd.
En het valt juist op dat de pro Xboxers niet op die kritiekpunten ingaan.
quote:Komt die eigenlijk nog voor pc of niet? Want daar werd ie eerst voor ontwikkelt.
Op vrijdag 07 juni 2002 17:18 schreef StrayDog het volgende:[..]
Heb je al eens van Halo gehoord?
quote:Dat duurt nog een tijdje dacht ik. En als ie dan uit is dan is halo 2 er al voor de xbox
Op vrijdag 07 juni 2002 17:29 schreef Tweek het volgende:[..]
Komt die eigenlijk nog voor pc of niet? Want daar werd ie eerst voor ontwikkelt.
quote:Halo.
Op vrijdag 07 juni 2002 17:14 schreef febster het volgende:[..]
Ik weet niet precies wat jullie onder "the feel" verstaan maar ik iig unieke games voor 1 (!!!!!) console die baanbrekend goede gameplay hebben, en om eerlijk te zijn ben ik die games op de X-box nog niet tegen gekomen maar op de PS2+GC wel
.
quote:Sorry maar dat kan je pas zeggen als ze uit zijn.
Op vrijdag 07 juni 2002 18:13 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Halo.
En er komen er een stuk of 50 aan
quote:Oh maar ik kan ook zo een A4'tje volpennen over de GC en de PS2 met kritiek. Dat is het voordeel van neutraliteit en de zaak proberen objectief te bekijken.
Op vrijdag 07 juni 2002 17:19 schreef StrayDog het volgende:Ok, zet de kritiekpunten maar op een rijtje dan, ga ik er zo even op in.
(Maar dan blijft mijn vraag: waarom alleen kritiek op de Xbox, en niet op de PS2 of de Gamecube? Of zijn die soms perfect?)
Feit is dat MS en veel Xbox fans er prat op gaan dat ze met veruit het beste systeem zitten. Zelfs de PC zou bij lange na niet kunnen tippen eraan. Het is dit soort overdreven kul waar ik om lach.
Ik heb op pagina 2 en 3 al wat kritiek geleverd. Wellicht dat je daar even op in kan gaan. Waarom is een o-zo-krachtige machine niet in staat om een Formule 1 racespel beter te laten lopen dan de PS2 ( jawel, F12001 liep beter op de PS2 dan op de Xbox) of mijn PC?
Waarom ziet Morrowind er als een slap aftreksel uit van de PC versie?
Wellicht dat nu weer het verhaal komt dat EAsport geen verstand van coden heeft maar ik hoop dat je me dat bespaart...
Eigenlijk heb ik zelf ook al het antwoord gegeven op die stellingen, die origineel uit de mond komen van de programmeurs zelf, dus je kunt je natuurlijk ook een moeizaam defensie-verhaal besparen en gewoon accepteren dat de 3 machines elkaar niet veel ontlopen en ieder zo zijn plussen en minnen heeft.
quote:Nou maar is nog altijd wel meer kritiek op de xbox. Of het nou te maken heeft met m$,xbox of jaloerse fokkers, dat weet ik niet. Allemaal wel een beetje volgens mij.
Op vrijdag 07 juni 2002 19:57 schreef michelos het volgende:[..]
Oh maar ik kan ook zo een A4'tje volpennen over de GC en de PS2 met kritiek.
Zelf heb ik een ps2 en xbox en ik vind het knap als je een post kan vinden wwaar ik de gc afkraak
. Ik hoef ook weer niet zo over te komen dat ik altijd hier liefaardig bezig ben, dat is ook niet zo. Maar onderhand weten we het wel dat hier op fok een paar xbox bashers zitten. En iedereen heeft er genoeg van volgens mij. Dus stop aub met de bash posts en gewoon normaal reageren. Hoeft natuurlijk niet allemaal positieve reacties te zijn, het is juist wel goed als er wat discussies komen. Maar het loopt altijd uit de hand hier.
Als je een spel nou niet goed vind kan je dat natuurlijk posten op een paar manieren.
Zo liever dus niet:
Kut spel, kut xbox.
Liever zo:
Nou dat spel vind ik niet leuk of niet goed OMDAT de gameplay, grapichs, ... etc.
Dus niet aan komen kakken van: dat is gewoon zo. beargumenteren graag.
En er zullen vast nog steeds wel bash posts komen. Maar voor de niet bashers hier: gewoon de bashers negeren en verder niet op in gaan. Als je er juist op in gaat, gaan zij ook gewoon door en dan beginnen we weer van vooraf aan.
Aaaaaaiii?
quote:Hihi ja in de 2e PU staat nog een boze brief van mij.
Op woensdag 05 juni 2002 21:04 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ze hebben in de 1e PU Super Mario Kart een 6,5 gegeven. DAT is pas een fout geweest.
quote:Kut. Vriend van mij had alle PUs (tot een paar jaar geleden), behalve de tweede.
Op vrijdag 07 juni 2002 22:07 schreef speknek het volgende:[..]
Hihi ja in de 2e PU staat nog een boze brief van mij.
quote:Tsjaa 1x gedaan en was er niet kapot van maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk maar dat komt meer doordat ik iets teveel FPS'en heb gedaan en daarom dat genre me niet meer zo ligt
Halo
Dat van die 50 games is natuurlijk bull de enige echt nieuwe game die mij leuk lijkt voor de X-box is Blinx
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |