Wees daar maar niet al te zeker van..quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja achja, ik zal denk ik geen oude vrijster worden ofzo
jij weet iets wat ik niet weet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wees daar maar niet al te zeker van..
Haha, dankje Bos.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:15 schreef Bos81 het volgende:
Lutte en Benny zijn wel een goed stel volgens mij
van wat dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:18 schreef iBenny het volgende:
Dat jullie er nog niet moe van worden...
Waarvan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:18 schreef iBenny het volgende:
Dat jullie er nog niet moe van worden...
Weet zoveel wat jij niet weet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij weet iets wat ik niet weet?
owja ik zit ook al zo lang op FOK!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:27 schreef Oceanview het volgende:
Niet het duistere deel van Fok! kennen
alsof ik er lang op zit maar ik ken wel allesquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja ik zit ook al zo lang op FOK!
nee sowiesoquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:28 schreef Lutte het volgende:
Maar naaktpics/rars van jezelf in omloop hebben... Das toch niet slim?
Tja als ze het zelf doetquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:28 schreef Lutte het volgende:
Maar naaktpics/rars van jezelf in omloop hebben... Das toch niet slim?
ze stammen ook uit 2006 ofzo hequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ze leek me toch wel wat verstandiger dan dat....
maar alsnog....quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ze stammen ook uit 2006 ofzo he
Niks aan de hand...quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:31 schreef Boudibou het volgende:
Jongens ik mis weer iets...naaktpics?
quote:Jouw IP adres is -IP-. Deze wordt opgeslagen bij dit bericht
Houd er rekening mee dat administrators desgewenst je berichten kunnen lezen. Zie ook de Policy.
dat ene gevalletje weet ik heus wel te voorkomenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Benny waarschuwt alleen voor het geval dat
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
En HT vond nog wel dat ik overdreef toen ik ging mailen ie pee vee PM'en.
Niemand leest ze zomaar hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
En HT vond nog wel dat ik overdreef toen ik ging mailen ie pee vee PM'en.
Als ze niet weten wat er in staat, oe weten ze dan dat het 'noodzakelijk' isquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen ingeval van nood he
ehh geenideequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als ze niet weten wat er in staat, oe weten ze dan dat het 'noodzakelijk' is
Als die user zich misdragen heeft, of net als tijdje terug een crimineel isquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als die user zich misdragen heeft, of net als tijdje terug een crimineel is
hahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit.
Ik zie het echt voor me alsof ze een ctrl-f met bepaalde woorden standaard door alle PMs gaat.
Maddox steelt een paar miljoen #10 Mama medeplichtig?quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:43 schreef Lutte het volgende:
Ik heb een heel pak koekjes op, in mijn eentje.
Remyquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:43 schreef Lutte het volgende:
Ik heb een heel pak koekjes op, in mijn eentje.
Even onthouden, leuk om terug te lezen op een druilerige dag.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maddox steelt een paar miljoen #10 Mama medeplichtig?
Nederlandse hacker steelt de game Darkfall Online
Fotoboek van MaddoxX
zet dit topic bij je bookmarks danquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Even onthouden, leuk om terug te lezen op een druilerige dag.
Weet niet hoe.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zet dit topic bij je bookmarks dan
Kan niet mobiel/iPodquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zet dit topic bij je bookmarks dan
wuut??quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sla de link wel op.
Leuke gezamenlijke naam-SC trouwens!
Gaat je petje te boven hequote:
Oftewel, als je een keer bent gebanned, gaan ze je in de gaten houden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als die user zich misdragen heeft, of net als tijdje terug een crimineel is
dus ze houden mij nu ook in de gaten?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gaat je petje te boven he
[..]
Oftewel, als je een keer bent gebanned, gaan ze je in de gaten houden.
Lut heeft denk ik gelijk. Maar de pm's zijn volgens mij helemaal niet zo p.
Boubie en de rest.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat is een leuke gezamelijke SC naam?
Naam-SC, van Benny en mij...quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat is een leuke gezamelijke SC naam?
Weet niet..het was eigk meer een vraag.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus ze houden mij nu ook in de gaten?
tot morgen, lufjoetoeeequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:50 schreef Lutte het volgende:
Maar ik ga slapen! Tot morgen, lufjoee!!
Tot morgenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:50 schreef Lutte het volgende:
Maar ik ga slapen! Tot morgen, lufjoee!!
welke gozer??quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Weet niet..het was eigk meer een vraag.
Ons houden ze in de gaten Ja![]()
Die gozer ook vorige x, dat ie ons ging pm'en met gezeik: ')
Jawel Private Mail je hebt recht op privacy en ze mogen alleen kijken als ze iets verdenkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gaat je petje te boven he
[..]
Oftewel, als je een keer bent gebanned, gaan ze je in de gaten houden.
Lut heeft denk ik gelijk. Maar de pm's zijn volgens mij helemaal niet zo p.
zijn ze lang bezig danquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jawel Private Mail je hebt recht op privacy en ze mogen alleen kijken als ze iets verdenken
Ik doe niks engs ofzo, maar heb toch liever niet dat ze mijn PMs lezen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jawel Private Mail je hebt recht op privacy en ze mogen alleen kijken als ze iets verdenken
Dat doen ze neit zomaarquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik doe niks engs ofzo, maar heb toch liever niet dat ze mijn PMs lezen.
ik ook nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
maak je nou geen zorgen alsof Microsoft/Hotmail niet jouw e-mails kan lezen als ze zijn getipt door de politie ofzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
maar dan leest de politie jouw mails....quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maak je nou geen zorgen alsof Microsoft/Hotmail niet jouw e-mails kan lezen als ze zijn getipt door de politie ofzo
Maar daar staat niks persoonlijks in. Wat ik naar CC of Benny PM is toch wel iets anders dan het levensbeschouwingwerkstuk dat ik naar huis mail...quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maak je nou geen zorgen alsof Microsoft/Hotmail niet jouw e-mails kan lezen als ze zijn getipt door de politie ofzo
ja preciesquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar daar staat niks persoonlijks in. Wat ik naar CC of Benny PM is toch wel iets anders dan het levensbeschouwingwerkstuk dat ik naar huis mail...
mmh ik heb van meerdere een waarschuwing gekregenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Weet zn naam niet meer..
Slaap lekker Lut
Je moet niet alleen in je eigen situatie kijken, als ik een crimineel ben en ik heb contact via Fok! PM met mijn handlangers dan mogen zij mijn PM's lezenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar daar staat niks persoonlijks in. Wat ik naar CC of Benny PM is toch wel iets anders dan het levensbeschouwingwerkstuk dat ik naar huis mail...
Dat gebeurt op grote schaal. Ook luisteren ze naar je gesprekken mee..let maar op of je tijdens een gesprek of je een *klik* toon hoort..Biggetje Brother is wathcing u..quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar dan leest de politie jouw mails....
hmm nouja ik heb toch niks te verbergenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat gebeurt op grote schaal. Ook luisteren ze naar je gesprekken mee..let maar op of je tijdens een gesprek of je een *klik* toon hoort..Biggetje Brother is wathcing u..
Ik ook niet, maar alleen bij redelijke twijfel van dreiging mogen ze het doen..voor de rest is het gewoon de burger proberen te controleren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm nouja ik heb toch niks te verbergen
Mn stoute meisjequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mmh ik heb van meerdere een waarschuwing gekregen
nog niet, ze zit nog fanatiek achter d'r laptop.....quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je vrouw is naar bed nu?
haha gezellig hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog niet, ze zit nog fanatiek achter d'r laptop.....
dat zou echt een shocker zijn, zit op Fok regelmatig over d'r te klagenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha gezellig hoor
Stiekem zit ze ook op fok
misschien wel jaquote:
BURNquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zou echt een shocker zijn, zit op Fok regelmatig over d'r te klagen
Neuh, ze weet niet eens wat Fok is, ze is verslaafd aan die kliksites waar je geld kan verdienen....quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
BURNhaha niet te hopen voor je
verdient ze dan ook werkelijk wat?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Neuh, ze weet niet eens wat Fok is, ze is verslaafd aan die kliksites waar je geld kan verdienen....
doet ie dat wel eens niet dan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
Benny, weer zo achterlijk veel gepost?
Ik ben bangquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
Benny, weer zo achterlijk veel gepost?
Jouw schuldquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zou ik ook zijn als ik jou was
dat klinkt me bekend in de orenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:19 schreef iBenny het volgende:
Ik heb droge lippen... ff er wat op doen...
Daarom zei ik hetquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat klinkt me bekend in de oren
nee dat vind ik eng, en ik ga zo toch slapenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef Koen66 het volgende:
kunnen we CC niet mee ontvoeren naar de TAL SC Benny, dat scheelt switchen
Wat is er eng aan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dat vind ik eng, en ik ga zo toch slapen
engquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nu al..quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
weet ik nietquote:
ik heb zoveel talent whahahaquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
weet ik niet
ga binnenkort wel een keer kijken
tevens heb ik geen talent
als ik iets had wat ik mee naar bed kon nemen was ik wel geblevenquote:
da's een doordenker hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik iets had wat ik mee naar bed kon nemen was ik wel gebleven
ja ik kwam er achter toen ik m al gepost had en anders was het een ninja edit geweestquote:
Pak je deken en je kussen en val in slaap achter je computerquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik iets had wat ik mee naar bed kon nemen was ik wel gebleven
mijn moeder zeurt dat ik moet afsluitenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Pak je deken en je kussen en val in slaap achter je computer
Dat is mij echt te vaak gebeurd
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn moeder zeurt dat ik moet afsluiten
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ahwquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dus als Koen het vraagt wel hequote:Op zaterdag 18 december 2010 00:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dusja ik ga jullie nu verlaten en ik neem snel wel even kijkje in TAL
tot ziens liefjes![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ahw
Ik gebruik als excuus dat ik aan het werk ben
ja dan welquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus als Koen het vraagt wel he
Weltrusten
is goed, truste en groetjes aan je moederquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dusja ik ga jullie nu verlaten en ik neem snel wel even kijkje in TAL
tot ziens liefjes![]()
sorry, als jij het nu had gevraagd had ik ook wel ja gezegd hoorquote:
uhuquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sorry, als jij het nu had gevraagd had ik ook wel ja gezegd hoor
Heeeyquote:
Ja ik ook. Moet vandaag nog wel een sinterklaas gedichtje makenquote:
Hey Bennyquote:
Ooh, dat is wel lekker op tijd!quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Moet vandaag nog wel een sinterklaas gedichtje maken
Ja wel redelijk geslapen, maar voel me nog steeds rot.quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:36 schreef Lutte het volgende:
Goedemorgen Bos! Goed geslapen? Gaat het weer wat beter nu?
Het is nog best vroeg voor een zaterdag, dus misschien kun je dat maar het beste doen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja wel redelijk geslapen, maar voel me nog steeds rot.
Ga denk ik zo toch maar weer even een uurtje ofzo liggen
Ja, ik zou eigenlijk met mijn vader boodschappen gaan doen, zoals meestal iedere week. Maar hij heeft toch maar afgebeld net.quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is nog best vroeg voor een zaterdag, dus misschien kun je dat maar het beste doen.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi, je maakte een fopjen met mijn naam!
Met mij gaat het goed, met jou? En ik mag niet meer FOK!ken in bed.quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
How are you? Ik lig nog lekker in bed
Door het weer? Maar wel jammer...quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik zou eigenlijk met mijn vader boodschappen gaan doen, zoals meestal iedere week. Maar hij heeft toch maar afgebeld net.
Nog nooit van gehoordquote:
Hier is het eigenlijk wel goed te doen. Wel glad. Maar vannacht is er niks meer bij gevallen en de doorgaande wegen zijn redelijk schoon.quote:
Nog even trusten dan!quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:50 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik duik nog even onder het dekbed, tot later vandaag
Daar heb ik wel ooit van gehoordquote:
En nou Grenade van Bruno Mars.quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel ooit van gehoord
Over niet al te lange tijd geen TMF meerquote:
Primaquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed, met jou? En ik mag niet meer FOK!ken in bed.Maar ik moest er toch uit, en toen zocht ik niet meer terug naar bed, dus ik zit gewoon beneden op de bank. Onder een dekentje.
Omdat bla.quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Prima
Waarom niet meer fokken in bedhaha
Dekentjes
Gaan TMF NL/Dance/Pure dan ook weg?!?!?quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Over niet al te lange tijd geen TMF meer![]()
Comedy Central
Daar moest ik juist niet kijkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat bla.
Je moet even bij nieuwe topics in het topic 'mijn vriend' kijken.
Volgens mij blijven ze via digitale televisie wel bereikbaar, maar dat weet ik zo niet zeker.quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gaan TMF NL/Dance/Pure dan ook weg?!?!?
Haha.quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar moest ik juist niet kijken![]()
[..]
Volgens mij blijven ze via digitale televisie wel bereikbaar, maar dat weet ik zo niet zeker.
Of Comedy Central dusquote:Op zaterdag 18 december 2010 09:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha.Moet je dat ook niet doen!
![]()
En ik mag het hopen... Als ze TMF NL weghalen ben ik veroordeeld tot Sterren 24 of TV Oranje.
Haha, ja dat is waar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar daar komt zo weinig leuke Nederlandse muziek.
Haha, nee, meer VanVelzen/3js/Kane/Racoon.quote:Op zaterdag 18 december 2010 09:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha, ja dat is waar.
Nick en Simon downloaden?
Oh oke, dat vind ik ook nog wel leukquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, nee, meer VanVelzen/3js/Kane/Racoon.
Haha, verre van het beste liedje van hen, maar wel het bekendst en feestelijks.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh oke, dat vind ik ook nog wel leuk![]()
Alhoewel het best een beetje pijn doet om toe te geven dat ik het wiegelied van de 3j's leuk vind
Ik doe al zo m'n best, echt waarquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, verre van het beste liedje van hen, maar wel het bekendst en feestelijks.
En geef eraan toe, je kunt het!
Dankjewel..quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:50 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben pleite, fijne vakantie, misschien dat ik daar een Wifi netwerk heb, dan post ik nog een klein beetje, maar die kans is klein.
Ajuus.
Doe de groeten aan Lieve Lutte, Boy Benny, Mooie Michhas, Toffe Tdrone, Enige Echte Engine, Hippe Huppelmuts, Stoere Snaavel, Ezechielk de Eerste en alle anderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal even wat harde muziek opzetten. Hoor je het?quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:35 schreef Snaavel het volgende:
Hoooi... (heeft een kater dus niet zo hard praten)
Ja ik hooor het, ZET HET AF!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal even wat harde muziek opzetten. Hoor je het?
Ja, dat is altijd als ik heb gedronken, dan wordt ik vroeg wakkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, okay. En dan toch al voor de middag wakker?
Ik zal maar even niet grammarnaziën.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:44 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd als ik heb gedronken, dan wordt ik vroeg wakker
Ja, we hadden toch die afspraak staan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal maar even niet grammarnaziën.
Nog plannen dit weekend?
Je geeft niet op hè?quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:47 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja, we hadden toch die afspraak staan?
Ja, bij ons is die al geweest..quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:57 schreef Lutte het volgende:
Oeeh, de papierophaalwagen komt er aan. Is ie bij jullie al geweest?
Nou dankjewelquote:
Fout! Ha-ha!quote:
Zo'n gevoel had ik al jaquote:
Zo is 3 minutenquote:
quote:
quote:
"zo" is in ieder geval minder dan 7 minuten, daar zijn we het toch wel over eens?quote:
Ja. Ik faal. Tevreden?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
"zo" is in ieder geval minder dan 7 minuten, daar zijn we het toch wel over eens?
Neequote:
"zo" is altijd minder als 7 minuten. Sorry Lutte, iedereen maakt wel eens een foutjequote:Op zaterdag 18 december 2010 11:38 schreef Boudibou het volgende:
Goede voorspelling
Overigens is 'zo' niet tijdgebonden...een jaar is teveel van het goede, maar zo kan ook een kwartier zijn. Dus Lut faalt niet.
Minder DAN.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
"zo" is altijd minder als 7 minuten. Sorry Lutte, iedereen maakt wel eens een foutje
Oke jij je zinquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:39 schreef Lutte het volgende:
Thanks Bou!
Ik zei het BrommerBoy, ik zei het!
My point exactlyquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Minder DAN.
Iedereen maakt wel eens een foutje.
En nog binnen de tijd ookquote:
Goedemorgen, ouwe rukkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke jij je zin![]()
Goedemorgen Bou in ieder geval
Wie heeft je dat verteld?quote:
Hij liegtquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik heb een aantal bronnen hier..
Drie keer maar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
joah..
Hoevaak heb je het binnen gekregen?
Hoe zie je er nu uit #52quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goedemorgen tdrone!
Haartjes geknipt.. dat willen we natuurlijk zien
Ik kreeg er laatst een keer 5 van jequote:Op zaterdag 18 december 2010 11:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maakt niet uit, mij gebeurt het ook zo vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |