quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:00 schreef PeZu het volgende:
steetje kom je hier wonen dan gaan we veel seksen
die traden vanmiddag op bij mij op schoolquote:
Nee, sorryquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:03 schreef TheFamousMan het volgende:
iemand ooit gehoord van The Handsome Poets?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:03 schreef Stuart het volgende:
Toen ik nog in NL woonde en werkte zong ik dit altijd als mijn bazin de werkvloer op kwam
ik voordat ze op school optraden ook nietquote:
Wij gewoon elke keer als die langs kwamquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:03 schreef Stuart het volgende:
Toen ik nog in NL woonde en werkte zong ik dit altijd als mijn bazin de werkvloer op kwam
Das wel nicequote:Op zaterdag 18 december 2010 01:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die traden vanmiddag op bij mij op school
nouquote:
live zijn ze echt veel beter dan in de studio moet ik zeggenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wij gewoon elke keer als die langs kwam
[..]
Das wel nice
Zie ik ook even mijn editquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
live zijn ze echt veel beter dan in de studio moet ik zeggen
Ow okequote:Op zaterdag 18 december 2010 01:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik voordat ze op school optraden ook niet
ik heb al 6 grand prestiges opquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef Stuart het volgende:
Okay okay okay, rustig aan
Omdat jullie zo aandringen neem ik die laatste Strongbow wel. Om jullie een plezier te doen
m'n broer kijkt dartenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:06 schreef Stuart het volgende:
Okay okay okay, rustig aan
Omdat jullie zo aandringen neem ik die laatste Strongbow wel. Om jullie een plezier te doen
Ik hou ervan. Dit is pas mijn 5e Strongbowquote:
ga naast je vriendje liggenquote:
* TheFamousManstuurt virtuele warmtequote:
Moet je in een luchtkussen gaan liggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |