Oh goshquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Toen ik beter keek, bleek het een heuse Severin broodrooster AT 2595, dubbel gleuvs.
[ afbeelding ]
Ik bedacht me dat het een limited edition moest zijn, omdat er een zilveren randje om de roosters heen zat. Hij moest minstens ¤49,56 waard zijn, als ik m'n geniale brein mocht geloven.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh goshVertel het hele verhaal!
En waar blijven de planten?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat het een limited edition moest zijn, omdat er een zilveren randje om de roosters heen zat. Hij moest minstens ¤49,56 waard zijn, als ik m'n geniale brein mocht geloven.
De verleiding om 'm mee te nemen overmande me, en ik poogde om 'm op te pakken.
Maar plots begon hij te praten.
Moet je dan ijs van de raampjes krassen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:59 schreef Stuart het volgende:
Ja, fingers crossed voor mijn vlucht morgenmiddag (zaterdag)
we zullen aan je denkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:59 schreef Stuart het volgende:
Ja, fingers crossed voor mijn vlucht morgenmiddag (zaterdag)
Weltrustenquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:59 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen en hopelijk leuk dromen. Welterusten allemaal![]()
![]()
truste kerel, hoop dat het morgen goed gaatquote:Op zaterdag 18 december 2010 01:59 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen en hopelijk leuk dromen. Welterusten allemaal![]()
![]()
De tijd zal het ons leren, het is een lang, maar educatief verhaal, wat het grootste deel van mijn leven bepaald heeft. Anne van webcambabes heeft de andere helft bepaald, maar dat vertel ik nog wel een andere keer, als we nog wat meer tijd hebben.quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan ieder moment in slaap vallenEven wat drinken, dat helpt er tegen
quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:04 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kan ieder moment in slaap vallenEven wat drinken, dat helpt er tegen
Oke...quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
De tijd zal het ons leren, het is een lang, maar educatief verhaal, wat het grootste deel van mijn leven bepaald heeft. Anne van webcambabes heeft de andere helft bepaald, maar dat vertel ik nog wel een andere keer, als we nog wat meer tijd hebben.
Waar was ik?
Oja:
Maar plots begon het rooster tegen me te praten, langzaam, met een vaag mexicaans accent, ik kon het heel duidelijk verstaan. Hij sprak het volgende:
"Zowel het geloof als de wet houdt de moraal hoog. Alleen geeft het geloof de bovengrens van ons zedelijk leven aan, en de wet de ondergrens."
Ik begreep het leven ineens, ik begon begrip te krijgen voor mijn medemens, ik dacht dat ik zelfs de aarde hoorde praten.
Het werd heel helder in m'n hoofd, ik zette alles in rijtjes, heel geordend en overzichtelijk.
heb niet echt zin om verder te typenquote:
quote:
omdat moeheid kut isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |