Ja maar ik faal in routine en en en en.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrouw maar ik bloed toch ook niet!
Oke tof ik heb m 2 x gezien in de biosGa dan naar de MAC
Ik ga niet.
Ik weet trouwens niet eens hoelaat we erheen gaan, begint om 8 uur ofzo
Leukleukleukleuk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Oh oke!
De eerste x met een vriend van me en de 2e x was de eerste date van mij en. Sindsdien zijn we onafscheidelijk hehe
En hij is goed ja.
Ik heb je nog gesmst gisterquote:Op donderdag 23 december 2010 22:08 schreef Opdekop het volgende:
Godverdomme wat heb ik zin in alcohol.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:53 schreef Opdekop het volgende:
Ja klopt Alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik niet, maar had sowieso al geen kerstgevoelquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:10 schreef asfalthooligan het volgende:
viert kerst in zijn eentje maar geen kerstgevoel er bij
ik doe het al jaren neit meer. warom jij niet?quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:19 schreef Opdekop het volgende:
Mijn kerstgevoel is verschrompeld. Ik wil nooit weer kerst vieren.
Nee juh, allang klaar. Nu bezig met kloten met mijn nieuwe netbook yeahhhquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:55 schreef justmattie het volgende:
Is Liwwadden lekker aan het dikvreten?
Donderdag ook toch?quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:20 schreef justmattie het volgende:
Ik drink alleen op vrijdag en zaterdag. Door de week nooit.
Ja soms welquote:
Die hard jongeh. Ik drink nauwelijks nog. Vrijdag nog wel goed aan de zuip geweest.quote:Op zondag 26 december 2010 13:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja soms wel
Donderdag zat ik 3 uur al aan het bier, tot 5 uur vrijdagochtend
Moet ik je handje vasthouden?quote:Op zondag 26 december 2010 14:15 schreef Opdekop het volgende:
Nou, maar weer even naar het MCL op tweede kerstdag want daar zijn we dit jaar nog niet vaak genoeg geweest...
Jij mag altijd m'n handje vasthouden. Maar ik ga toch maar niet mee naar MCL.LEKKER IN BED BLIJVEN LIGGEN.quote:Op zondag 26 december 2010 14:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik je handje vasthouden?
Daarom lag ik vrijdag ook al vet vroeg te slapenquote:Op zondag 26 december 2010 13:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die hard jongeh. Ik drink nauwelijks nog. Vrijdag nog wel goed aan de zuip geweest.Alleen jammer dat ze nu Amstel in Romein hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |